IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Harry Potter Vorige pagina | Volgende pagina
Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-11-2002 16:27 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 28 november 2002 15:54 schreef Morgil het volgende:
ik had dus de dvd rip van dc..kreeg ik nog steeds zon verotte screener

Ja helaas zijn er ook daar eikels die hun slechte kwaliteit opnames doodleuk "dvdrip" noemen... gewoon een aantal keer proberen...


Zenial


Witchking
Usericon van Witchking
Posted 28-11-2002 16:38 by Witchking Wijzig reactieProfiel van WitchkingQuote dit bericht

Ik vind de boeken nogal kinderachtig...


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 28-11-2002 16:52 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2002 1:50 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
harry is heersch

istie niet een beetje jong voor jou?


My madness, my sadness


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 28-11-2002 17:29 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Als leraar secundair onderwijs eerste en tweede graad MOET je die boeken wel gelezen hebben anders kun je op geen enkele manier meepraten met je leerlingen. ik heb ze dus allemaal verslonden en ik moet eerlijk bekennen dat ik ze vrij geslaagd vond.
Eén reden: de kinderen laten kinderen zijn. Ik juich alle initiatieven toe die kinderen weer kind laten zijn en/of die kinderen in contact brengen met die goeie ouwe stuff...

Hoeveel kinderen wisten nog wat een tovenaar was vóór het Potter-tijdperk? Hoeveel kinderen wisten nog hoe een kabouter eruit zag vóór het Plop-tijdperk? (OK Plop ziet er niet uit, maar kom )

Initiatieven als dit juich ik dus toe. Het jammere aan de hele zaak is uiteraard weer de manier waarop de geldlobby het fenomeen weer eens uitmelkt.
I hate kapitalism... *zucht*


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 28-11-2002 23:54 by Morgil Wijzig reactieProfiel van MorgilQuote dit bericht

quote:
Op 28 november 2002 16:27 schreef Zenial het volgende:
Ja helaas zijn er ook daar eikels die hun slechte kwaliteit opnames doodleuk "dvdrip" noemen... gewoon een aantal keer proberen...


hoe groot is die van jou? dan d/l ik niet zoveel films voor niks..


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 29-11-2002 0:13 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 28 november 2002 16:52 schreef winters rage het volgende:
istie niet een beetje jong voor jou?


nee man, net goed







winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 29-11-2002 4:18 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

quote:
Op 29 november 2002 0:13 schreef -=ZwaarMetaal=- het volgende:
nee man, net goed






dude thats sick


My madness, my sadness


shagrath666
behhhh
Usericon van shagrath666
Posted 29-11-2002 10:07 by shagrath666 Wijzig reactieProfiel van shagrath666Quote dit bericht

ik ben gisteren ontvoerd naar de film..
we gingen ff bij de makro winkelen en toen werd een vriend opgebeld en toen had hij geen zin meer om me thuis te brengen dus moest ik mee
maar ik vond hem wel meevallen.. had verwacht dat ie erger was


BEHHH!


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 29-11-2002 11:46 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 28 november 2002 23:54 schreef Morgil het volgende:
hoe groot is die van jou?

Euhm... ahum... zeg, dat is wel een beetje persoonlijk, vind je niet?

quote:

dan d/l ik niet zoveel films voor niks..


Ooooooh de Film! *phew*
Oh die is 2 cd's groot:
Harry.Potter.and.the.Sorcerers.Stone.DVDRip.DiVX.CD1.avi is 706592 Kb (690 Mb)
Harry.Potter.and.the.Sorcerers.Stone.DVDRip.DiVX.CD2.avi is 699962 Kb (683 Mb)


Zenial


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 15-01-2003 23:46 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Releasedatum Harry Potter deel 5 bekend

De fans hebben er lang op moeten wachten, maar nu komt hij toch eindelijk uit: het vijfde boek in de reeks van Harry Potter. Harry Potter and the Order of Phoenix ligt op 21 juni 2003 in Engeland, Amerika en Canada in de winkels.

Volgens uitgever Bloomsbury heeft schrijfster J.K. Rowling een briljant nieuw avontuur geschreven. Het boek is met bijna 800 pagina's ook weer dikker dan zijn voorganger, dat in de Engelse taal 636 pagina's telde.

Nederlandse fans zullen volgens uitgeverij De Harmonie nog even moeten wachten. De Nederlandse vertaling wordt in dit najaar verwacht.

Bron: Fok!

Yes! Eindelijk.. dat heeft even mogen duren.. maar dan heb je hopelijk ook wat. Nou is 't wachten tot je kan intekenen bij Proxis of Bol...


I'm not being rude. You're just insignificant.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 16-01-2003 8:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

hehe, eindelijk. En nog eens lekker dik ook.


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 16-01-2003 13:15 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Vond op Potter site deze geruchten over deel 5:

Harry is 15 jaar oud.

* Professor Remus J. Lupos komt terug.

* Sirius Zwarts komt ook terug.

* We komen meer te weten over Harry`s grootouders.

* De familie Duffeling krijgt financiele problemen.

* Hermelien wordt waarschijnlijk klassenoudste.

* We komen er wellicht achter waarom Voldemort Lily en James Potter vermoord heeft.

* Harry probeert Voldemort te vermoorden maar het mislukt.

* We komen een hoop te weten over Lily Potter.

* Ginny Wemel zal een belangrijkere rol gaan spelen.

* Er wordt gefluisterd dat Fleur Delacour misschien lerares op Zweinstein wordt.

In het najaar pas...pfff


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-01-2003 13:16 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

LOL. Sirius is een smartshop in Eindhoven.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 16-01-2003 13:22 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Geruchten, geruchten jongens. Ik denk dat we gewoon de film af moeten wachten.

IK kan in ieder geval niet wachten.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 04-06-2003 19:58 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Nu duurt het niet lang meer voordat deel V uitkomt. Ik verheug er me vreselijk op en mijn verwachtingen zijn hoog. Als ik het goed heb is het boek nog dikker dan "Goblet of fire". Mooi dus.


Lies
Usericon van Lies
Posted 04-06-2003 20:10 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Zal wel neerkomen op 'n twintigtal CD'tjes zeker? Haha, ben blij dat ik 'm mag lezen i.p.v. ernaar te luisteren!


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 05-06-2003 12:25 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 4 juni 2003 19:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Nu duurt het niet lang meer voordat deel V uitkomt. Ik verheug er me vreselijk op en mijn verwachtingen zijn hoog. Als ik het goed heb is het boek nog dikker dan "Goblet of fire". Mooi dus.


Leuk!! Ik kan niet wachten...


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Esgaltarma
Usericon van Esgaltarma
Posted 08-06-2003 21:06 by Esgaltarma Wijzig reactieProfiel van EsgaltarmaQuote dit bericht

quote:
Op 4 juni 2003 19:58 schreef attila_de_hun het volgende:
Nu duurt het niet lang meer voordat deel V uitkomt. Ik verheug er me vreselijk op en mijn verwachtingen zijn hoog. Als ik het goed heb is het boek nog dikker dan "Goblet of fire". Mooi dus.


nog dikker ??? GEWELDIG !
harry potter rulez !
heb het 2e boek al maanden geleden gereserveerd


*without you the poetry within me is dead*


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 11-06-2003 19:09 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2003 21:06 schreef Esgaltarma het volgende:
nog dikker ??? GEWELDIG !
harry potter rulez !
heb het 2e boek al maanden geleden gereserveerd


het tweede boek is in iedere goede boekenwinkel te verkrijgen hoor. je bedoelt waarschijnlijk het 5e boek. (ik heb mijn kopietje ook reeds besteld)


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 12-06-2003 22:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

kun je deel 5 al downloaden via kazaa(lite)?


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 12-06-2003 22:17 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Harr pottery is Gay!!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 12-06-2003 22:21 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 12 juni 2003 22:17 schreef Rasputin het volgende:
Harr pottery is Gay!!


ja misschien



eukaryoot
high fidelity
Usericon van eukaryoot
Posted 12-06-2003 23:38 by eukaryoot Wijzig reactieProfiel van eukaryootQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2003 22:17 schreef Rasputin het volgende:
Harr pottery is Gay!!


TRUE


grrr


Lies
Usericon van Lies
Posted 13-06-2003 20:50 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

Al dan niet illegaal:
quote:
Harry's bewilderment deepened with every step he took. What on earth were they doing in a house that looked like it belonged to the darkest of the wizards?
"Mrs. Weasley, what--?"
"Ron and Hermione will explain everything dear, I've really got to dash!" Mrs. Weasley whispered distractedly.
"There!", they had reached the second landing. "You're the door on the right, I'll call you when it's over," and she hurried downstairs again.

Harry crossed the dingy landing, turned the bedroom doorknob which was shaped like a serpent's head, and opened the door. He caught a brief glimpse of a gloomy, high ceilinged, twin-bedded room; then there was a loud twittering noise, followed by an even louder shriek and his vision was completely obscured by a large quantity of very bushy hair.

Hermione had thrown herself around onto him in a hug that nearly knocked him flat, while Ron's tiny owl, Pigwidgeon zoomed excitedly round and round their heads.
"Harry! Ron! He's here! Harry's here! We didn't hear you arrive! Oh, how are you? Are you all right? Have you been furious with us? I bet you have. I know our letters were useless, but we couldn't tell you anything. Dumbledore made us swear we wouldn't. Oh, we've got so much to tell you, and you've got to tell us, the Dementors! When we heard -- and that Ministry hearing, it's just outrageous! I've looked it all up! They can't expel you! They just can't! There's provision in the Decree for the Restriction of the Underage Sorcery for the use of magic in life threatening situations.
"Let him breathe, Hermione!" said Ron, grinning, closing the door behind Harry. He seemed to have grown several more inches during their month apart, making him taller and more gangly looking than ever, though the long nose, bright red hair, and freckles were the same...

Mocht van Bloomsbury nergens tekst van verschijnen voor de release, dus zet de Amerikaanse Amazon er maar een mp3'tje van op z'n site. (de mp3 kon ik niet afspelen om een of andere reden, dus ik was dankbaar voor deze transcriptie)


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 13-06-2003 22:42 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb een paar dagen geleden deel 2 gezien.. Ik ben helemaal verliefd op Dobby. Wat is dat een schatje..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen