|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
ik ga zaterdag in brussel nog iemand die daar heen gaat? Do androids dream of electric sheep? |
|
Oeps is dat vanavond al. En ik had nog wel met iemand met kunnen rijden geloof ik How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
@brulboei Ah, jij was dat meisje met dat leren rokje en die vader girlie. VADDDDDEEEEERRRRRRRRRRRRRRR HEERSCHTE Ze hadden zelfs nog slayor - reign in blood gespeeld. En natuurlijk het heerschnummer "Cold Demons". Tmcd speelde ook strak, maar het riekt naar Nile. Alhoewel slayer of jihad wel gaaf is. Maar ik ben nu te brak, me nek doet zeer. gegroet [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 03-04-2004 2:07] F*ck hippies |
|
Was een geslaagd avondje, hopelijk komen er vaker metalavonden in scum. Vader speelde wel erg kort zeg, ik heb op mijn mobiel gekeken en ik zag dat ze maar een uurtje speelden. Maar ze hadden er wel zin in. Een uitgebreide review komt nog binnekort op de frontpage. Iig ben ik 2 heerschende cd'tjes rijker van constant paranoia en monolith deathcult "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Vader speelde wel 3 extra nummers toch? Althans zo leek het F*ck hippies |
|
Raining blood telt voor 3 ja. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Op laatst had ik je niet meer gezien. Die boeren die zaten te pitten waren wel erg irritant. Zit je te headbangen krijg je een klap in je rug. But it was worth it. F*ck hippies |
|
Ja bij Vader stond ik toen naast de linkerspeaker, dus voor mauser. Daarna nog effe in de zaal geweest. Half 3 was ik thuis. Jij was zeker meteen na Vader weggegaan? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Nog effe aan een tafeltje gezeten. Maar de bar ging toch al dicht. Siqdiz had nog een biertje genomen, ik ging aan het water samen met de bestuurdster F*ck hippies |
|
Ik zag dat ondanks de grote hoeveelheid Duitsers die in Katwijk waren mijn fahrrad toch niet gestolen was. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
kanker mn nek |
|
Bij mij gaat het nog wel, tis meer mijn eetlust helaas. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
resume; geslaagd avondje hehe bij vader vooraan was best bruut, jammer van die lompe dronken boeren in de pit , maja dat hou je toch. [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 03-04-2004 11:51] |
|
In de baroeg vind ik het irritanter als je vooraan staat, dat komt vooral omdat je knieën naar de klote vanwege de podiumhoogte. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
TMDC speelde goed, maar niet helemaal mijn muziek. Constant Paranoia was duidelijk minder, echt onbegrijpelijk dat al die figuren zo uit hun dak gingen bij zo'n band terwijl bij TMDC zo'n beetje iedereen stil stond. Vader was natuurlijk übergaaf, ik heb me lekker uitgeleefd en idd last van m'n nek ook . De sfeer zat er in de hele zaal goed in! Samen met kramy headbangen was ook übergaaf Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: kheb je niet eens gezien eigenlijk... maja ik stond ook de hele tijd te headbangen vooraan ( morbid angel shirt en blonde krullen ) [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 03-04-2004 12:04] |
|
Sjaan homeau, jammer dat ik je niet gezien heb. Ik had mijn zyklon ts aan --> Met trym + geweer F*ck hippies |
|
Ik heb wel mensen met M.A. en Zyklon shirt gezien mjah, kan me daar geen hoofd meer bij herinneren. Ik had iig een WOA 2003 shirt aan, en stond beetje links naast de pit. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ja, ik had je nog gezien. F*ck hippies |
|
et heerste ja! CP kon me niet zo boeien, TMDC daarentegen wel en ja Vader moge voor zich spreken hehe. Even bijkomen van et nekgeweld dan maar. |
|
quote: Hee daar hou ik je aan hé |
|
quote: Constant Paranoia komt uit Katwijk en ze zijn daar erg geliefd. Ze stonden gewoon een thuiswedstrijd te spelen. Maar dat neemt niet weg dat ik wel erg heb genoten van hun optreden en dat de cd van ze zeer goed te pruimen is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik was gister ook aanwezig. Samen met Kramy en Sjaan. Monolith wat gaaf, maar het geluid vond ik niet al te duidelijk. Goede muzikanten. Die 2e band vond ik niet tof. Vond het ook vreemd dat er zoveel mensen uit hun dak gingen. Zal wel door de drukte en het bier komen. Bij monolith was het namelijk vrij rustig. Vader was natuurlijk gaaf. Door die nieuwe bassist en drummer was het toch wel een heel andere live performance zeg. Soms herkende ik de nummers pas halverwege. Maar een geslaagd metal avondje. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |