|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Iedereen was aan het headbangen op CP en Vader. Iedereen stond stil toen TMDC optrad Succes verder jongens [Dit bericht is gewijzigd door Faust op 03-04-2004 21:31] |
|
Heeft er iemand eigenlijk nog foto's genomen van een van de bands? Als dat zo is mag je ze mailen naar arrebar@zwaremetalen.com niet te grote foto's natuurlijk want dan zijn mijn mailbox zo vol. Het lijkt me namelijk leuk als ik bij de recensie van het gebeuren ook wat foto's kan zetten. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Zeer geslaagd feestje! Het sloeg wel nergens op dat TMDC als eerste speelde.. dat constant paranoia was als openingsband misschien wel grappig geweest, maar deze volgorde was natuurlijk volkomen onlogisch. Gelukkig maakte Vader alles weer goed! Mijn nek is nog steeds behoorlijk stijf, en mijn schouder is 1 grote blauwe plek... achja Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Cp en Vader spelen ook meer headbang-able muziek. over de volgorde, zie mijn eerdere post. We zijn ook diep geraakt door het feit dat niemand ons gaaf vond. We heffen de band acuut op. Daarnaast zijn de CP heren en de progammeur Jaco Toll prima gasten. Alles was goed en strak geregeld. Hulde! Iedereene die durft te beweren dat ze als programmeur zijnde niet hun eigen band voor de headliner hadden laten spelen verzuipen in hun eigen hypocrisie. [Dit bericht is gewijzigd door TMDC wordfuhrer op 04-04-2004 12:35] |
|
quote: ach in de Bastille hebben jullie toch prima tekeer kunnen gaan ? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Constant Paranoia komt uit Katwijk... Die hadden daardoor aanzienlijk wat meer fans meegenomen dan The Monolith Deathcult. Eigenlijk heb ik weinig toe te voegen aan de reactie van tmdc omdat het gewoon stom zou zijn een band waar redelijk wat mensen voor komen voor een band te zetten die minder aanhang heeft in de zaal. Edit, recensie staat nu op http://www.zwaremetalen.com [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 04-04-2004 21:19] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Vader uit Katwijk? Dan mogen ze wel vaker optreden hier in de buurt Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ah, mijn nek is nog naar de kloten. Vad0rrrrrr F*ck hippies |
|
quote: Vreemd? Welnee, bandje is bekend in katwijk en omgeving komt dus lokaal volk op af. Bovendien waren er veel metalfanners mee als ondersteuning. Dus tja.. |
|
quote: Tuurlijk jongen. |
|
quote: |
|
quote:Sorry ik was niet zo wakker toen ik dat schreef, ik heb het verbeterd. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: jammer, ik vond em ook wel leuk! This is Zodiac speaking... |
|
quote: Ik zal vaker met een slaperige kop posts maken. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
eerste twee bands heb ik gemist... Ik vond Vader trouwens helemaal briljant! Ze speelden een soort van "best of..." en deden dat met veel enthousiasme. was een reisje naar katwijk zeker waard!! Hopelijk vaker zoiets leuks in Scum mensen, wat mij betreft mogen de oude tijden daar weer herleven en dit is natuurlijk zeker een goede aanzet! 7 mei met Monstrosity ben ik er daarom waarschijnlijk zeker weer bij This is Zodiac speaking... |
|
Ik zal Vader nog een keer gaan zien dit jaar: http://www.zwaremetalen.com/nieuws/2443.html "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Make up your mind... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: ik ben er zeker bij... This is Zodiac speaking... |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina |