IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Woonwagenbewoners (in opstand) Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 15:33 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:31 schreef Manifest het volgende:
Van de belasting die de woonwagen bewoners betalen?
Wat wil jij doen Misanthrope ? Die homeaux gewoon laten zitten?
Die betalen nu al geen belasting. Alles wat je er aan geld uithaalt had al tegoed van ze.
Ik was al voor 'concetratie' kampen voor criminele allochtonen maar ik vind dat dit soort lui daar wel tussen passen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 15:33 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:31 schreef Manifest het volgende:
Van de belasting die de woonwagen bewoners betalen?
Wat wil jij doen Misanthrope ? Die homeaux gewoon laten zitten?
Die lui betalen nog geeneens genoeg belasting om de politiehond te betalen.

Zij vinden dat ze buiten de wet staan, dus moeten we ze ook behandelen alsof ze buiten de wet staan. Geen softe aanpak van het gevolg, maar een aanpak van de bron.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-04-2004 15:39 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 april 2004 15:31 schreef Manifest het volgende:
Van de belasting die de woonwagen bewoners betalen?
Welke steen kom jij onder vandaan gekropen? Vorige maand nog uitgebreid in het nieuws geweest dat die lui regelmatig geen belasting betalen.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 14-04-2004 15:44 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:39 schreef helmet het volgende:
Welke steen kom jij onder vandaan gekropen? Vorige maand nog uitgebreid in het nieuws geweest dat die lui regelmatig geen belasting betalen.

Natuurlijk weet ik dat.

Ik ga er vanuit dat ze in de toekomst wel belasting betalen.


F*ck hippies


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 15:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:44 schreef Manifest het volgende:

Natuurlijk weet ik dat.

Ik ga er vanuit dat ze in de toekomst wel belasting betalen.
Dat zie ik niet zo snel gebeuren maar als dat wel ja zo is dan klopt het alsnog niet.
Belasting geld is bedoelt voor 'collectief' gebruik en op jouw manier gaat liniarecta terug naar de betaler zonder dat bv onderwijs ofzo ervan kunnen profiteren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 15:46 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:44 schreef Manifest het volgende:

Natuurlijk weet ik dat.

Ik ga er vanuit dat ze in de toekomst wel belasting betalen.
Hoe wil je dat bereiken?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 14-04-2004 15:50 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:46 schreef Misanthrope het volgende:
Hoe wil je dat bereiken?
Hoe wil je bereiken dat ze bij de bron worden aangepakt?
Vage antwoorden geven kan iedereen.






F*ck hippies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 15:52 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:50 schreef Manifest het volgende:
Hoe wil je bereiken dat ze bij de bron worden aangepakt?
Vage antwoorden geven kan iedereen.





Wat is daar vaag aan?
De bron zijn de woonwagenkampbewoners, het gevolg zijn hun praktijken. Pak de woonwagenkampbewoners op een manier aan die ze angst inboezemd en ze zullen zich aan de regels houden.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 15:55 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:52 schreef Misanthrope het volgende:
Wat is daar vaag aan?
De bron zijn de woonwagenkampbewoners, het gevolg zijn hun praktijken. Pak de woonwagenkampbewoners op een manier aan die ze angst inboezemd en ze zullen zich aan de regels houden.
Nou nog de vraag hoe je dat bereikt. Bij boetes vraag ik me erg af of ze die wel betalen, gevangenis straf? Ik weet niet of ze dat wel 'angst inboezemd' en een heel kamp opsluiten is maatschappelijk gezien niet te verantwoorden

Ik den toch zowiezo dat je moet beginnen met het verbieden van zulke probleem concentraties en dan op het gedrag wat daarna ontstaat verder ingrijpen.
Als zulk soort mensen tussen 'gewone' mensen wonen directe 'kamper' buren denk ik dat ze toch wat vatbaarder zijn voor als bv pa een halfjaartje de bak in draait dan als ze in hun eigen 'gemeenschap' verkeren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 16:02 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:55 schreef kwelgeest het volgende:
Nou nog de vraag hoe je dat bereikt. Bij boetes vraag ik me erg af of ze die wel betalen, gevangenis straf? Ik weet niet of ze dat wel 'angst inboezemd' en een heel kamp opsluiten is maatschappelijk gezien niet te verantwoorden

Ik den toch zowiezo dat je moet beginnen met het verbieden van zulke probleem concentraties en dan op het gedrag wat daarna ontstaat verder ingrijpen.
Als zulk soort mensen tussen 'gewone' mensen wonen directe 'kamper' buren denk ik dat ze toch wat vatbaarder zijn voor als bv pa een halfjaartje de bak in draait dan als ze in hun eigen 'gemeenschap' verkeren.
'Maatschappelijk verantwoorden'. Een uitspraak voortkomend uit een tolerantiedrift die zijn oorsprong vindt in 1750 en voor de ondergang van de VOC heeft gezorgd. Als we in deze tijd, op nationaal en internationaal gebied, met werkende en realistische oplossingen willen komen, zullen de overdreven tolerantiementaliteit maar eens moeten veranderen en op durven te komen voor onszelf en onze belangen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 16:05 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:02 schreef Misanthrope het volgende:
'Maatschappelijk verantwoorden'. Een uitspraak voortkomend uit een tolerantiedrift die zijn oorsprong vindt in 1750 en voor de ondergang van de VOC heeft gezorgd. Als we in deze tijd, op nationaal en internationaal gebied, met werkende en realistische oplossingen willen komen, zullen de overdreven tolerantiementaliteit maar eens moeten veranderen en op durven te komen voor onszelf en onze belangen.
Helemaal mee eens
Jammer alleen dat niet iedereen er zo over denkt en om zulke mensen nou masaal naar kampen te sturen doet me zo aan Stalin denken.
Oftewel heb je ook nog iets anders als optie dan uitroeiing van alles dat parasiteerd en niet voldoet aan jouw normen en waarden? (niet dat ik het er niet mee eens ben maar komt zo toch wel een tikje ongenuanceerd over )


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 16:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:05 schreef kwelgeest het volgende:
Helemaal mee eens
Jammer alleen dat niet iedereen er zo over denkt en om zulke mensen nou masaal naar kampen te sturen doet me zo aan Stalin denken.
Oftewel heb je ook nog iets anders als optie dan uitroeiing van alles dat parasiteerd en niet voldoet aan jouw normen en waarden? (niet dat ik het er niet mee eens ben maar komt zo toch wel een tikje ongenuanceerd over )
Ik denk dat Leers het goed doet, al zou het nog een tikkie harder kunnen. Door te zeggen dat ze alle schade terug moeten betalen, door door te gaan met invallen enz. Verder zou ik de duur van gevangenisstraffen aanpassen (1 keer een misdaad plegen zoveel jaar, 2 keer een misdaad plegen levenslang), ben ik voor herinstelling van de publiekelijke schandpaal (of is dat ook weer niet realistisch? ). Voor het aftappen van stroom is een simpele oplossing, namelijk het totaal afsluiten van de stroomvoorzieningen van een kamp. Voor het ontduiken van belasting is ook een simpele oplossing; iedere Nederlandse burger heeft rechten en plichten, als hij aan zijn plichten voldoet heeft hij recht op basisvoorzieningen, als hij dus niet aan zijn plichten voldoet, dus het betalen van belasting, kun je dat compenseren door ze van basisvoorzieningen af te sluiten, door ze van rechten af te sluiten enz. Als zij buiten de wet willen leven, moeten we ze ook behandelen alsof ze buiten de wet staan.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 14-04-2004 16:15 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Wanneer ga je de politiek in?


F*ck hippies


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 16:15 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Levenslang. Dat gaat dan een behoorlijke kostenpost worden. Waarom niet de doodstraf ze hebben dan toch al bewezen maatschappelijk niet te functioneren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 16:16 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:15 schreef kwelgeest het volgende:
Levenslang. Dat gaat dan een behoorlijke kostenpost worden. Waarom niet de doodstraf ze hebben dan toch al bewezen maatschappelijk niet te functioneren.
Omdat ik geen moordenaar ben.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 14-04-2004 16:17 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik denk dat we ons het beste kunnen verbroederen met de kampbewoners. Wanneer je mensen aardig behandeld zullen ze ook aardig terug doen. Al die rellen zijn nergens goed voor en kosten alleen maar veel geld. Ik ben voor het organiseren van een boomknuffeldag met de mensen die last ondervonden hebben van de afzetting en de bewoners van Vinkenslag.

Peace..



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 16:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:15 schreef Manifest het volgende:
Wanneer ga je de politiek in?

Zodra het zijn van een linkse hippie geen benodigdheid meer is om in de politiek te mogen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 14-04-2004 16:17 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:16 schreef Misanthrope het volgende:
Omdat ik geen moordenaar ben.


Je hoeft ze zelf ook niet te vermoorden


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-04-2004 16:18 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 14 april 2004 16:15 schreef kwelgeest het volgende:
Levenslang. Dat gaat dan een behoorlijke kostenpost worden. Waarom niet de doodstraf ze hebben dan toch al bewezen maatschappelijk niet te functioneren.
Omdat de doodstraf uitvoeren in de praktijk duurder is dan het levenslang opsluiten van iemand, zelfs met de huidige gevangenisstandaard (TV met alle betaal-kanalen, Playstation, etc. etc).. laat staan als je ze op water en brood zet.

(en er ook nog eens nieuwe medicijnen en cosmetica op test)


I'm not being rude. You're just insignificant.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 16:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:16 schreef Misanthrope het volgende:
Omdat ik geen moordenaar ben.
Hoezo JIJ?
Het is toch algemeen beleid


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 16:18 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:17 schreef Kramy het volgende:
Ik denk dat we ons het beste kunnen verbroederen met de kampbewoners. Wanneer je mensen aardig behandeld zullen ze ook aardig terug doen. Al die rellen zijn nergens goed voor en kosten alleen maar veel geld. Ik ben voor het organiseren van een boomknuffeldag met de mensen die last ondervonden hebben van de afzetting en de bewoners van Vinkenslag.

Peace..


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 16:19 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:18 schreef helmet het volgende:
Omdat de doodstraf uitvoeren in de praktijk duurder is dan het levenslang opsluiten van iemand, zelfs met de huidige gevangenisstandaard (TV met alle betaal-kanalen, Playstation, etc. etc).. laat staan als je ze op water en brood zet.

(en er ook nog eens nieuwe medicijnen en cosmetica op test)
Wie zegt dat het 'humaan' uitgevoerd moet worden?
Maatschappelijk verantwoordbaar ben je dan toch al niet meer bezig


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 16:20 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 16:18 schreef helmet het volgende:
Omdat de doodstraf uitvoeren in de praktijk duurder is dan het levenslang opsluiten van iemand, zelfs met de huidige gevangenisstandaard (TV met alle betaal-kanalen, Playstation, etc. etc).. laat staan als je ze op water en brood zet.

(en er ook nog eens nieuwe medicijnen en cosmetica op test)
Wel een idee om kampers 'vrijwillig' naar chemische/biologische testlaboratiora toe te sturen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-04-2004 16:34 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 14 april 2004 16:17 schreef Kramy het volgende:
..Wanneer je mensen aardig behandeld zullen ze ook aardig terug doen...




Helaasch pindakaasch, u bent de zwakste schakel...




Kramy
Usericon van Kramy
Posted 14-04-2004 16:38 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 14 april 2004 16:34 schreef Azagthoth het volgende:
Helaasch pindakaasch, u bent de zwakste schakel...




Pfft het staat in de bijbel hoor!



Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen