|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Weet je wat ik nou niet snap he... dat al die mensen en al die zenders NIET EVEN KUNNEN WACHTEN TOT ALLE STEMMEN GETELD ZIJN!!! Sjonge jonge. Belachelijke vertoning. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
LOL, daar zit ik me ook aan te ergeren. Net een stel kleine kinderen. |
|
Ik vind het juist wel fijn om een tussenstand te weten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: En die is nog niet duidelijk. Heel goed gezien. |
|
quote: Dat is niet erg, maar dat sommige stations al roepen dat Bush ohio al heeft gewonnen terwijl de stemmen morgen pas geteld zijn (of is er voorkennis?). |
|
quote: Ook daar zou ik niet van op kijken. |
|
quote: Mischien zijn er voorlopige tellingen na x aantal getelde stemmen ofzo? De exacte telprocedure weet ik niet. Het zou me trouwens niks verbazen als er enige valsheid in het spel is bij het tellen, maar daar ontkom je denk ik niet aan. Life doesn't get much better than this! |
|
Toch wel apart dat als mensen het niet eens zijn met een democratische uitslag ze meteen allerlei verwijten naar de winnende partij gaan gooien. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Vuil spel verwacht ik echt niet alleen bij bush hoor. Maar 4 jaar geleden is het ook niet helemaal eerlijk verlopen dus het is niet raar dat er wat argwanend gekeken wordt. |
|
quote:Niet eerlijk niet eeerlijk ach wat heet. Dat met die stembiljetten was aan geen van beide partijen te wijden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
o wee: Bush: 254 kiesmannen Kerry: 242 kiesmannen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hopsa, Nevada voor bush. Nu is het definitief voorbij (behalve voor de Ohio-naievelingetjes ) Life doesn't get much better than this! |
|
hmpf |
|
hmm ja, irritante zooi. In Ohio ligt bush voor (na telling van 95% van de stemmen), dus jammer genoeg blijven we monkeyboy op de troon houden daar. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dit is precies wat ik bedoel; TOTDAT alle stemmen geteld zijn, ALLE, IS er nog helemaal geen 'democratische uitslag', tendentieus mannetje. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Net alsof Kerry het zoveel beter zou gaan doen ... Kerry of Bush, allebij beroerd |
|
quote:Alleen verneukt Kerry dan ook nog eens de betrekkingen met Rusland, China en Japan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Yupz, moet wel zeggen dat ik qua totale standpunten het mischien wel het meest met de republikeinen eens ben (ook al blijf ik bush niks vinden). Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Zou je deze stelling ook kunnen onderbouwen? |
|
Wel bespottelijk dat die verkiezingen in nederland live op tv zijn ... |
|
quote: Waarom? De beslissingen die Amerika neemt zijn vaak ook van invloed op ons. Het is nou eenmaal de machtigste natie van de wereld. Life doesn't get much better than this! |
|
Omdat de rest dat toelaat ja ... Misschien handiger om onze aandacht eens op Nedrland te vestigen .. |
|
quote:Europa bedoel je toch he? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:en een flink aantal andere landen in de wereld ... Ik haat die afhankelijkheid van Amerika, die voed het ubergveol van dat stelletje inbreeds .. |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |