IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Burgemeester in bladel last concert af. Volgende pagina
Sargeist
Usericon van Sargeist
Posted 19-04-2004 14:09 by Sargeist Wijzig reactieProfiel van SargeistQuote dit bericht

Antisemitische blackmetalbands afgelast,twee antisemitische blackmetalbands,zijn door de burgemeester en wethouder van bladel geweigerd voor het concert van zaterdag las ik op teletekst..godverdomme viel da ff tegen!kutburgemeester!allemaal slachten die mietjes daar..zo blijven er wel weinig vette bands over om heen te gaan..

[titel ge-edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 19-04-2004 14:11]


nu-metal hoofdjes stampen


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-04-2004 14:13 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Beetje beter taalgebruik zou je een stuk inteligenter doen overkomen. Persoonlijk vind ik namelijk wel dat je gelijk hebt .

Met een concert doe je niemand kwaad, en ik walg van censuur. Ik zie het dan ook als een behoorlijke inbreuk op de vrijheid van meningsuiting. Ookal ben ik zelf niet extreem-rechts, ik vind het maar een boutactie. Wat is nu de preciese rede voor het aflassen? Details?


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-04-2004 14:16 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

ben ook tegen censuur, maar er zijn grenzen natuurlijk. pas werd terecht een concert in nederland afgelast van een extreem rechtse duitse band. weet niet of dit ook zo'n soort band was?


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 14:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ik snap best waarom het afgelast is maar waar in niet bij kan komen is dat je de 'linkse' kant op wel mag doen en late wat je wil qua muziek/optreden en propaganda verspreiden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 14:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:16 schreef Mark Z het volgende:
ben ook tegen censuur, maar er zijn grenzen natuurlijk. pas werd terecht een concert in nederland afgelast van een extreem rechtse duitse band. weet niet of dit ook zo'n soort band was?
Waarom vind je dat terecht?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Sargeist
Usericon van Sargeist
Posted 19-04-2004 14:18 by Sargeist Wijzig reactieProfiel van SargeistQuote dit bericht

de reden noemde je zelf op"vrijheid van meningsuiting"zo werkt dat voortaan,als je je mening uit wordt je vermoord..zal je vast wel meegekregen hebben van de heer p.fortuyn.
maar het rare is funeral winds en satanic blood staan wel gewoon en die zijn in hun zin"satanistich"


nu-metal hoofdjes stampen


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 19-04-2004 14:18 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

die extreem linksen denken dat ze zo maar alles kunne maken...

pim afknallen,
ad hominem en seigneur voland verbieden,
enz enz

en dan loopt iedereen nog blij te roepen van iedereen heeft het recht om z`n mening te uitten


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-04-2004 14:18 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:18 schreef Sargeist het volgende:
de reden noemde je zelf op"vrijheid van meningsuiting"zo werkt dat voortaan,als je je mening uit wordt je vermoord..zal je vast wel meegekregen hebben van de heer p.fortuyn.
maar het rare is funeral winds en satanic blood staan wel gewoon en die zijn in hun zin"satanistich"



funeral wind is toch NSBM


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-04-2004 14:21 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:18 schreef Digerdoden het volgende:
die extreem linksen denken dat ze zo maar alles kunne maken...

pim afknallen,
ad hominem en seigneur voland verbieden,
enz enz

en dan loopt iedereen nog blij te roepen van iedereen heeft het recht om z`n mening te uitten


extreem links, extreem rechts: 1 pot nat. verbannen die handel


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-04-2004 14:21 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

*Zet gauw Kreator - People Of The Lie op *


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-04-2004 14:22 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:18 schreef Digerdoden het volgende:
die extreem linksen denken dat ze zo maar alles kunne maken...

pim afknallen,
ad hominem en seigneur voland verbieden,
enz enz

en dan loopt iedereen nog blij te roepen van iedereen heeft het recht om z`n mening te uitten

soory maar ben je nu niet net zo hypocriet bezig, door dit te roepen?

ik denk niet dat de band afgelast door de teksten zelf, maar door de eventuele onlusten die er mee gepaard zouden kunnen gaan. Wat inzet van gemeenschapsgeld zou kunnen verreisen, wat we dus allemaal in de portemonnee zouden kunnen gaan voelen.

dusch... en dan zou het vanwege linkse overwegingen afgelast zijn, i think not.


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 19-04-2004 14:22 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 19 april 2004 14:21 schreef Mark Z het volgende:
extreem links, extreem rechts: 1 pot nat. verbannen die handel
nee, alleen de linksen als je zo bezig gaat


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 14:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:18 schreef Tormented soul het volgende:
funeral wind is toch NSBM
Nee maar opzich wel een extreemistische band die in mijn ogen ook niet mag als extreem rechts niet mag net als extreem links of de Islam.
Wel consequent blijven heh


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 19-04-2004 14:23 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 19 april 2004 14:22 schreef ghoulliette het volgende:
soory maar ben je nu niet net zo hypocriet bezig, door dit te roepen?

ik denk niet dat de band afgelast door de teksten zelf, maar door de eventuele onlusten die er mee gepaard zouden kunnen gaan. Wat inzet van gemeenschapsgeld zou kunnen verreisen, wat we dus allemaal in de portemonnee zouden kunnen gaan voelen.

dusch... en dan zou het vanwege linkse overwegingen afgelast zijn, i think not.
volgens dit standpunt zouden er ook linkse concerten/bijeenkomsten afgelast kunnen worden, extreem is extreem, links of rechts... maar wordt er ooit iets links afgelast? heb er nooit van gehoord

wat kwijlgeest zegt: consequent blijven

[Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 19-04-2004 14:24]


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-04-2004 14:23 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:17 schreef kwelgeest het volgende:
Waarom vind je dat terecht?


ben van mening dat je bands die bepaalde extreme ideeen propaganderen moet verbieden om te laten optreden

[Dit bericht is gewijzigd door Mark Z op 19-04-2004 14:25]


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-04-2004 14:24 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Hmmmf ik denk dat ik in de war ben met Winter Funeral


Sargeist
Usericon van Sargeist
Posted 19-04-2004 14:24 by Sargeist Wijzig reactieProfiel van SargeistQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:21 schreef Mark Z het volgende:
extreem links, extreem rechts: 1 pot nat. verbannen die handel

volgens hun niet dus,gaat nergens over ik snap het niet


nu-metal hoofdjes stampen


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-04-2004 14:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:23 schreef HgarrothwulfF het volgende:
volgens dit standpunt zouden er ook linkse concerten/bijeenkomsten afgelast kunnen worden, extreem is extreem, links of rechts... maar wordt er ooit iets links afgelast? heb er nooit van gehoord

er wordt zovaak extreem links afgelast, je hoort ze er alleen niet zo vaak over zeiken, dat is denk ik het verschil.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 19-04-2004 14:25 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:23 schreef Mark Z het volgende:
ben van mening dat je bands die bepaalde extreme ideeen propaganderen moet verbieden om te laten treden


Ik vind dat je mag zeggen wat je wilt, als je een beetje verstand hebt kan je als luisteraar zelf wel bepalen wat complete bullshit is en wat niet.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-04-2004 14:26 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:23 schreef Mark Z het volgende:
ben van mening dat je bands die bepaalde extreme ideeen propaganderen moet verbieden om te laten optreden


En wie bepaalt wat deze 'bepaalde extreme ideeen' zijn?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-04-2004 14:28 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:26 schreef Chelman het volgende:
En wie bepaalt wat deze 'bepaalde extreme ideeen' zijn?


dat moet je per geval bepalen, maar ik weet niet of dat voor deze band ook geldt, ken heel die band niet, maar neem aan dat de burgemeester goed is ingelicht over die band


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-04-2004 14:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:26 schreef Chelman het volgende:
En wie bepaalt wat deze 'bepaalde extreme ideeen' zijn?

de christenen!!!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-04-2004 14:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:28 schreef Mark Z het volgende:
dat moet je per geval bepalen, maar ik weet niet of dat voor deze band ook geldt, ken heel die band niet, maar neem aan dat de burgemeester goed is ingelicht over die band


Goed ingelicht door Kafka.....dat is pas een contradictio in termini.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark Z
Doomsower
Usericon van Mark Z
Posted 19-04-2004 14:33 by Mark Z Wijzig reactieProfiel van Mark ZQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:30 schreef Chelman het volgende:
Goed ingelicht door Kafka.....dat is pas een contradictio in termini.


hehe hoop dat de burgemeester objectievere bronnen heeft ingeschakeld


LastFM | Untappd | Twitter | Doom what thou wilt shall be the whole of the law


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 14:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 14:33 schreef Mark Z het volgende:
hehe hoop dat de burgemeester objectievere bronnen heeft ingeschakeld
Dan vestig jij je hoop verkeerd.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 19-04-2004 14:35 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

terrecht afgelast

politieke onzin heeft niets met muziek te maken

als ik naar concert ga wil ik geen preken horen over wat ik moet eten, wie ik moet haten en hoe ik moet leven



Do androids dream of electric sheep?


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen