|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat vond ik dus zo'n irritant mormel. Leek in niets op hoe hij in het boek voorgesteld werd (niet uiterlijk, maar qua gedragingen.) [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote:Heb die boeken niet gelezen. Dus ik vond het gaaf. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Duidelijk de boeken niet gelezen raspy! H.P toont duidelijk affectie(en nog wel meer) voor een vrouwelijk tegenspeelster. Mannen die opvrouwen vallen zijn per niet gay, Harry is een man, dus Harry is NIET gay. |
|
quote: K heb de boeken wel gelezen, en ook nog eens de films gezien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Zo, deel 5 is gelezen. schitterend boek weer. Laat deel 6 maar komen!!!!! |
|
Mijn zusje is een extreme hp-fan (zoals wel meer). Ze heeft ook een eigen website enzo.. Wel grappig..ik heb de boeken ook gelezen, maar vind het niet geweldig ofzo. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Wie ging er nu eigenlijk dood in deel 5? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: Als je het zo snel uitleest is er toch niets aan? |
|
quote: ja, toch wel hoor. Harry potter is verre van ingewikkeld en leest als een stripboek. verder lees ik altijd (heel) snel. maar nu heb ik extra snel gelezen omdat ik zeer nieuwsgierig was naar de afloop (en wie er zou sneuvelen) en de hete adem van mijn vrouw in mijn nek voelde (die het boek ook wilde lezen). maar over enkele maanden lees ik het boek nog eens op literatuur snelheid. |
|
quote: Kben er ook al in begonnen en het leest inderdaad heerlijk snel wel! kheb nu een half uurtje gelezen en zit al op pagina 60, dus dat gaat best rap! vanavond maar eens even een paar uurtjes ervoor gaan zitten! heerlijk muziekie aan en gaan.... I Find That I Am Not There... |
|
Ben in slaap gevallen bij deel I, maar wil eigenlijk nog wel een tweede poging wagen. Lag toen namelijk meer aan mij, denk ik, dan aan de film "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: Stuud deel 5 dan maar op naar mij; weet ik ook wat er gebeurt! [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Ho! ik eerst!! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
helaas, ik houd hem lekker zelf. |
|
't Is toch lekker niet meer nodig. 'k Heb 'm van iemand anders kunnen afnemen [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Nou, dan zien we jou voorlopig niet meer hier denk ik zo. |
|
grmbl, wil het ooklezen Hier zwelgde lange tijd de goddeloze schaar der beulen in grote razernij, van 't bloed der onschuld nooit verzadigd. Nu 't land weer veilig en het hol van de moord is gebroken bloeit leven en heil waar de dood zo wreedaardig eens heerste. |
|
quote: Je schijnt het boek van het internet te kunnen downloaden. Ik weet alleen niet waar. |
|
kvond deel 5 zwaar kut!!! geef my The Prisoner Of Azkheban!! I Find That I Am Not There... |
|
quote: Ik heb ze allemaal gelezen, ik ben kinderachtig.. ik vind dat leuk! |
|
quote: Vampie.. |
|
quote:ZIJ is daarentegen niet gay En ik vind Harry Potter maar een slap aftreksel [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 27-01-2004 20:59] |
|
quote: Waarvan? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik stel voor dat jullie allemaal een potter-shirt aantrekken voor graspop 2004. Kan ik jullie gelijk ook eens in het gezicht uitlachen met jullie stomme kleuterlectuur. Uit liefde voor ZM. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |