IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Harry Potter Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-07-2005 12:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2005 12:54 schreef attila_de_hun het volgende:


sorry, ik kan het niet volgen. ik zie toch het woord "diepgang" in je post staan??? dan kan dat woord ten minste op enkele manieren worden geïnterpreteerd.


Inderdaad. In mijn vorige post gaf ik dus aan welke betekenis ik bedoelde.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 18-07-2005 13:02 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

kinderverhaaltjes, lees liever een boek waar je wat van leert dan verhaaltjes. Tijdverspilling imo


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 18-07-2005 13:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2005 12:59 schreef Chelman het volgende:
Inderdaad. In mijn vorige post gaf ik dus aan welke betekenis ik bedoelde.


als je een gaatje in je drukke agenda kunt vinden, kun je jezelf dan eens over mijn serieus bedoelde vraag buigen? zie vorige pagina. ben altijd benieuwd naar de mening van een commercieel ingesteld persoon hierover.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-07-2005 13:56 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2005 12:52 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat is het zeker. Maar als het bagger zou zijn, verkoopt het dan? Ik vraag dit serieus aan jou, iemand die meer kaas heeft gegeten van de marketingswereld en al haar mechanismen. Oftewel kun je iets slechts keer op keer wereldwijd goed doen verkopen.
ik zelf denk van niet maar aan de andere kant, MacDondalds floreert ook. (en dat is uiteindlijk ook bagger)


Ten eerste Harry Potter is niet bagger. Het feit dat IK het saai vind komt mede door het feit dat ik niet tot de targeted doelgroep behoor.

Een bagger product is een product waar de propositie en positionering in negatieve zin afwijken van de perceptie en wensen van de klant die het product koopt.

Zodoende is McDonald's wellicht bagger voor een dietetiste of 3 sterren kok. Het is echter niet gepositioneerd als zijnde een product die in een gezonde voedzame en gevarieerde maaltijd voorziet en al helemaal niet als zijnde en product die als een culinair hoogstandje bestempeld mag worden. Het wordt van oudsher als een stevige, snelle hap gepositioneerd. De klanten van McDonald's (met uitzondering van enkele fastfood junks) verwachten precies dat en niet minder. Ze verwachten ook een uniforme kwaliteit wereldwijd. Fastfood formula's zijn retepopulair onder zakelijke reizigiers die de wereld afstruinen en vaak geen tijd hebben om uitgebreid te dineren...die eten liever bij de Mac dan bij een Thaise snackboer op de hoek in Bangkok omdat ze bang zijn voor een voedselvergiftiging tijdens hun vlucht naar pak en beet Sydney. Zodoende sluit de marketing van MCD bij de verwachtingen en wensen van de klant.

De kunst is om de veranderende verwachtingen en wensen aan te voelen en je propositie en positionering zodanig aa nte passen dat het nog steeds aansluit. Daarom is MCD nu ook bezig om zichzelf naast de vette hap ook als leverancier van de snelle doch gezonde hap te positioneren.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-07-2005 14:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2005 13:56 schreef Chelman het volgende:


Zodoende is McDonald's wellicht bagger voor een dietetiste of 3 sterren kok. .


Toch: over smaak valt wel te twisten, maar niet te discussieren. aldus filosofie magazine van de maand (moet wat tijdens de treinreis).

Dus MAcd. is bagger


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 18-07-2005 14:22 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 18 juli 2005 14:15 schreef ghoulliette het volgende:
over smaak valt wel te twisten, maar niet te discussieren.
Dus MAcd. is bagger
A is niet B, dus A is C?


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 18-07-2005 14:31 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2005 14:22 schreef helmet het volgende:
A is niet B, dus A is C?

Nou smaak en macdonalds zijn niet gelijk, ik dacht dat je dat wel zou snappen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-07-2005 15:13 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 17 juli 2005 22:28 schreef Vampiria het volgende:





Oh, ik ga hem denk ik ook wel lezen als mijn broertje hem heeft gekocht, maar ik heb verder alleen de eerste helft van het eerste boek gelezen, maar die vond ik veel te moeilijk.

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-07-2005 15:14]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 18-07-2005 17:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2005 14:15 schreef ghoulliette het volgende:
Toch: over smaak valt wel te twisten, maar niet te discussieren. aldus filosofie magazine van de maand (moet wat tijdens de treinreis).

Dus MAcd. is bagger


Alleen had ik het niet over bagger in de zin van smerig en/of vies (daar ben ik het namelijk roerend mee eens), ik had het over bagger in de zin van een product dat niet aan zijn positionering voldoet in negatieve zin.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 19-07-2005 12:45 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 18 juli 2005 13:02 schreef 0Tolerence het volgende:
kinderverhaaltjes, lees liever een boek waar je wat van leert dan verhaaltjes. Tijdverspilling imo


Het lijkt me op termijn hondsvermoeiend om alleen maar te lezen om te leren. Ik hoop dat je op andere manieren aan ontspanning doet dan.

Aaargh, laat het kind in zichzelf vandaag weer schaamteloos gaan. Lekker, verhaaltjes lezen!


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 19-07-2005 13:52 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 juli 2005 12:45 schreef Aaargh het volgende:
Het lijkt me op termijn hondsvermoeiend om alleen maar te lezen om te leren. Ik hoop dat je op andere manieren aan ontspanning doet dan.

Aaargh, laat het kind in zichzelf vandaag weer schaamteloos gaan. Lekker, verhaaltjes lezen!


Ja ik kijk films en luister muziek en en ...


"This one is older than shit, heavier than time!"


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-07-2005 8:24 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

De nieuwe Harry Potter was weer schitterend. Kan niet wachten op deel VII. Jammer dat niet inhoudelijk besproken kan worden vanwege de spoilers.


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 22-07-2005 22:30 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

quote:
Op 21 juli 2005 8:24 schreef attila_de_hun het volgende:
De nieuwe Harry Potter was weer schitterend. Kan niet wachten op deel VII. Jammer dat niet inhoudelijk besproken kan worden vanwege de spoilers.


Ja hij was leuk, jammer alleen dat hij dunner was dan de vorige... Ik was er zo doorheen...


it ain't so bad to be a psychopath


psychopath
welke klootzak heeft de pitbull wet bedacht?!!
Usericon van psychopath
Posted 22-07-2005 22:34 by psychopath Wijzig reactieProfiel van psychopathQuote dit bericht

quote:
Op 18 juli 2005 13:02 schreef 0Tolerence het volgende:
kinderverhaaltjes, lees liever een boek waar je wat van leert dan verhaaltjes. Tijdverspilling imo


Damm ik lees het hele jaar door voor school leerzame boeken en ben in mijn zomervakantie blij dat dat dus even niet hoeft. Harry Potter is dan misschien wat kinderachtig maar gewoon heel leuk naar mijn mening.


it ain't so bad to be a psychopath


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 05-08-2005 0:52 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Goed, ik kan sterven en met een gerust hart zeggen dat ik alles mee heb gemaakt.

Vanochtend heb ik een Dementor aangereden. Harry Potter fans weten waar ik het over heb. Deze bewuste Dementor zat op de fiets. Tikkie vreemd voor een Dementor, dacht ik nog bij mezelf, maar wie ben ik om te oordelen? Het kwam echter zo ongelukkig de hoek om dat ik genoodzaakt was er tegenin te rijden. Voor wie het interesseert: Dementors spreken Marokkaans, of iets wat daar bijzonder op lijkt. Even was ik bang dat al het geluk uit mij zou worden gezogen, maar dat was gelukkig niet het geval. Deze bewuste, al dan niet Marokkaanse Dementor met harde, vrouwelijke stem klom weer op de fiets en verdween, terwijl ik koers zette naar mijn werk.

Het moet toch niet veel gekker meer worden, jongens en meisjes. Misschien dat ik morgen wel vluchtje maak op mijn bezem of zo...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


arnibes
lief jongetje
Usericon van arnibes
Posted 05-08-2005 0:55 by arnibes Wijzig reactieProfiel van arnibesQuote dit bericht

Ik weet zeker dat je op elk gewenst tijdstip vande dag op een bezemsteel kan gaan vliegen.
Gebruik wat verse paddo's en kijk naar je bezem en je gaat al


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 05-08-2005 0:55 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Ik heb alleen maar een hark...


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Vampiria
Usericon van Vampiria
Posted 05-08-2005 2:22 by Vampiria Wijzig reactieProfiel van VampiriaQuote dit berichthttp://spaces.msn.com/members/LadyVampiriahatesyou/

Hahaha, de vergelijking van Dementors met Marokkanen gaat wel erg ver of niet dan?!?


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-08-2005 9:05 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 0:52 schreef Ralph Plug het volgende:
Goed, ik kan sterven en met een gerust hart zeggen dat ik alles mee heb gemaakt.

Vanochtend heb ik een Dementor aangereden. Harry Potter fans weten waar ik het over heb. Deze bewuste Dementor zat op de fiets. Tikkie vreemd voor een Dementor, dacht ik nog bij mezelf, maar wie ben ik om te oordelen? Het kwam echter zo ongelukkig de hoek om dat ik genoodzaakt was er tegenin te rijden. Voor wie het interesseert: Dementors spreken Marokkaans, of iets wat daar bijzonder op lijkt. Even was ik bang dat al het geluk uit mij zou worden gezogen, maar dat was gelukkig niet het geval. Deze bewuste, al dan niet Marokkaanse Dementor met harde, vrouwelijke stem klom weer op de fiets en verdween, terwijl ik koers zette naar mijn werk.

Het moet toch niet veel gekker meer worden, jongens en meisjes. Misschien dat ik morgen wel vluchtje maak op mijn bezem of zo...


heb je al chocolade op??


Jansuh
Roken is gay.
Usericon van Jansuh
Posted 05-08-2005 9:14 by Jansuh Wijzig reactieProfiel van JansuhQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 0:55 schreef Ralph Plug het volgende:
Ik heb alleen maar een hark...




moderner



Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 06-08-2005 2:58 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

quote:
Op 5 augustus 2005 0:52 schreef Ralph Plug het volgende:
Goed, ik kan sterven en met een gerust hart zeggen dat ik alles mee heb gemaakt.

Vanochtend heb ik een Dementor aangereden. Harry Potter fans weten waar ik het over heb. Deze bewuste Dementor zat op de fiets. Tikkie vreemd voor een Dementor, dacht ik nog bij mezelf, maar wie ben ik om te oordelen? Het kwam echter zo ongelukkig de hoek om dat ik genoodzaakt was er tegenin te rijden. Voor wie het interesseert: Dementors spreken Marokkaans, of iets wat daar bijzonder op lijkt. Even was ik bang dat al het geluk uit mij zou worden gezogen, maar dat was gelukkig niet het geval. Deze bewuste, al dan niet Marokkaanse Dementor met harde, vrouwelijke stem klom weer op de fiets en verdween, terwijl ik koers zette naar mijn werk.

Het moet toch niet veel gekker meer worden, jongens en meisjes. Misschien dat ik morgen wel vluchtje maak op mijn bezem of zo...


Scherp. Hehehe.

Ik kan niet wachten op deel zes, maar een import zit er even niet in, vind ik toch. Ik zit inmiddels te ver in de serie om nog even van taal/begrippen/namen te wisselen, die Britse versies komen later wel. Dus dan maar wachten!

November belooft in alle opzichten een briljante maand te worden. Herfst (dat heerscht), nieuwe Potter en TLoZ: Twilight Princess. Yeah!

Oh, kan iemand trouwens vertellen hoeveel dunner 'ie nou eigenlijk is t.o.v het vorige deel?

[Dit bericht is gewijzigd door Meltdown op 06-08-2005 3:00]


Jullie zijn allemaal negers!


Unholy Mary
Anno domini MMXIII
Usericon van Unholy Mary
Posted 06-08-2005 17:51 by Unholy Mary Wijzig reactieProfiel van Unholy MaryQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2005 2:58 schreef Meltdown het volgende:

Oh, kan iemand trouwens vertellen hoeveel dunner 'ie nou eigenlijk is t.o.v het vorige deel?


Redelijk wat pagina's (stuk of 50 dacht ik), verder heeft deel 6 een groter lettertype en minder regels per pagina 34 ipv 37 (even uit mijn hoofd).

Sjeeezzzz, I need a life



Hatsjikidee!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 24-08-2005 10:22 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Jonge Drent schrijft eigen Harry Potter

De Londense uitgeverij Bloomsbury is 'not amused' over een manuscript van de 16-jarige Dennis Hoogeveen uit het Drentse Hoogeveen. Dennis schreef zelf de opvolger van het vijfde Harry Potter-boek, omdat hij niet op deel 6 kon wachten. Bloomsbury, uitgever van J.K. Rowling, heeft de Hogevener laten weten dat het absoluut niet uitgegeven mag worden, zelfs niet in een kleine oplage voor familie, vrienden of kennissen. Daarom heeft hij het complete verhaal nu maar op internet gezet.

Dennis schreef, omdat hij niet kon wachten op 'Harry Potter and the Half-Blood Prince' zelf alvast een deel 6 getiteld 'Harry Potter en de fakkel met de groene vlammen'. Ingewijden zeggen dat het bijna wegleest als een echte Harry Potter. Het verhaal van Dennis heeft betrekking op de laatste twee jaar van Harry's schooltijd op Zweinstein. Dennis: ''Ik kon dan ook veel van mijn eigen belevingswereld kwijt in mijn boek. Het gaat om allerlei aspecten zoals een schoolstaking, vriendschap, liefde, maar ook sport.''

Op 28 januari 2004 begon hij met schrijven en nu is het gereed. ''Het is beslist niet moeilijk om de schrijfstijl van Rowling van dichtbij te evenaren. Er zit een duidelijke structuur in die ik in mijn eigen boek heb toegepast'', aldus de jonge auteur. Een hulpvaardige corrector zette de laatste puntjes op de i.

Dennis, die vanaf zijn geboorte doof is, gaat deze maand aan Windesheim in Zwolle Nederlands studeren. Ondanks zijn handicap wil hij proberen leraar Nederlands te worden. Het 'Harry Potter'verhaal van Dennis is via Hoogeveen-producties.svpdata.de gratis te downloaden.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


brekebeen
Usericon van brekebeen
Posted 05-03-2007 19:24 by brekebeen Wijzig reactieProfiel van brekebeenQuote dit bericht


Harry Potter nieuws: 'HP & the deathly hallows' komt 21 juli uit. iemand al besteld?
(en ja, kinderboeken lezen mag af en toe best )


MetalViking
Usericon van MetalViking
Posted 29-06-2007 12:44 by MetalViking Wijzig reactieProfiel van MetalVikingQuote dit bericht

In de nacht van 16 op 17 november zal de Nederlandse vertaling van het zevende deel uitkomen in Nederland en België!

Het boek zal niet "Harry Potter en het Fatale Heiligdom" heten maar het krijgt een andere titel namelijk:
"Harry Potter en de Relieken des Doods"

Op 2 september wordt de bookcover van het zevende boek bekend gemaakt tijdens de boekenbeurs Manuscripta op het Westergasfabriek-terrein in Amsterdam.


Verlekkerd op dood metaal


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen