![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: He Peto, breng je me nu nog thuis of hoe zit dat? hehe ![]() |
|
quote: Of zoals hij het zelf pleegt te zeggen: Vader heeft de eer om bij hem in het naprogramma te staan. Rotting away is better than being gay ![]() |
|
gaat me benieuwen hoe vader speelt, nog nooit live gezien.. die cd's van hun zijn zo heerschend ![]() ![]() |
|
quote: Wat denk je nou zelf?? ![]() De auto zit al vol! ![]() |
|
Je blijft aan asociale lul Peto ![]() ![]() |
|
quote: Vader rost altijd, 3 keer in een zaal(tje) gezien, maar afgelopen keer op Wacken was tochwel het gaafst. ![]() |
|
quote: Sterf dan maar!! ![]() ![]() |
|
VADER ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Over overbodige posts gesproken! ![]() ![]() |
|
quote: quote: Biertje dan maar? [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 25-03-2004 10:06] ![]() |
|
quote: Helaas niet meer dan 3, moet nog met de auto terug! ![]() ![]() |
|
quote: Bij Deathfest he, dan ben ik er ook. Ik ga naar Vader in Brussel. En trouwens, drie is er 1 teveel natuurlijk. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 25-03-2004 10:09] ![]() |
|
quote: Bij Deathfest zal ik er ook zijn, dan drinken we er wel een zooi! ![]() On Topic: Constant Paranoia ![]() ![]() |
|
Ontopic: Wings rost! ![]() |
|
Jullie hebben het wel telkens over de genialiteit van Vader, wat uiteraard allemaal klopt als een bus, maar we vergeten de genialiteit van Constant Paranoia! ![]() |
|
En jullie missen de genialiteit van Polluted Inheritance. ![]() ![]() |
|
En de genialiteit van het bier! ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Die zijn ook geniaal, gelukkig heb ik hun al eens live mogen aanschouwen! Zij spelen in Brussel met Vader toch?? ![]() |
|
Ja, want wij hebben belgisch bier ![]() ![]() |
|
quote: Ja, ik heb ze ook wel al ns een keer mogen aanschouwen. 11 keer om precies te zijn ![]() Ben benieuwd of ze vader eruit spelen, de keer dat ze op No Mercy speelde hebben ze alle bands finaal naar huis gespeeld! ![]() |
|
quote: abdh, alles beter dan heineken. Belgisch bier uber alles!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: Heb hier nog Jupiler in de koelkast liggen! ![]() Maar ik gaat er weer vandoor! ![]() |
|
quote: deal [Dit bericht is gewijzigd door pier op 25-03-2004 10:36] In the catacombs of rememberance, there were time knows no escape. Where i found myself wandering, waiting endlessly for relief. ![]() |
|
quote: juist! In the catacombs of rememberance, there were time knows no escape. Where i found myself wandering, waiting endlessly for relief. ![]() |
![]() |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |