|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
En uiterlijk en charisma niet vergeten. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Qua Charisma hebben de democraten de plank zowiezo flink misgeslagen.. Kerry is nou niet bepaald een charismatisch figuur, terwijl Bush, hoe dom hij vaak ook overkomt, kennelijk wel de goede uitstraling heeft.. Ik denk dat de democraten het beter gedaan zouden hebben met Howard Dean.. en als ze in 2008 een kans willen maken moeten ze het gewoon op dezelfde manier aanpakken als de republikeinen in '98: een ijzersterk team vormen en een charismatische marionet naar voren schuiven. Succes gegarandeerd |
|
quote: Zijn family values verhaal kan ik me best goed in vinden. En dat zijn dochters zich misdroegen is bekend, daarvoor zijn ze gestraft en waarschijnlijk 2 keer zo hard als een andere tiener aangezien ze er in tegenstelling tot jou en mij in de krant mee geconfronteerd worden. quote: Hoe leg je de link: family values --> witte boorden criminaliteit Ik bestrijd jouw stelling niet (daarvoor heb ik namelijk net als jij geen enkel meet instrument) maar het slaat als een lul op een varken, die dingen hebben niks met elkaar gemeen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hmm de zoons naar het front sturen vind ik wel een behoorlijk vrije interpretatie ervan... quote: Yep maar toen was het kwaad al geschied natuurljk... quote: Het gaat om de schijn van het charisma waar men op stemt ipv rekening te houden met wat er achter de schermen gebeurd...vervolgens kan je de boekhoudschandalen noemen of de wapenindustrie... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-11-2004 23:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:En je punt is? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: euhm...Bush het juiste uiterlijk en charisma??? jeetje, dan moet je zeker ns naar Fahrenheit 9/11 kijken. brrrr...pure inbreed met die varkensoogjes Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Blugh.. als je je mening op een pure propaganda film gaat baseren kan je iedereen wel slecht af laten steken. Ik ben geen fan van bush, maar kom op zeg. Puur objectief gezien spreekt een lachende ietwat sullige man meer aan dan het strakke degelijke gezicht van Kerry. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Dit zei G Bush. Wat moet ik nog meer zeggen? Het is duidelijk dat het alleen om terroristische organisaties gaat en landen die deze steunen. F*ck hippies |
|
Verdomme, nog vier jaar met die cowboy, verdamme Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Wat een zwakke propaganda film is dat zeg. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Hmm.. Ja echt he? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: You do that. Kom dan wel achteraf nie janken dat ze u willen executeren omdat je Jezus niet tof genoeg vindt. Ik heb trouwens nie gezegd dat "alle" Amerikanen zo zijn. Obviously 50 percent isn't. Maar is het nie een beetje hypocriet om overal moslimfundamentalisme te bestrijden, terwijl die mannen in het Zuiden van de Verenigde Staten minstens even achterlijk zijn? Religious Right heeft de beslissende stem gehad voor het presidentschap in Amerika, da valt nie te ontkennen. And the earth was without form and void - And darkness was upon the face of the deep |
|
quote:Hee domme penis, Kerry heeft het Christendom net zoveel gebruikt in zijn campagne. Dus waar je die 50 procent vandaag haalt, zie ik niet. [Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 04-11-2004 13:16] Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Als je dat niet doet als Amerikaanse presidenskandidaat kun je beter niet meedoen aan de race. En Kerry heeft alleen (uit den treure) gezegd dat hij een liefhebbende christen is en de rest van de verplichte nummers afgewerkt, terwijl Bush veel meer speelde op de sentimenten van de meer fanatieke christenen (bible belt). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Het blijkt inderdaad dat Bush is gekozen vanwege de traditionele normen en waarden die hij voorstaat, dus geen abortus, geen homohuwelijk, iedere zondag naar de kerk... De gemiddelde Amerikaan ziet dit kennelijk graag opgedrongen aan zijn landgenoten en aan de rest van de wereld... Waarschijnlijk krijgt Bush ook nog eens 2 posities in het hooggerechtshof te benoemen, dus dat wordt dan ook weer ultraconservatief; staan ze qua 'civil rights' weer in de jaren '50. no text supplied |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Bruce Banner |
|
Ja en als de Islam onze Minister President had mogen kiezen had er nu een Imam en het torentje gezeten. Lekker relevant joh. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Hillary for president ! In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote:Pfff, dan is in principe Bill weer president. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Volgens mij zit er iets vast in je reet, laat er eens naar kijken. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Als jij daar blij van wordt. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Zolang je er maar geen beeldverslag van maakt. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Rusland en Groot Brittannië zijn ook pro-Bush hoor, dus dat plaatje klopt niet no text supplied |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |