|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vertel... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: moet je voorstellen wat er gevonden wordt als het niet aangekondigd word (gezien het feit dat er nu ook dingen gevonden worden) |
|
Dat is juist wat ik bedoel. Ben wel vaker met rijlessen langs vinkenslag gekomen, lekker fris 'groen' geurtje hangt daar altijd En als ze dan een inval doen en de boel opruimen krijg je van die geniale reacties op TV: 'Wiet? Boe? Iech dach dat dat tematteplehhhntsjes waore' [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 14-04-2004 12:19] |
|
"Wat? neej, ik ben altijd zo wazig" |
|
Goede suggestie van Sjaak Bral (raddio ) iedereen er dit weekend hene om zijn eigen afval daar over de muur te pleuren |
|
Dan krijg je nog meer files |
|
quote: human waste? |
|
onder andere heb hier ook nog wel "wat" chemisch afval |
|
quote: Jenje waste dus |
|
quote:Zwaremetalen afval (echt waar!) |
|
quote: hehe, hoe toepasselijk |
|
quote: en meer hardere preventieve maatregelen,wetten etc |
|
quote: zoals? |
|
oa verplichte spreiding zou preventief werken ,denk ik |
|
quote: spreiding op basis van wat? dat ze in een woonwagen wonen? dan moet de overheid ook de fondsen beschikbaar stellen |
|
quote:Als ze nou eens begonnen met alle woonwagens die niet meer mobiel zijn vanwege tien bijkeukens, een wijnkelder, een zwembad op het dak en een veranda te verbieden en die mensen gewoon in een woonhuis laten wonen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: haha, ja okeej, dat is idd ietwat overdreven...maar denk je nou echt dat dat problemen gaat oplossen, want zogauw ze niet meer in een woonwagen wonen vallen ze niet meer in de aan te pakken groep en dus kun je ze niet meer spreiden zonder dat ze zich gaan beroepen op discriminatie |
|
quote:Nee, want de spreiding zit daar automatisch in, want op een woonwagenkamp mogen volgens mij geen woonhuizen staan. Dus moeten ze of simpeler gaan wonen (dat zullen ze echt doen) of ergens anders gaan wonen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik........ Ik woon in een wagen ik zie mensen denken als ze langs ons kampje gaan kijk dat zooitje daar is staan als er een fiets in ons buurtje woord vermist dan word de niet gegist nee dat hebben wij gedaan gebeurt er in ut land dan komt het altijd in het krant 10.000 in een huis en eenmaal op ut kamp het enige dit wel of niet expres bij ons komt altijd het adres zo dat de buurt weer zeche kan zie je wel het is en blijft een zooitje wat ik jou vertel dan is iedereen weer tevreede want ut kamp o jee ik woon op ut kamp en weet niemand dat je iemand vergeet we spelen we praaten we doen niemand wat bij ons licht er niemand in eens dood omdat men hem vergat kom maar is kijke hoe normaal wij zijn en dat ik woonwagen bewoner ben maak me trots en blij vooral als ik kijk naar het burgermaatschappij In een woonwagen ben ik geboren Daar voel ik me blij Als een vogel zo vrij In een woonwagen ben ik geboren Dat blijft voor altijd Het liefste plekkie voor mij! wuust robuust |
|
quote: dat bedoel ik dus, ze meoten ergens anders wonen, maar dan krijg je vanzelf dezelfde groepsvorming |
|
quote: krijg je enkel een verplaatsing van het probleem, aan gezien ze toch weer naar elkaar toe trekken wuust robuust |
|
quote: precies, met dezelfde activiteiten die nu het probleem vormen |
|
Ik zou het ook niet leuk vinden als de politie dan ineens wekelijks controles gaat houden als ik jarenlang wiet verbouwd had, stroom afgetapt had en wapens verhandeld had.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
Maar jij bent dan ook een linkse hippie |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |