|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: He Peto, breng je me nu nog thuis of hoe zit dat? hehe |
|
quote: Of zoals hij het zelf pleegt te zeggen: Vader heeft de eer om bij hem in het naprogramma te staan. Rotting away is better than being gay |
|
gaat me benieuwen hoe vader speelt, nog nooit live gezien.. die cd's van hun zijn zo heerschend |
|
quote: Wat denk je nou zelf?? De auto zit al vol! |
|
Je blijft aan asociale lul Peto |
|
quote: Vader rost altijd, 3 keer in een zaal(tje) gezien, maar afgelopen keer op Wacken was tochwel het gaafst. |
|
quote: Sterf dan maar!! |
|
VADER "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Over overbodige posts gesproken! |
|
quote: quote: Biertje dan maar? [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 25-03-2004 10:06] |
|
quote: Helaas niet meer dan 3, moet nog met de auto terug! |
|
quote: Bij Deathfest he, dan ben ik er ook. Ik ga naar Vader in Brussel. En trouwens, drie is er 1 teveel natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Grom op 25-03-2004 10:09] |
|
quote: Bij Deathfest zal ik er ook zijn, dan drinken we er wel een zooi! On Topic: Constant Paranoia |
|
Ontopic: Wings rost! |
|
Jullie hebben het wel telkens over de genialiteit van Vader, wat uiteraard allemaal klopt als een bus, maar we vergeten de genialiteit van Constant Paranoia! |
|
En jullie missen de genialiteit van Polluted Inheritance. |
|
En de genialiteit van het bier! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Die zijn ook geniaal, gelukkig heb ik hun al eens live mogen aanschouwen! Zij spelen in Brussel met Vader toch?? |
|
Ja, want wij hebben belgisch bier |
|
quote: Ja, ik heb ze ook wel al ns een keer mogen aanschouwen. 11 keer om precies te zijn Ben benieuwd of ze vader eruit spelen, de keer dat ze op No Mercy speelde hebben ze alle bands finaal naar huis gespeeld! |
|
quote: abdh, alles beter dan heineken. Belgisch bier uber alles!!! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Heb hier nog Jupiler in de koelkast liggen! Maar ik gaat er weer vandoor! |
|
quote: deal [Dit bericht is gewijzigd door pier op 25-03-2004 10:36] In the catacombs of rememberance, there were time knows no escape. Where i found myself wandering, waiting endlessly for relief. |
|
quote: juist! In the catacombs of rememberance, there were time knows no escape. Where i found myself wandering, waiting endlessly for relief. |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |