|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ohh dus als ze al lang bij elkaar wonen is er niets aan de hand. Aanpassen godverdomme, land is niet van hen. |
|
Ach, ik ben ook wel vrij links maar een nekschot verdienen ze toch wel. |
|
Ik gun ze toch zeker een flinke stoot kolengas ... |
|
......en dan hebben we het nog niet eens over onze dealende Antilliaanse vrienden die bij mij vijf huizen verderop wonen en iedere dag wel een keer mot hebben met iemand die een bad trip heeft door hun fucked up dope ...................................................., maar kampers zijn volgens mij ook geen lievertjes . Is er iemand hier die een wagen op wielen bewoond? Nou ja wielen? Die wagens zijn ook vaak tot halve villa's verbouwd zonder bouwvergunning |
|
Maastricht wil schade op kampbewoners verhalen MAASTRICHT - De gemeente Maastricht gaat de schade die bewoners van woonwagenkamp Vinkenslag woensdag bij hun actie op de A2 hebben aangericht op de actievoerders verhalen. Dat heeft burgemeester Leers aangekondigd. "We beginnen een civiele procedure tegen de mensen die de schade hebben veroorzaakt. Het gaat in elk geval om kosten gemaakt bij het opruimen van huisvuil en olie die ze op het wegdek hebben achtergelaten", aldus Leers. Ook alle economische schade die gestrande automobilisten en vrachtwagenchauffeurs opliepen, kan volgens Leers op de bewoners worden verhaald. Hij deed een oproep aan alle weggebruikers die door de actie in de file belandden zich aan te sluiten bij de civiele procedure van de gemeente. "We moeten nu duidelijk maken dat dit soort acties niet ongestraft kan", aldus Leers. Bron: Nu.nl I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Bij een kale kip kuin je moeilijk veren plukken. En aangezien het verschillende personen zijn, zal het aardig moeilijk worden ... |
|
trailertrash ... hebben ze in amerika mooie woorden voor |
|
quote: wuust robuust |
|
Ze willen de schade op de bewoners verhalen... Aangezien die figuren vrijwel geen belasting betalen is dat dus toch weer (achterstallig) gemeenschapsgeld waarvan de schade betaald gaat worden. Tamelijk ironisch www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote:Bron: Fok! Dat zou nog eens leuke rellen kunnen opleveren tussen kampbewoners en (bijvoorbeeld) vrachtwagenchauffeurs die door willen. Of zakenmannetjes die rondmeppen met hun koffers I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ik hoop eerder op ME'ers die met hun stokjes rondmeppen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: spreiding zal volgens mij leiden tot vooruitgang , de mens wordt beinvloed door zijn omgeving . Als er iets structureel mis is met de autochtone bevolking dan wordt daar ook wat aan gedaan . |
|
Hmm ze zijn dus iets aan het organisareren .. dus is het ene criminele organsatie OPPAKKEN |
|
quote:Organisareren? Nieuw woord uitgevonden? Laat die mensen gewoon in woonwagenkampen wonen, maar laat ze niet met illegale zaken zoals belasting ontduiking, plantages, etc bezighouden. Er is toch al woningtekort, dus waarom zou je ze in een huis zetten [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 14-04-2004 15:21] F*ck hippies |
|
quote:Hoe wil je dat voor elkaar krijgen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Controle F*ck hippies |
|
zet ze met woonwagen en al het land uit Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: met kachelpoken en honkbalknuppels , lijkt me toch een vrij duidelijke zaak die mensen fatsoen inslaan lijkt soms de enige optie. [Dit bericht is gewijzigd door SiQDiZ op 14-04-2004 15:28] |
|
quote:Hoe financier je dat en waar haal je de mensen vandaan? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Politie F*ck hippies |
|
quote:En? Ze blijven doorgaan, en dan? opsluiten? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Hoe financier je dat en waar haal je de mensen vandaan? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Er was idd nog geen tekort aan inzetbaar en functionerend blauw. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Van de belasting die de woonwagen bewoners betalen? Wat wil jij doen Misanthrope ? Die homeaux gewoon laten zitten? [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 14-04-2004 15:32] F*ck hippies |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |