|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Beetje beter taalgebruik zou je een stuk inteligenter doen overkomen. Persoonlijk vind ik namelijk wel dat je gelijk hebt . Met een concert doe je niemand kwaad, en ik walg van censuur. Ik zie het dan ook als een behoorlijke inbreuk op de vrijheid van meningsuiting. Ookal ben ik zelf niet extreem-rechts, ik vind het maar een boutactie. Wat is nu de preciese rede voor het aflassen? Details? |
|
ben ook tegen censuur, maar er zijn grenzen natuurlijk. pas werd terecht een concert in nederland afgelast van een extreem rechtse duitse band. weet niet of dit ook zo'n soort band was? |
|
Ik snap best waarom het afgelast is maar waar in niet bij kan komen is dat je de 'linkse' kant op wel mag doen en late wat je wil qua muziek/optreden en propaganda verspreiden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Waarom vind je dat terecht? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
de reden noemde je zelf op"vrijheid van meningsuiting"zo werkt dat voortaan,als je je mening uit wordt je vermoord..zal je vast wel meegekregen hebben van de heer p.fortuyn. maar het rare is funeral winds en satanic blood staan wel gewoon en die zijn in hun zin"satanistich" nu-metal hoofdjes stampen |
|
die extreem linksen denken dat ze zo maar alles kunne maken... pim afknallen, ad hominem en seigneur voland verbieden, enz enz en dan loopt iedereen nog blij te roepen van iedereen heeft het recht om z`n mening te uitten "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: funeral wind is toch NSBM |
|
quote: extreem links, extreem rechts: 1 pot nat. verbannen die handel |
|
*Zet gauw Kreator - People Of The Lie op * |
|
quote: soory maar ben je nu niet net zo hypocriet bezig, door dit te roepen? ik denk niet dat de band afgelast door de teksten zelf, maar door de eventuele onlusten die er mee gepaard zouden kunnen gaan. Wat inzet van gemeenschapsgeld zou kunnen verreisen, wat we dus allemaal in de portemonnee zouden kunnen gaan voelen. dusch... en dan zou het vanwege linkse overwegingen afgelast zijn, i think not. |
|
quote:nee, alleen de linksen als je zo bezig gaat We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote:Nee maar opzich wel een extreemistische band die in mijn ogen ook niet mag als extreem rechts niet mag net als extreem links of de Islam. Wel consequent blijven heh Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:volgens dit standpunt zouden er ook linkse concerten/bijeenkomsten afgelast kunnen worden, extreem is extreem, links of rechts... maar wordt er ooit iets links afgelast? heb er nooit van gehoord wat kwijlgeest zegt: consequent blijven [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 19-04-2004 14:24] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ben van mening dat je bands die bepaalde extreme ideeen propaganderen moet verbieden om te laten optreden [Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 19-04-2004 14:25] |
|
Hmmmf ik denk dat ik in de war ben met Winter Funeral |
|
quote: volgens hun niet dus,gaat nergens over ik snap het niet nu-metal hoofdjes stampen |
|
quote: er wordt zovaak extreem links afgelast, je hoort ze er alleen niet zo vaak over zeiken, dat is denk ik het verschil. |
|
quote: Ik vind dat je mag zeggen wat je wilt, als je een beetje verstand hebt kan je als luisteraar zelf wel bepalen wat complete bullshit is en wat niet. |
|
quote: En wie bepaalt wat deze 'bepaalde extreme ideeen' zijn? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: dat moet je per geval bepalen, maar ik weet niet of dat voor deze band ook geldt, ken heel die band niet, maar neem aan dat de burgemeester goed is ingelicht over die band |
|
quote: de christenen!!! |
|
quote: Goed ingelicht door Kafka.....dat is pas een contradictio in termini. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: hehe hoop dat de burgemeester objectievere bronnen heeft ingeschakeld |
|
quote:Dan vestig jij je hoop verkeerd. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
terrecht afgelast politieke onzin heeft niets met muziek te maken als ik naar concert ga wil ik geen preken horen over wat ik moet eten, wie ik moet haten en hoe ik moet leven Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |