![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Romero rulez.. ![]() |
|
quote:Traitor! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Ach valt toch ook wel mee... 'Learn to know your enemies' zeg ik dan .. verder gingen er in Titanic veel meer mensen dood dan in bijvoorbeeld braindead.. ![]() |
|
Helaas was de film alleen vrij saai omdat de doden uit de titanic niet zonder hoofd gingen rondlopen en gingen ontbijten en vla drinken enzo.. Aargh.. Peter Jackson (braindead) rulez! Nu is het wachten op PETER JACKSON'S TITANIC dat gaat volgens mij echt rulen! ![]() |
|
het wordt peter jacksons ![]() ![]() nog steeds apart dat hij die film maakt ![]() dat was trouwens wel het besteaan die HP film...het superlange voorstuk van ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Oke dus het gerucht is echt waar !! kewl Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
http://www.lordoftherings.net/index_flat.html daar staat alles op! release deel één staat voor 20 december gepland. ![]() |
|
Jackson rulez.. Heb zelf Braindead en 'Heavenly Creatures' op video.. die laatste is geen horror overigens, maar wel mooi gefilmd en heeft wat fantasy elementjes, zou onder 'drama' vallen, is nl. waargebeurd verhaal over twee vriendinnen in de jaren 50 die uiteindelijk na ophoping omstandigheden hun moeder vermoorden.. Frighteners vond ik wel aardig, mooi gemaakt die geesten, en Micheal J. Fox was ook wel ok. Bad Taste moet ik nog een keer huren.. wel grappig,, zo'n filmpje van nog geen $250.000 dollar.. daar staat dan LOTR tegenover met een budget van ruim 1000 keer zoveel! ![]() |
|
Frighteners is heel grappig, vooral het spook van die schietgrage ouwe sherrif die constant z'n kaakbeen kwijtraakt (dat wordt door de spookhond als kluif gebruikt). Alleen het einde van die film is kut. ehmz, on topic: http://stacks.msnbc.com/news/621503.asp?cp1=1#BODY ![]() ![]() |
|
Ik heb net Harry Potter gezien en het is best een goede film. Heads I win, tails you lose ![]() |
|
quote: Da's toevallig, ik ook. ![]() Ik had verwacht dat het meer een kinderfilm zou zijn, maar dat was het echt niet. Ik vond hem van het begin tot het eind goed. the only pleasure is pain ![]() |
|
Toevallig my ass Hirogen heb de film gedowt en lekker samen knus op de bank gekeken. Ik hoef hem niet te zien. vindt het wel grappig dat jullie hem beide goed vonden. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 02-12-2001 1:38] ![]() |
|
quote: Niet op de bank maar in de compukamer. En ja,ik houd wel van dit soort films. the only pleasure is pain ![]() |
|
ik ben deel 4 aan het lezen nu "Harry Potter en de vuurbeker" en als ik uit de 3 voor gaan de dele moest kiezen zou ik ongetwijlfeld deel 3 doen "gevangene van azkaban" ![]() |
|
ik heb de film in de bioscoop gezien en hij was prachtig! ![]() ![]() |
|
ja ik ook vorige week zondag ![]() |
|
quote: Jaja, hoe lang van tevoren moest jij je kaartjes reserveren? ![]() |
|
quote: een halve dag van te voren. was trouwens niet nodig! de zaal was amper een kwart vol! ik ben naar de voorstelling geweest, vrjdagavond, die om 9.30 starte en alle peuters liggen dan al op bed. (in een bioscoop in roosendaal) ![]() |
|
De laatste trailer van Harry Potter and The Chamber of Secrets staat al weer een tijdje online. Wij zaten net te genieten en ik denk, ik post het hier even... Hier dus I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
quote: mooi! ik vrrheug me er wel erg op! ![]() |
|
ziet er heel leuk uit ![]() My madness, my sadness ![]() |
|
Ik ook ja,kan mij niet snel genoeg uitkomen! En boek 5 trouwens ook! ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
De trailer ziet er goed uit. Als de film uitkomt ga ik hem ook absoluut kijken. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
quote:bij de eerste film ben ik in slaap gevallen ![]() ![]() My madness, my sadness ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |