|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Zeker uitchecken.. Deze band is echt ongelooflijk goed. Heb ze net vorige week nog live gezien in Antwerpen. Enig optreden op het Europese vastenland. Af en toe hor je er zelf wat Tool of nieuwe Katatonia in. De manier waarop ze hun nummers opbouwen is briljant!!!!!!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
ben benieuwd goede muziek [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 06-04-2004 4:17] |
|
Heb ze vorig jaar in Groningen gezien en dat was echt geweldig... doet me ergens wel wat denken aan Neurosis None of us are saints - Albert Fish |
|
Hmm, klinkt aantrekkelijk ... ergens een plek waar ik wat kan luisteren? |
|
misschien op http://www.ipecac.com/audio/032.mp3 [Dit bericht is gewijzigd door Arson op 06-04-2004 10:57] None of us are saints - Albert Fish |
|
Isis is inderdaad een geval apart. Ben persoonlijk meer een fan van hun oudere, meer directe werk. |
|
ik heb nummers van hun ep gedownload via soulseek , hele goed band , radicaal vernieuwende metal ,ik luister nu "relocation swarm" , dit nummer is ook op een aparte manier opgenomen . [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 25-04-2004 4:45] |
|
IK ZWEER BIJ DEZE PLAAT!!!!!!!!!!!! wat een fucking goede cd........ liefhebbers van ISIS moeten THE OCEAN eens checken.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
SUPERvette band en Oceanic is absoluut een gave dubbel-lp. Vorig jaar in Arnhem gezien. Geniale opbouw van de nummers (die lekker lang duren) en doet af en toe inderdaad aan Neurosis denken. Ook een beetje aan Mogwai. In ieder geval bijzonder sfeervol en af en toe meesterlijk hard... We don't take it, we just fake it... |
|
fantastische band, heb alle cds van ze (jaja orgineel!) [Dit bericht is gewijzigd door Lord Ibex op 04-05-2004 22:57] |
|
ontzettend goed album, ik noem Isis altijd maar "Neurosis meets Anathema"... maar dat dekt de lading ook niet helemaal. no text supplied |
|
Ik vind die andere albums echt nergens hier :s Zal eens op ebay moeten kijken denk ik.. 'k Heb net wat foto's van hun concert in Antwerpen opgeladen op m'n website. Als je ooit de kans hebt om ze te gaan bekijken, doen!! Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: als ik isis moet omschrijven, zeg ik altijd een langdradige versie van Breach. Hun cd "venom" is echt fantastisch en alle isis liefhebbers zullen die cd ook maar eens moeten beluisteren. |
|
tijden geleden van mp3.com mp3's geript, vond er weinig aan misschien dat de nieuwere zooi dan hopelijk wat beter klinkt moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
yeah, nattedroom, they are! |
|
quote:moet dat niet zijn: ''it does ''? zal ff hans kazaa raadplegen moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
. they DO sound better, de mp3tjes dan...and they ARE better.. btw kazaa zuigt.... [Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 06-05-2004 17:36] |
|
quote:ik merk het in den treure ja moderators zijn je vrienden, vertrouw ze! |
|
Kwam er vandaag achter dat dat label van hun (Ipecac) van Mike Patton is! En ik heb van Oceanic een review geschreven: http://www.gothtronic.com/webzine/?where=music&sub=reviews&reviewid=492&textid=1591 no text supplied |
|
Prachtige plaat, dit . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
net bij neurotic records mp3tje gedownload, klinkt erg vet! toch maar eens wat van kopen ... |
|
de nieuwe CD "Panoptical" is al op Soulseek te vinden en die is ook wel weer geweldig, zo op het eerste gehoor... Isis promoveert bij mij tot de überliga no text supplied |
|
edit: Panopticon |
|
je hebt gelijk, hoe het ook zij, het is een geweldig album! misschien ietsje meer Anathema invloeden dan Oceanic, maar dat deert mij in het geheel niet. no text supplied |
|
Anathema is troep .. ga dus denk ik meer voor Oceanic |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |