IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Woonwagenbewoners (in opstand) Vorige pagina | Volgende pagina
grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 15-04-2004 10:17 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 9:54 schreef RrroooaaarrR het volgende:

Wil jij dat het hier zoals USA wordt?


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 15-04-2004 10:20 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Hoppakee, precies zoals het hoort:

Inval in woonwagenkamp Vinkenslag

Uitgegeven: 15 april 2004 07:01
Laatst gewijzigd: 15 april 2004 09:36
MAASTRICHT - Politie en de mobiele eenheid van de politie hebben donderdagmorgen zestien mensen aangehouden op woonwagenkamp Vinkenslag, van wie de meesten wegens betrokkenheid bij de blokkade van de autosnelweg A2 woensdag in Maastricht.

Ze hielden verder twee mensen aan op verdenking van overtreding van de opiumwet en één wegens verzet tegen de politie. Dat heeft de Maastrichtse hoofdofficier van justitie J. van Eck donderdag gemeld.

De politie is donderdag met ongeveer driehonderd man het woonwagenkamp binnengevallen.

Volgens een woordvoerder hebben agenten behalve op Vinkenslag ook mensen opgepakt op nabijgelegen kleine kampen en in woningen in de buurt. Hoeveel arrestaties inmiddels zijn verricht, wilde de politie nog niet zeggen.

Ongeveer veertig bussen van de Mobiele Eenheid, enkele pantserwagens van de Koninklijke Marechaussee en ongeveer tien politiewagens reden het woonwagenkamp voor dag en dauw op.

Het kamp is hermetisch afgesloten, de politie heeft de toegangswegen naar Vinkenslag afgezet. Op het verkeersknooppunt bij het stadion de Geusselt van voetbalclub MVV, dat de bewoners woensdag blokkeerden, staan drie busjes van de ME. De manschappen houden een oogje in het zeil.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 15-04-2004 10:21 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 15 april 2004 10:17 schreef grindcore het volgende:
Wil jij dat het hier zoals USA wordt?


Alsof je daar wat aan hebt..
Denk Amerika - denk trailertrash...

kortom zij kennen ze ook


Een kleine snol zit zo vol.


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 15-04-2004 10:25 by RrroooaaarrR Wijzig reactieProfiel van RrroooaaarrRQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 10:17 schreef grindcore het volgende:
Wil jij dat het hier zoals USA wordt?

Nee. Maar jij beweert dat ons rechtsysteem wel voldoet als dit de VS is. Vat die uitspraak totaal niet.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-04-2004 12:25 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 9:49 schreef grindcore het volgende:
Als je een politiestaat wil hebben, pleur dan op..

Erg subjectieve en ongenuanceerde inleiding van je.
quote:

Wat wij als natie in 50 jaar weer hebben herbouwd inclu "onze tolerantie beleid" wil JIJ even in lutele grepen de nek omdraaien.
Ja, want wat wij in die 50 jaren hebben opgebouwd, vernietigd al hetgeen we in de voorgaande 500 jaren hebben opgebouwd, namelijk onze cultuur. Verder is dat wat we hebben opgebouwd in die 50 jaren een reactie op de 2e wereldoorlog, een paniekreactie dus. En zoals je weet zijn oplossingen voortkomend uit paniek vaak niet de beste oplossingen. Het doorgeslagen tolerantiebeleid is geen goede oplossing en vernietigd onze eigenwaarde.
quote:

Dat je diegene die geen belasting betalen wil aanpakken okay. Maar dat is een zaak voor de belastingdienst(die het niet durft)
Dus wie moet het dan aanpakken? Of nog beter, als de belastingdienst het niet durft dan maakt het ook niet uit, dan hoeft niemand het te doen. Onzin.
quote:

Kosten op laten draaien voor rekening vind ik een beetje omslachtig vanwege het feit dat het misschien miljoenen gaat. Zie dat maar eens terug te krijgen.
Dus? Als ze voor miljoenen schade aanrichten is het toch niet vreemd dat ze het ook ZELF moeten vergoeden? Als ze dat niet willen of kunnen betalen, moeten ze zich simpelweg niet aan dit soort acties wagen. 'Verantwoordelijkheid', heet dat met een moeilijk woord.
quote:

En dat ons rechtsyteem niet voldoet is vanwege het feit dat het hier geen USA is.

Zeg je nu dat het rechtsysteem, omdat Nederland niet de USA is, niet hoeft te werken?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 15-04-2004 12:51 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 10:25 schreef RrroooaaarrR het volgende:
Nee. Maar jij beweert dat ons rechtsysteem wel voldoet als dit de VS is. Vat die uitspraak totaal niet.


Nee, dat heb ik niet beweerd DAT het ZOALS USA moet worden. In tegendeel: ik ben er juist zwaar op tegen dat er naar hunkerd wordt naar zo'n rechtsysteem, wat een politiestaat maakt als je het gaat doordrijven op zo'n manier.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-04-2004 12:53 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 12:51 schreef grindcore het volgende:
Nee, dat heb ik niet beweerd DAT het ZOALS USA moet worden. In tegendeel: ik ben er juist zwaar op tegen dat er naar hunkerd wordt naar zo'n rechtsysteem, wat een politiestaat maakt als je het gaat doordrijven op zo'n manier.





KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 15-04-2004 13:57 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 12:25 schreef Misanthrope het volgende:
Ja, want wat wij in die 50 jaren hebben opgebouwd, vernietigd al hetgeen we in de voorgaande 500 jaren hebben opgebouwd, namelijk onze cultuur. Verder is dat wat we hebben opgebouwd in die 50 jaren een reactie op de 2e wereldoorlog, een paniekreactie dus. En zoals je weet zijn oplossingen voortkomend uit paniek vaak niet de beste oplossingen. Het doorgeslagen tolerantiebeleid is geen goede oplossing en vernietigd onze eigenwaarde.
Het verlochenen van de Nederlandse cultuur heeft de Nederlandse bevolking aan zichzelf te danken. Omdat zij diegene die roepen dat de Nederlandse cultuur is vergalt het namelijk interessanter vonden om naar andere culturen af te kijken omdat het gewoon niet boeit.
Tot aan het volkslied aan toe.
Als je trots bent op je cultuur als NLer steigt de eigenwaarde. Maar dat gebeurt niet.
We zouden nog liefst zoals bij wijzen van spreken zoals de Turken, antilianen en nog liever bij de Amerikanen erbij willen. En dat is ook gebeurt.
Het tollerantie beleid werd niet in het leven geroepen uit paniek, maar omdat het nodig was in die tijd. Dat de politiek ervoor willen zorgen dat het weer op de schop gaat is mede te danken aan de mode dat rechts "in" is en links niet. "We moeten ineens voor ons zelf zorgen" dat is ook ineens in, een van de vele idiologieen van de laatste jaren. Gevolg: hersenloze stemgedrag.
quote:
Dus wie moet het dan aanpakken? Of nog beter, als de belastingdienst het niet durft dan maakt het ook niet uit, dan hoeft niemand het te doen. Onzin.

Als men stopt met het hypocriete reageren en het wijzen naar anderen, en hand in eigen boezem zou steken. En vooral logisch en concreet nadenken wat laakt bij het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking,(en daarmee gelijk de overheid.) dan zijn er wel belangrijkere problemen die opgelost moeten worden in plaats van niet betalende kampbewoners, Hells Angels en weet ik het.
Problemen zoals het falen van de JSF waar men zo trots op was. Maar wel onze begroting naar de hel schoot.

Als ze voor miljoenen schade aanrichten is het toch niet vreemd dat ze het ook ZELF moeten vergoeden? Als ze dat niet willen of kunnen betalen, moeten ze zich simpelweg niet aan dit soort acties wagen. 'Verantwoordelijkheid', heet dat met een moeilijk woord.
[/quote]Dude, verantwoordelijkheid ligt bij jezelf. En aangezien dat men dat niet aan durft. En schade verhalen op die bewoners, hoe had je dat willen doen?.

quote:
Zeg je nu dat het rechtsysteem, omdat Nederland niet de USA is, niet hoeft te werken?
Daar wil jij en vele VVD en CD(A)stemmers naar met als gevolg DAT:
A Onze cultuur en datgene wat we hebben omhelst in de verknelling komt.
Want als er een vorm van cultuuruitspatting is, komt er gelijk een leger ME busjes op de proppen. Leuk joh, 30 april vieren met je "beste vriend"
B overheersing van ongenoegen omdat niemand z'n kont kan keren(maar dan donderen we toch die kampbewoners en buitenlandse gezinnen er toch uit?) wat zich kan broeien en excessen zoals paranoide gevoelens dus niet uitgesloten zijn.

Conclusie: men moet eens stoppen met het overloze gezeik over een stel woonwagenbewoners die pissig zijn dat er constant tot met een verrekijker in hun aars bestuderen toe. Stoppen met GTST kijken en eens een keer kijken hoe het werkelijk zit hier in NL in plaats het onzinnig gezeik.
Want we wisten het heel goed... ooit.




attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 15-04-2004 15:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 13:57 schreef grindcore het volgende:
Conclusie: men moet eens stoppen met het overloze gezeik over een stel woonwagenbewoners die pissig zijn


en dus tolereren dat er verschillende niveau's van toepassing van de wet in ons land zijn??? nee dank u. zowel de hoge pieten als het uitschot en er alles tussenin moet gelijk behandeld worden.

overigens, ik ben voor een verzorgingsstaat in een bepaalde mate en een redelijk links beleid. echter, dat roept eigenlijk automatisch een strikte handhaving van de wet en een duidelijk regelgeving omdat anders een grote berg parasieten, kladlopers etc hiervna misbruik kunnen maken.
aanpakken dus dat woonwagentuig(en ook die hoge pieten in de bouwsector met hun prijsafspraken).


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 15-04-2004 15:49 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Er moet niks veranderen, niks politiestaat/USA toestanden. Zoals Attila net zei: gewoon de wetten naleven en eerlijk op eenieder toepassen. Ze gelden nl. voor ons allen en niet ietsjes minder voor kampsjaken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-04-2004 16:03 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 13:57 schreef grindcore het volgende:
Het verlochenen van de Nederlandse cultuur heeft de Nederlandse bevolking aan zichzelf te danken. Omdat zij diegene die roepen dat de Nederlandse cultuur is vergalt het namelijk interessanter vonden om naar andere culturen af te kijken omdat het gewoon niet boeit.
Tot aan het volkslied aan toe.
Onzin. T/m de opkomst van onze tolerantiedrift lieten wij ons niet beinvloeden door andere culturen. Het volkslied is tot stand gekomen door de voorgaande geschiedenis.

quote:
Als je trots bent op je cultuur als NLer steigt de eigenwaarde. Maar dat gebeurt niet.
Wat wil je hier in hemelsnaam mee zeggen?
quote:

We zouden nog liefst zoals bij wijzen van spreken zoals de Turken, antilianen en nog liever bij de Amerikanen erbij willen. En dat is ook gebeurt.
Wie is 'we' en waar baseer je deze onzin op?
quote:

Het tollerantie beleid werd niet in het leven geroepen uit paniek, maar omdat het nodig was in die tijd.
Het was niet nodig, het was 'nodig' omdat men wilde dat zo'n oorlog nooit meer zou voorkomen en dus dmv overdreven tolerantie andere culturen probeerde te 'accepteren' om onderdrukking te vermijden.
quote:
Dat de politiek ervoor willen zorgen dat het weer op de schop gaat is mede te danken aan de mode dat rechts "in" is en links niet. "We moeten ineens voor ons zelf zorgen" dat is ook ineens in, een van de vele idiologieen van de laatste jaren. Gevolg: hersenloze stemgedrag.
Wat een enorme onzin. Rechts zijn is niet in, sterker nog, mensen die rechts zijn worden dagelijks op ongenuanceerde manieren afgezeken (niet eens inhoudelijk) door linkse rakkers zoals jij, die tolerantie prediken, maar ondertussen een andere politieke kleur niet tolereren. Wat een tolerantie! De ideologie van de massa is de laatste tijd de multiculti samenleving. Onder hersenloos stemgedrag versta ik niet-realistisch stemmen. Dat is dus het stemmen op het irrealistische en inefficient tolerantiebeleid in de vorm van links. Dat we voor onszelf moeten zorgen is geen hype, het is iets dat de laatste 50 jaren door links verdoemd is, dat door links in de vergetelheid is geraakt. Gevolg: chaos.
quote:

Als men stopt met het hypocriete reageren en het wijzen naar anderen, en hand in eigen boezem zou steken. En vooral logisch en concreet nadenken wat laakt bij het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking,(en daarmee gelijk de overheid.)
Ik dacht dat je tegen de 'hype' van 'eigen verantwoordelijkheid' was? Hypocriet!
quote:
dan zijn er wel belangrijkere problemen die opgelost moeten worden in plaats van niet betalende kampbewoners, Hells Angels en weet ik het.
Problemen zoals het falen van de JSF waar men zo trots op was. Maar wel onze begroting naar de hel schoot.
Het belang van problemen is relatief, dit is geen relevant argument.
quote:

Als ze voor miljoenen schade aanrichten is het toch niet vreemd dat ze het ook ZELF moeten vergoeden? Als ze dat niet willen of kunnen betalen, moeten ze zich simpelweg niet aan dit soort acties wagen. 'Verantwoordelijkheid', heet dat met een moeilijk woord.
Dude, verantwoordelijkheid ligt bij jezelf. En aangezien dat men dat niet aan durft. En schade verhalen op die bewoners, hoe had je dat willen doen?.
Precies, de verantwoordelijkheid ligt bij jezelf, dus je zult de consequenties van je acties moeten aanvaarden. Als ik een telefooncel verniel, en ze kunnen mij als de dader aanwijzen, dan mag ik de schade aan de telefooncel vergoeden. Hoe? Dat moet ik zelf maar uitzoeken. Hoe moeten de kampers de schade vergoeden? Dat moeten ze zelf maar uitzoeken, als het maar op een legale manier gebeurt.
quote:

Daar wil jij en vele VVD en CD(A)stemmers naar met als gevolg DAT:
Generalisatie, en ook nog eens op ongegronde redenen. Onzin.
quote:

A Onze cultuur en datgene wat we hebben omhelst in de verknelling komt.
Want als er een vorm van cultuuruitspatting is, komt er gelijk een leger ME busjes op de proppen. Leuk joh, 30 april vieren met je "beste vriend"
Onze cultuur heeft wetten, daar moeten ook andere culturen zich aan houden. Culturen worden onderhouden door wetten, ze komen er niet door in de verknelling. Wat een onzin.
quote:

B overheersing van ongenoegen omdat niemand z'n kont kan keren(maar dan donderen we toch die kampbewoners en buitenlandse gezinnen er toch uit?) wat zich kan broeien en excessen zoals paranoide gevoelens dus niet uitgesloten zijn.
En iemand als jij spreekt over paranoide?? Wat een ironie!
quote:

Conclusie: men moet eens stoppen met het overloze gezeik over een stel woonwagenbewoners die pissig zijn dat er constant tot met een verrekijker in hun aars bestuderen toe. Stoppen met GTST kijken en eens een keer kijken hoe het werkelijk zit hier in NL in plaats het onzinnig gezeik.
Gezeik? WAT EEN ONZIN! Het is gerechtvaardigd dat wij niet willen dat een bende criminelen een vrijstaat in Nederland hebben, zodat ze geen belasting hoeven te betalen, illegale hennepkwekerijen mogen hebben, mensen mogen afpersen enz. Ze zijn pissig.... Het zijn criminelen die gestraft worden voor hun daden, harstikke terecht.
Je hebt zelf echt geen idee waar je over praat! Wat een enorme paranoide gefrustreerde linkse rakker, met een wereldbeeld van 0,0 ben jij!
quote:

Want we wisten het heel goed... ooit.
Wanneer dan?

PS:
Leer alsjeblieft Nederlands schrijven, het ontcijferen van een tekst van jou neemt teveel tijd in beslag.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 15-04-2004 16:13]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 15-04-2004 16:06 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Holy crap grindwhore, je grammatica zit echt onder zeeniveau, al is dat typisch Hollandisch, het is niet echt makkelijk lezen.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-04-2004 16:12 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 16:03 schreef Misanthrope het volgende:
Leer alsjeblieft Nederland schrijven,


N E D E R L A N D

Zo goed?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 15-04-2004 16:13 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 16:12 schreef Chelman het volgende:
N E D E R L A N D

Zo goed?
Pfff, mijn Nederlands is tenminste leesbaar, mierenneuker. (ederland moet met kleine letters en de letters moeten aan elkaar geschreven worden)

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 15-04-2004 16:14]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 15-04-2004 21:20 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 15:42 schreef attila_de_hun het volgende:
en dus tolereren dat er verschillende niveau's van toepassing van de wet in ons land zijn??? nee dank u. zowel de hoge pieten als het uitschot en er alles tussenin moet gelijk behandeld worden.

overigens, ik ben voor een verzorgingsstaat in een bepaalde mate en een redelijk links beleid. echter, dat roept eigenlijk automatisch een strikte handhaving van de wet en een duidelijk regelgeving omdat anders een grote berg parasieten, kladlopers etc hiervna misbruik kunnen maken.
aanpakken dus dat woonwagentuig(en ook die hoge pieten in de bouwsector met hun prijsafspraken).
Ik heb niet over het tolereren van misdaad. Ik ben geheel met je eens. Dat bedoelde ik ook eigenlijk.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-04-2004 21:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 12:51 schreef grindcore het volgende:
Nee, dat heb ik niet beweerd DAT het ZOALS USA moet worden. In tegendeel: ik ben er juist zwaar op tegen dat er naar hunkerd wordt naar zo'n rechtsysteem, wat een politiestaat maakt als je het gaat doordrijven op zo'n manier.


Aangezien jij heel goed op de hoogte van de Amerikaanse stelsel bent...kan je voor mij enkele specifieke punten waarmee je niet eens bent toelichten?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 15-04-2004 21:33 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Smerige zigeuners ook altijd.

AAN HET GAS!!

WRAAAARGGGHH!!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-04-2004 21:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Grindcore is gek.

Ik vond het een geweldige actie vandaag... wel erg veel machtsvertoon weet je wat zoiets kost .
Ik ben echter radicaal voor dit soort politie-optredens en vind ook nog een keer dat de kosten hiervan op die kampers verhaald mogen worden. Laat ze maar bloeden, totdat ze doorhebben dat ze zich dienen te conformeren aan de wetten van het land waar ze in wonen. Dat betekent geen wietteelt, niet illegaal stroom aftappen, geen handjeklap met de fiscus en al helemaal geen teringzooi maken omdat je je gediscrimineerd voelt.

Wie niet horen wil moet maar voelen, Burgemeester Leers for president .

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 15-04-2004 21:50]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 15-04-2004 21:50 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Wil ik best doen, maar niet nu...
(was alleen ff snel reageren.)


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 21:53 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Hmmm...wat heb jij geslikt, Theelicht?

[Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 15-04-2004 21:53]


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-04-2004 21:55 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 21:50 schreef M. het volgende:
Grindcore is gek.

Ik vond het een geweldige actie vandaag... wel erg veel machtsvertoon weet je wat zoiets kost .
Ik ben echter radicaal voor dit soort politie-optredens en vind ook nog een keer dat de kosten hiervan op die kampers verhaald mogen worden. Laat ze maar bloeden, totdat ze doorhebben dat ze zich dienen te conformeren aan de wetten van het land waar ze in wonen. Dat betekent geen wietteelt, niet illegaal stroom aftappen, geen handjeklap met de fiscus en al helemaal geen teringzooi maken omdat je je gediscrimineerd voelt.

Wie niet horen wil moet maar voelen, Burgemeester Leers for president .


IDD


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 15-04-2004 21:57 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik was het ook al voor een groot deel met Paalnicht eens...vreemde gewaarwording...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 15-04-2004 22:03 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 12:51 schreef grindcore het volgende:
Nee, dat heb ik niet beweerd DAT het ZOALS USA moet worden. In tegendeel: ik ben er juist zwaar op tegen dat er naar hunkerd wordt naar zo'n rechtsysteem, wat een politiestaat maakt als je het gaat doordrijven op zo'n manier.
Er is niet zoveel verschil in het rechtsysteem tussen Nl en Us. Je denkt dat misschien wel..


F*ck hippies


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 15-04-2004 22:04 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 22:03 schreef Manifest het volgende:
Er is niet zoveel verschil in het rechtsysteem tussen Nl en Us. Je denkt dat misschien wel..

Nou ja, daar hebben ze een jury, dat hebben we hier niet. Ik vind dat toch wel een essentieel "detail".


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-04-2004 22:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2004 22:04 schreef M. het volgende:
Nou ja, daar hebben ze een jury, dat hebben we hier niet. Ik vind dat toch wel een essentieel "detail".


Grindcore doelde echter niet zozeer op de procesgang van een rechtszaak maar meer op een door hem vermeende 'politiestaat'.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen