quote:
Op 15 april 2004 13:57 schreef grindcore het volgende:
Het verlochenen van de Nederlandse cultuur heeft de Nederlandse bevolking aan zichzelf te danken. Omdat zij diegene die roepen dat de Nederlandse cultuur is vergalt het namelijk interessanter vonden om naar andere culturen af te kijken omdat het gewoon niet boeit.
Tot aan het volkslied aan toe.
Onzin. T/m de opkomst van onze tolerantiedrift lieten wij ons niet beinvloeden door andere culturen. Het volkslied is tot stand gekomen door de voorgaande geschiedenis.
quote:
Als je trots bent op je cultuur als NLer steigt de eigenwaarde. Maar dat gebeurt niet.
Wat wil je hier in hemelsnaam mee zeggen?
quote:
We zouden nog liefst zoals bij wijzen van spreken zoals de Turken, antilianen en nog liever bij de Amerikanen erbij willen. En dat is ook gebeurt.
Wie is 'we' en waar baseer je deze onzin op?
quote:
Het tollerantie beleid werd niet in het leven geroepen uit paniek, maar omdat het nodig was in die tijd.
Het was niet nodig, het was 'nodig' omdat men wilde dat zo'n oorlog nooit meer zou voorkomen en dus dmv overdreven tolerantie andere culturen probeerde te 'accepteren' om onderdrukking te vermijden.
quote:
Dat de politiek ervoor willen zorgen dat het weer op de schop gaat is mede te danken aan de mode dat rechts "in" is en links niet. "We moeten ineens voor ons zelf zorgen" dat is ook ineens in, een van de vele idiologieen van de laatste jaren. Gevolg: hersenloze stemgedrag.
Wat een enorme onzin. Rechts zijn is niet in, sterker nog, mensen die rechts zijn worden dagelijks op ongenuanceerde manieren afgezeken (niet eens inhoudelijk) door linkse rakkers zoals jij, die tolerantie prediken, maar ondertussen een andere politieke kleur niet tolereren. Wat een tolerantie! De ideologie van de massa is de laatste tijd de multiculti samenleving. Onder hersenloos stemgedrag versta ik niet-realistisch stemmen. Dat is dus het stemmen op het irrealistische en inefficient tolerantiebeleid in de vorm van links. Dat we voor onszelf moeten zorgen is geen hype, het is iets dat de laatste 50 jaren door links verdoemd is, dat door links in de vergetelheid is geraakt. Gevolg: chaos.
quote:
Als men stopt met het hypocriete reageren en het wijzen naar anderen, en hand in eigen boezem zou steken. En vooral logisch en concreet nadenken wat laakt bij het grootste gedeelte van de Nederlandse bevolking,(en daarmee gelijk de overheid.)
Ik dacht dat je tegen de 'hype' van 'eigen verantwoordelijkheid' was? Hypocriet!
quote:
dan zijn er wel belangrijkere problemen die opgelost moeten worden in plaats van niet betalende kampbewoners, Hells Angels en weet ik het.
Problemen zoals het falen van de JSF waar men zo trots op was. Maar wel onze begroting naar de hel schoot.
Het belang van problemen is relatief, dit is geen relevant argument.
quote:
Als ze voor miljoenen schade aanrichten is het toch niet vreemd dat ze het ook ZELF moeten vergoeden? Als ze dat niet willen of kunnen betalen, moeten ze zich simpelweg niet aan dit soort acties wagen. 'Verantwoordelijkheid', heet dat met een moeilijk woord.
Dude, verantwoordelijkheid ligt bij jezelf. En aangezien dat men dat niet aan durft. En schade verhalen op die bewoners, hoe had je dat willen doen?.
Precies, de verantwoordelijkheid ligt bij jezelf, dus je zult de consequenties van je acties moeten aanvaarden. Als ik een telefooncel verniel, en ze kunnen mij als de dader aanwijzen, dan mag ik de schade aan de telefooncel vergoeden. Hoe? Dat moet ik zelf maar uitzoeken. Hoe moeten de kampers de schade vergoeden? Dat moeten ze zelf maar uitzoeken, als het maar op een legale manier gebeurt.
quote:
Daar wil jij en vele VVD en CD(A)stemmers naar met als gevolg DAT:
Generalisatie, en ook nog eens op ongegronde redenen. Onzin.
quote:
A Onze cultuur en datgene wat we hebben omhelst in de verknelling komt.
Want als er een vorm van cultuuruitspatting is, komt er gelijk een leger ME busjes op de proppen. Leuk joh, 30 april vieren met je "beste vriend"
Onze cultuur heeft wetten, daar moeten ook andere culturen zich aan houden. Culturen worden onderhouden door wetten, ze komen er niet door in de verknelling. Wat een onzin.
quote:
B overheersing van ongenoegen omdat niemand z'n kont kan keren(maar dan donderen we toch die kampbewoners en buitenlandse gezinnen er toch uit?) wat zich kan broeien en excessen zoals paranoide gevoelens dus niet uitgesloten zijn.
En iemand als jij spreekt over paranoide?? Wat een ironie!
quote:
Conclusie: men moet eens stoppen met het overloze gezeik over een stel woonwagenbewoners die pissig zijn dat er constant tot met een verrekijker in hun aars bestuderen toe. Stoppen met GTST kijken en eens een keer kijken hoe het werkelijk zit hier in NL in plaats het onzinnig gezeik.
Gezeik? WAT EEN ONZIN! Het is gerechtvaardigd dat wij niet willen dat een bende criminelen een vrijstaat in Nederland hebben, zodat ze geen belasting hoeven te betalen, illegale hennepkwekerijen mogen hebben, mensen mogen afpersen enz. Ze zijn pissig.... Het zijn criminelen die gestraft worden voor hun daden, harstikke terecht.
Je hebt zelf echt geen idee waar je over praat! Wat een enorme paranoide gefrustreerde linkse rakker, met een wereldbeeld van 0,0 ben jij!
quote:
Want we wisten het heel goed... ooit.
Wanneer dan?
PS:
Leer alsjeblieft Nederlands schrijven, het ontcijferen van een tekst van jou neemt teveel tijd in beslag.
[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 15-04-2004 16:13]