|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het gaat er om wat de bevolking van Bush vindt, niet wat de regeringsleiders er van vinden Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Ja, het is echt zo vader, zo zoon daar, pappa heeft oorlogje gespeeld, ikke ook oorlogje spelen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:Ho ho, daar zit het in de genen, bij Hillary en Bill zit het in de relatie. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Pfft, ik heb het altijd meer voor de Bill gehad, toen die in Gent op bezoek was (ergens 2jaar terug) en er een paar mensen uit een tearoom hem toeriepen "Do you want a cup of coffee?" stemde hij zonder aarzelen in, bij Bush zouden ze eerst opgepakt worden en ondervraagd worden en zou de koffie eerst moeten onderzocht worden of er al dan niet extreem giftige stoffen in zitten. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Oh ja? Hoe weet je dat? Ken je hem persoonlijk? Mij persoonlijk lijken zowel Clinton als Bush namelijk twee goede gasten die van een fuifje houden. Verder heeft de president heeft heel weinig vrijheid tijdens publieke betrekkingen. Wanneer hij zich niet aan een zeer strak afgestemde schedule houdt hebben de secret service figuren om hem heen de plicht om hem te dwingen door te gaan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Volgens mij staat Clinton veel dichter bij het publiek dan Bush. quote: Dat weet ik, is ook zo bij ministers, koningen en famillie (protocol), en andere staatsafgevaardigden. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Ik denk dat je je daarin vergist en dat je niet in staat bent om de persoonlijkheid van de man te scheiden van zijn professionele houding. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ach, hij verdient er wel weer geld mee om zijn kinderen op prive scholen te zetten. Als ik Michael Moore was ik hetzelfde doen. F*ck hippies |
|
Ja de SS heeft ook de plicht om de president te beschermen tegen aanslagen, wanneer ze daar inlichtingen voor ontvangen van bijvoorbeeld de NSA, maar op 911 terwijl er een onbekend aantal vliegtuigen in de lucht waren, openbaar bekend was waar de president was en volgde er van de SS geen actie om de toekomstige oorlogscrimineel in veiligheid te brengen. |
|
En je kunt Moore een propagandist noemen tot je appelmoes poept maar aan de feiten verander je niks en in tegenstelling tot Bush en wat dat betreft al die criminelen in de hele V.S. regering is Moore geen leugenaar. |
|
quote: Ik ga maar af op wat ik zie, Clinton was imho een meer gezapig persoon, en kon meer gerust stellen. Ok, 11 september 2001 was een erg zwarte dag, ik herinner me die dag maar al te goed, vernam het nieuws in de pub Bruxelles in Dublin,het had nooit mogen gebeuren, maar Bush is imho teveel toegespitst op terrorisme, er zijn ook nog andere zaken waar ie zich van moet aantrekken. Veiligheid is een belangrijk thema, maar bv. sociale zekerheid, werkgelegenheid, miljeu (Bush wil zelfs in beschermde natuurgebieden gaan boren naar olie), en noem maar op zijn ook heel belangrijke thema's. Het was toch de entourage van Bush die het Kyotto akkoord naast zich neer legde en er zich niks van aantrok. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Moore is weldeglijk een leugenaar. Hij werpt zich namelijk op als obnjectieve documentarist. Dat is hij niet, of je nu met hem eens bent of niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Over die Michael Moore zal ik me niet uit spreken, heb die docufilm nog niet gezien. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Zo werpt hij zich helemaal niet op; hij heeft duidelijk verklaard tegen Bush te zijn en gebruikt zijn film daarvoor. Moore is dus geen leugenaar. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Moore is duidelijk niet objectief en claimt dat volgens mij ook niet..waar haal jij vanaf dat hij zich wel als objectieve documentarist opwerpt? [typo] [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 04-11-2004 23:58] |
|
quote:Ja dat had ik ook nog wel door. Maar hij vergeet regeringen als die van landen als Iran en N-Korea. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Voor n 'war on terror' moet je eerst 'terror' hebben, dus organisaties a la al-qaida. |
|
quote:Ik denk niet dat ze zo snel N-Korea en Iran aanvallen. Misschien wat sancties. Ze zijn beide namelijk veel sterker als een land zoals Irak en minder verdeeld. Laatst wou de US nog Iran voor de UN-raad slepen met betrekking tot de "kernfusie" ontwikkelingen. Maar China heeft zijn veto uitgesproken. F*ck hippies |
|
quote: uhm, is dit uit de openingspost al eerder iemand opgevallen? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Vegris je nooit in de oorlogszucht van Washington, Manifest: http://www.washtimes.com/upi-breaking/20041107-055605-6954r.htm Dat is precies de reden waarom Noord Korea en Iran kernwapens nodig hebben vanuit hun perspectief. Geen kernwapens is zelfmoord met onverantwoordelijke agressors en superkernwapenmachten Bushistan en Israhel aan de knoppen. |
|
"Seoul, South Korea, Nov. 7 (UPI) -- Newly declassified documents revealed the United States planned as recently as 1998 to drop nuclear bombs on North Korea if the country attacked South Korea. " Dat deden ze niet. China heeft ook nog nukes. Wees maar niet bang Oebe, met N-Korea gebeurd niks. Iran daarintegen. F*ck hippies |
|
Ik ben niet bang, ik ben woest. grrrrr! |
|
Dus jij bent voor de lieve regering in Iran? F*ck hippies |
|
Nee, hoe kom je daarbij? Ik zeg dat ze een nucleair arsenaal nodig hebben om zich de V.S. van het lijf te houden en dat geldt voor N.K. ook. En die hebben een nog veel ergere regering zoals je wellicht weinig overtuiging behoeft. Alleen zijn de V.S. niet zozeer bang voor een nucleair N.K. maar voor een nucleair Zuid-Korea. Dat is de reden waarom de ontspanningspolitiek tussen Noord en Zuid Korea moest worden doorbroken. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |