|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Tja wij hebben hier rond/in Apeldoorn ook een paar van die kampen. Gewoon een concetratie van problemen. Of afschaffen of concetratie kampen van maken Nee ik denk dat een verbod op zulk soort kampen het beste is. Het is natuurlijk wat hypocriet om wel te gaan wijzen naar Marrokanen die niet integreren terwijl sommige 'eigen' bevolkingsgroepen zich ook niet weten te gedragen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Gister is hier bij ons een inval gedaan op het kamp. 28 plantages gevonden.... Ze moeten al die kampen gewoon continu controleren. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: ja, maar dan moeten ze verhuizen en wie wil er nu kampers bij hem/haar in de straat? |
|
quote: maar dan vinden de kampers dat ze "als joden in de tweede wereldoorlog" worden behandeld. (zie bovenstand bericht)en dat ze een snelweg plat kunnen leggen. terwijl ze gratis stroom aftappen, de buurt terroriseren en geen belasting betalen. |
|
quote:Alsof ik om die 'Turken' aan de overkant gevraagd heb Daar heb je wel gelijk in maar een gedwongen spreiding van het probleem lijkt me toch beter dan tot in de oneindigheid dit gezeur te hebben. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Dat zou ik ook wel willen... |
|
gister was inderdaad ook al een inval bij een woonwagenkamp. of dit een gevolg is van het nieuws dat woonwagenbewoners ontzien worden door de belasting-inspecteurs weet ik niet, maar ik ben blij dat ze nu eindelijk actie ondernemen. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
hard aanpakken dat tuig.. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Het is elke keer hetzelfde met die gasten. Het is toch niet vreemd dat de politie veelvuldig invallen doet in die kampen, temeer omdat er werkelijk elke keer wel weer wat gevonden wordt: wapens, wietplantages, stroom dat afgetapt wordt. En dan blijkt ook nog eens dat hel leeuwendeel geen eens belasting betaalt!!!! Dan kunnen ze wel een vergelijking met de "joden tijdens de tweede wereld-oorlog" maken, maar die hadden het niet zo luxe!!! Oppleuren met die parasieten van de maatschappij "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ach, er zal straks wel weer één of andere linkse hippie staan te schreeuwen dat we deze paria's meer moeten helpen. Ze hebben het al zo zwaar |
|
quote: Dat is ZO 90-er jaren. |
|
quote: Ook afschieten "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
heh, bij die laatste inval bij Vinkenslag (ofzo) lieten ze een bewoner aan het woord bij wie de plantage was weggehaald: "Ja, hoe moeten we dan aan geld komen?". Ik wist op dat moment even niet of ik moest lachen of huilen.... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik ben links georienteerd, maarre aanpakken die hap, zo hard mogelijk.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Zgn. "blauw-links" he!? (=net geen bruin-links) |
|
Wat ik nou zo belachelijk vind is dat als greenpeace of iets dergelijks een tamelijk onschuldige actie doet ze meteen opgepakt worden en dat deze eikels vrolijk hun gang kunnen gaan. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 14-04-2004 12:00] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: eikels... klinkt alsj nedeland nog nie goed Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: Rustig rustig SkinPeeleR, geef onze dislectische kamper ook een kans... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
kansloos dit.. hard neermeppen dat protest, oppakken dat tuig. Kamp schoonvegen en platbranden. Klaar. Sim-pol! |
|
quote: Omgekeerde volgorde! |
|
quote: Oeh, een typfoutje, erg zeg. Krijg een leven Zeg jouw spelling is ook erg goed zeg, vooral in dat topic over het Antilliaanse kabinet. [Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 14-04-2004 12:06] "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
als er bij die invallen nou niets gevonden wordt kan ik me een actie als deze voorstellen, maar dat ze het lef hebben om te zeggen dat de politie hun illegale activiteiten niet mag stopzetten vind ik absurd, want daar komt het wel op neer |
|
Ik vroeg me al af waarom er vandaag mensen 2 uur te laat op de universiteit waren Ach ja, als er eens in de Geusselt niks te beleven valt, dan maar ernaast he |
|
Moge het duidelijk zijn hoe ik hierover denk. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |