|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Let The Attack begin!! Ik stel een pool voor. Wanneer is de eerst volgende aanslag op Amerikaanse Bodem? Ik stem op 13 November. Of op de datum dat de ramadan afgelopen is (weet ik veel wanneer dat is) |
|
Bush gewonnen, weer een bewijs van het feit dat Amerikanen te achterlijk voor woorden zijn. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: En alle moslims neuken geiten. |
|
Een oorlogsmisdadiger met dictatoriale en totalitaire neigingen herkozen tot president, samen met de hele kliek Likudcriminelen. Het alternatief was niks beter op buitenlandpolitiek gebied en de mensen die op hem hebben gestemd deden dat ook nog grotendeels uit weerzin tegen de andere en niet omdat een Kerry regering nou zo'n aantrekkelijk perspectief bood. Het is bijna net zo'n treurige dag als de 2e kerstdag. |
|
Inderdaad een belachelijke opmerking Amerikanen zijn statistisch gezien echt niet dommer dan Europeanen, een zeer ongeinformeerd vooroordeel dus... Ik ben niet pro Bush maar net zo min Pro Kerry, maar dat anti Amerikaanse gezeik is oud nieuws! |
|
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar wat Kerry er van gebakken zou hebben; de Democraten zijn vaak wel wat genuanceerder in alles (da's althans wat ik destileer uit mijn verkregen info... ). |
|
quote:Alsof het slechts om terroristische organisaties alla al-Qaeda gaat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Zie ook reactie van Helmet, hoe kom je erbij dat door de maatregelen van Bush het economische verval is teruggebracht? Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote:Bush heeft ervoor gezorgd dat de economische crisis die Amerika heeft getroffen de kortste ooit is geweest. Daarom is het economische verval teruggebracht. Nu moet hij ervoor zorgen dat hij met een rap tempo die staatsschuld wegwerkt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik weet niet of het hier al genoemd is, maar ze hebben in een aantal staten de verkiezingen laten samenvallen met een referendum over het homohuwlijk. dat schijnt de republikeinen veel extra stemmen te hebben opgeleverd... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Zijn begrotingstekorten zijn de hoogste ooit in de VS, zo kan ik ook een crisis wegwerken op korte termijn. Op de lange termijn is het echter een rampzalig beleid. Maar goed, laat de VS maar lekker economisch kapot gaan, is goed voor de machtspositie van Europa in de wereld. Zelf was ik trouwens voor Ralph Nader no text supplied |
|
quote: 40% onder de armoedegrens? BWAUAHAHAHA En weet je wat de armoede grens is in de VS? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Politiek bedrijven kunnen die gasten wel. Kerry was niet mijn kandidaat maar hij gaf een goede speech. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: De presidentsverkiezingen vallen ALTIJD samen met een groot aantal senaats en congresverkiezingen EN referenda. Dit is niks nieuws. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dat weet jij ongetwijfeld beter dan ik. in elk geval heeft een enquete over een dergelijk onderwerp veel conservatief cristelijke amerikanen naar de stembus getrokken die normaal niet zouden stemmen. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Hmmz, jammer nog 4 jaar verder met die gek. Volgens verkiezingspraat Bush geen belastingsverhoging. Kan hij die uitspraak van zijn vader overnemen. Bazzio Attacks!!! |
|
...read my lips... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: I also want to speak tonight directly to Muslims throughout the world. We respect your faith. It's practiced freely by many millions of Americans, and by millions more in countries that America counts as friends. Its teachings are good and peaceful, and those who commit evil in the name of Allah blaspheme the name of Allah. (Applause.) The terrorists are traitors to their own faith, trying, in effect, to hijack Islam itself. The enemy of America is not our many Muslim friends; it is not our many Arab friends. Our enemy is a radical network of terrorists, and every government that supports them. (Applause.) F*ck hippies |
|
quote: Yes they are. Een schrikwekkend hoog percentage Amerikanen zijn nog christelijk op een heel letterlijke, fundamentalistische manier. Dat zijn de kiezers die het verschil hebben gemaakt en George Bush in het witte huis hebben gehouden. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
en Christelijk = dom?? doe niet zo kortzichtig.... Ik ken zat Amerikanen die het gros van de Nederlanders die ik ken zo in hun zak steken qua intelligentie... zo "fundamentalistisch" is het daar niet zeker niet als je het gaat vergelijken met echte fundamentalistische landen in het Midden-Oosten, ik zou iig liever in Texas dan in Iran wonen! |
|
quote: Iig lijkt het er flink op neer te komen; velen stemden Bush voor zijn family values (vandaar ook dat heel goed getimede homohuwelijk referendum); komt dicht in de buurt van die 'christian values' terwijl er eventjes aan voorbij wordt gegaan aan het buitensporige gedrag van z'n eigen dochters...dat de grootste criminelen de witte boorden zijn lijkt men maar niet te snappen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Wie niet... Hoop Iraniërs ook trouwens... |
|
Oud Vuil. |
|
Wat voor gevolgen heeft de keuze voor Bush overigens voor Europa als op zichzelf staande macht? In principe zou je denken dat Europa nu zelf meer kan groeien qua macht omdat het verder af staat van de VS dan wanneer Kerry president zou worden.. of klinkt dit allemaal erg onlogisch? |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |