IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Auteur:
Topic : Woonwagenbewoners (in opstand) Vorige pagina | Volgende pagina
Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 14-04-2004 13:14 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Vaak wonen kampbewoners daar al generaties lang, die kun je nu eenmaal niet zomaar uit elkaar halen, daar krijg je gegarandeerd alleen nog maar meer heibel door.
En, zoals al eerder aangegeven is, zullen ze toch inderdaad weer naar elkaar toetrekken, zoals men nu over chterstandswijken met voornamelijk allochtonen klaagt, zal men dan over de autochtone bevolking kunnen gaan klagen, en ik betwijfel of dat nou echt een vooruitgang is.


Waag eens een dansje!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2004 13:15 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

ohh dus als ze al lang bij elkaar wonen is er niets aan de hand.

Aanpassen godverdomme, land is niet van hen.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 14-04-2004 13:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ach, ik ben ook wel vrij links maar een nekschot verdienen ze toch wel.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2004 13:23 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik gun ze toch zeker een flinke stoot kolengas ...


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 14-04-2004 13:28 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

......en dan hebben we het nog niet eens over onze dealende Antilliaanse vrienden die bij mij vijf huizen verderop wonen en iedere dag wel een keer mot hebben met iemand die een bad trip heeft door hun fucked up dope ...................................................., maar kampers zijn volgens mij ook geen lievertjes .


Is er iemand hier die een wagen op wielen bewoond? Nou ja wielen? Die wagens zijn ook vaak tot halve villa's verbouwd zonder bouwvergunning


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-04-2004 14:11 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Maastricht wil schade op kampbewoners verhalen

MAASTRICHT - De gemeente Maastricht gaat de schade die bewoners van woonwagenkamp Vinkenslag woensdag bij hun actie op de A2 hebben aangericht op de actievoerders verhalen. Dat heeft burgemeester Leers aangekondigd.

"We beginnen een civiele procedure tegen de mensen die de schade hebben veroorzaakt. Het gaat in elk geval om kosten gemaakt bij het opruimen van huisvuil en olie die ze op het wegdek hebben achtergelaten", aldus Leers.

Ook alle economische schade die gestrande automobilisten en vrachtwagenchauffeurs opliepen, kan volgens Leers op de bewoners worden verhaald. Hij deed een oproep aan alle weggebruikers die door de actie in de file belandden zich aan te sluiten bij de civiele procedure van de gemeente. "We moeten nu duidelijk maken dat dit soort acties niet ongestraft kan", aldus Leers.

Bron: Nu.nl


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2004 14:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Bij een kale kip kuin je moeilijk veren plukken.

En aangezien het verschillende personen zijn, zal het aardig moeilijk worden ...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 14-04-2004 14:18 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

trailertrash ... hebben ze in amerika mooie woorden voor


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 14-04-2004 14:20 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 14:18 schreef Paul het volgende:
trailertrash ... hebben ze in amerika mooie woorden voor



wuust robuust


Daops
Usericon van Daops
Posted 14-04-2004 14:24 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Ze willen de schade op de bewoners verhalen... Aangezien die figuren vrijwel geen belasting betalen is dat dus toch weer (achterstallig) gemeenschapsgeld waarvan de schade betaald gaat worden.

Tamelijk ironisch


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 14-04-2004 14:34 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
De bewoners van Vinkenslag zijn in gesprek met andere woonwagenkampen in Nederland om landelijk actie te voeren.
Bron: Fok!

Dat zou nog eens leuke rellen kunnen opleveren tussen kampbewoners en (bijvoorbeeld) vrachtwagenchauffeurs die door willen. Of zakenmannetjes die rondmeppen met hun koffers


I'm not being rude. You're just insignificant.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 14:37 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 14:34 schreef helmet het volgende:
Bron: Fok!

Dat zou nog eens leuke rellen kunnen opleveren tussen kampbewoners en (bijvoorbeeld) vrachtwagenchauffeurs die door willen. Of zakenmannetjes die rondmeppen met hun koffers
Ik hoop eerder op ME'ers die met hun stokjes rondmeppen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 14-04-2004 14:37 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

quote:
Op 14 april 2004 13:14 schreef Morningrise het volgende:
Vaak wonen kampbewoners daar al generaties lang, die kun je nu eenmaal niet zomaar uit elkaar halen, daar krijg je gegarandeerd alleen nog maar meer heibel door.
En, zoals al eerder aangegeven is, zullen ze toch inderdaad weer naar elkaar toetrekken, zoals men nu over chterstandswijken met voornamelijk allochtonen klaagt, zal men dan over de autochtone bevolking kunnen gaan klagen, en ik betwijfel of dat nou echt een vooruitgang is.


spreiding zal volgens mij leiden tot vooruitgang , de mens wordt beinvloed door zijn omgeving .
Als er iets structureel mis is met de autochtone bevolking dan wordt daar ook wat aan gedaan .



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-04-2004 14:43 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm ze zijn dus iets aan het organisareren .. dus is het ene criminele organsatie OPPAKKEN


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 14-04-2004 15:21 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 14:43 schreef Jenje het volgende:
Hmm ze zijn dus iets aan het organisareren .. dus is het ene criminele organsatie OPPAKKEN
Organisareren?
Nieuw woord uitgevonden?


Laat die mensen gewoon in woonwagenkampen wonen, maar laat ze niet met illegale zaken zoals belasting ontduiking, plantages, etc bezighouden.

Er is toch al woningtekort, dus waarom zou je ze in een huis zetten


[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 14-04-2004 15:21]


F*ck hippies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 15:23 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:21 schreef Manifest het volgende:Laat die mensen gewoon in woonwagenkampen wonen, maar laat ze niet met illegale zaken zoals belasting ontduiking, plantages, etc bezighouden.

Hoe wil je dat voor elkaar krijgen?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 14-04-2004 15:26 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Controle


F*ck hippies


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 14-04-2004 15:27 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

zet ze met woonwagen en al het land uit


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


SiQDiZ
bier zuipen & kut roepen
Usericon van SiQDiZ
Posted 14-04-2004 15:27 by SiQDiZ Wijzig reactieProfiel van SiQDiZQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:23 schreef Misanthrope het volgende:
Hoe wil je dat voor elkaar krijgen?


met kachelpoken en honkbalknuppels , lijkt me toch een vrij duidelijke zaak

die mensen fatsoen inslaan lijkt soms de enige optie.

[Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 14-04-2004 15:28]


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 15:27 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:26 schreef Manifest het volgende:
Controle
Hoe financier je dat en waar haal je de mensen vandaan?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 14-04-2004 15:28 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Politie


F*ck hippies


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 15:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:26 schreef Manifest het volgende:
Controle
En? Ze blijven doorgaan, en dan? opsluiten?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-04-2004 15:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:28 schreef Manifest het volgende:
Politie
Hoe financier je dat en waar haal je de mensen vandaan?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-04-2004 15:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2004 15:30 schreef Misanthrope het volgende:
Hoe financier je dat en waar haal je de mensen vandaan?
Er was idd nog geen tekort aan inzetbaar en functionerend blauw.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 14-04-2004 15:31 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Van de belasting die de woonwagen bewoners betalen?
Wat wil jij doen Misanthrope ? Die homeaux gewoon laten zitten?

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 14-04-2004 15:32]


F*ck hippies


Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen