|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja, late we een anti harry frond oprichten harry snotjong --> |
|
quote: NU de Harry Potter Graf Windowing Kit (HPGWK)! Voor het luttele bedrag van 5000 Kwatziekiese Drevels kunt ook U zelf een venster op de dood hebben! En het mooiste.... het glas wordt GRATIS meegeleverd! Met de HPGWK hoeft u zich nooit meer in uw kist ingesloten te voelen. De HPGWK, NU!! |
|
quote: Klinkt goed, ik neem 'm! |
|
Hoeveel is zo'n kwatsie-dinges? |
|
harry potter... hmz... if it's fuzzy i'll kill it Je moeder. |
|
hehe harry Peuter |
|
Harry Geldklopper |
|
1 Kwatziekiese Drevel komt overeen met 0,3987 Plangse Overgroezels. De meeste banken zullen deze Overgroezels echter niet meer hebben. Daarom kan je beter maar voor de Generale Drieslagmunt gaan, je krijgt er twee voor 1 Drevel. Maar ja, je verliest er zowiezo op. |
|
quote: Gaaf. kan ik ook in euro's dokke?? |
|
Kijk, nu snap ik tenminste waar je 't over hebt. In mijn land betalen we met Norges Trueanien. Hebbie die ook? |
|
Hmm niet meer. Door de oorlog met Vreggia moesten alle metalen munten omgesmolten worden, en aangezien Norges Trueanien heel wat metaal bevatten, hebben we de meeste daarvan gebruikt. Al zijn cheques natuurlijk altijd mogelijk. |
|
quote: Cheques, jaja.. en in welke valuta moet het betaald worden?? |
|
quote: Dat heb ik al gezegd he. Generale Drieslagmunten. Duur, maar ja, wie wil er nou niet een raam in z'n graf? |
|
damn jullie zijn echt gedreven in het topics vergallen zeg |
|
Aangezien dit niet in Onzin staat, ON TOPIC |
|
quote: ja, gaaf he? |
|
zekers cool de verplaatsing naar onzin is in ieder geval veilig gesteld [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 26-11-2001 15:55] |
|
quote:Nee...en nou als de sodemieter on topic! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Ja m'neer, eeh. Harry Prutkop zuigt! |
|
Ja Harry Potter is echt klote. Hij moet sterven. |
|
quote: Sorry Maar nogmaals, harry potter is een irritant mannetje |
|
harry potter is gewoon een irritant pubertje die alsie later groot is ook een junk wordt en in holywood ramen van WEL succesvolle hypocriete junks mag gaan poetse met zijn konthaar voor een kwartje Je moeder. |
|
En die hoed... belachelijk gewoon... |
|
Toen ik nog nerd was kreeg ik nooit een rol in een film/boek. Daarom is HP extra uitnodigend om eens flink dood te slaan. En daarna met een vuurpijl naar de maan te schieten. |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |