IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Burgemeester in bladel last concert af. Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-04-2004 12:59 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 12:52 schreef ghoulliette het volgende:
nee de burgemeester kwam het goed uit omdat hij die zut sowieso niet in zijn christenlijk gemeente wilde.


Het concert ging door....alleen zonder de 'rechtse' bands.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 13:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

is die band welleens eerder ergens geweigerd?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-04-2004 13:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 13:01 schreef ghoulliette het volgende:
is die band welleens eerder ergens geweigerd?


Seigneur Voland? Ik zou het niet weten. Kwelgeest of Karni zal het wel weten.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 13:03 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 13:02 schreef Chelman het volgende:
Seigneur Voland? Ik zou het niet weten. Kwelgeest of Karni zal het wel weten.

lijkt me wel essentieel eigenlijk. als deze band al eerder geweigerd is, of een van de leden in aanraking met justitie is geweest kan wel op links afgegeven worden, maar is dat behoorlijk eigen schuld dikke bult van de band zelf.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2004 13:07 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Seigneur Voland heeft het idd moeilijk met mogen optreden maar dat komt doordat in Frankrijk de bm scene erg strak worst gehouden; Dit was nmlk pas hun tweede keer on-stage.
Maar dit ligt niet puur aan hun politieke opvattingen (die niet in deze band zij terug te vinden maar een vd leden heeft het omstrede project Kristalnacht) maar gewoon aan dat het voor de gehele scene daar moeilijk is.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2004 13:08 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 13:03 schreef ghoulliette het volgende:
lijkt me wel essentieel eigenlijk. als deze band al eerder geweigerd is, of een van de leden in aanraking met justitie is geweest kan wel op links afgegeven worden, maar is dat behoorlijk eigen schuld dikke bult van de band zelf.
Alsof er van linkse bands noit iemand met justitie in aanraking komt


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 13:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

worst?

maar dat het Fransen zijn is toch eigenlijk al reden genoeg om ze weg te sturen

maargoed ze hebben de wel degelijk extreem rechtse contacten en het is dus niet gebasseerd op luchtkastelen.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 13:10 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 13:08 schreef kwelgeest het volgende:
Alsof er van linkse bands noit iemand met justitie in aanraking komt

dan moet je ze ook weigeren. en laten douchen


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2004 13:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 13:10 schreef ghoulliette het volgende:
worst?

maar dat het Fransen zijn is toch eigenlijk al reden genoeg om ze weg te sturen

maargoed ze hebben de wel degelijk extreem rechtse contacten en het is dus niet gebasseerd op luchtkastelen.

Ik kan er ook niets aan doen dat ik geen leven heb en dat ik toevallig zag dat jullie mijn alomvattende kennis ff nodig hadden

Maar dan nog ik denk dat bijna iedere bm band wel contacten met verboden organisaties heeft. Is het niet extreem rechts dan zijn er nog wel wat Satanische sektes die niet door de beugel kunnen en betwijfel het ernstig of het hele 'kristalnacht' wel genoemd is want ik denk niet dat de AFA verder zoekt dan hun neus lang is.
Het gaat erom dat Seigneur Voland als band opzichzelf niet extreem rechts is maar gewoon een obscure bm band.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2004 13:59 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 16:22 schreef arrebar het volgende:
Ja maar je zegt het als tegenwerping op dat de politiek rechts of centrum is.
Ik zeg het omdat Ghoullie het probeerde af te wentelen op een CDA burgemeester die er waarschijnlijk gewoon geen aandacht aan geschonken heeft; Iets wat ik me erg goed kan voorstellen.
quote:
Op 19 april 2004 16:52 schreef ghoulliette het volgende:
je moet toch inzien dat het de burgemeester mooi uitkwam dat er protest was. Alsof een handje vol actie voerder echt wat teweeg kan brengen wanneer het de burgemeester niet ui zou komen. Volgens mij heb je iets te veel vertrouwen in de democratie.
De burgemeester had er denk ik gewoon geen tijd/zin in gezien het Satanische gedeelte wel doorging slaat jouw christen theorie nergens op.
Wat zou jij doen als er een stel voddebalen komt huilen? Ik zou proberen er zo snel mogelijk vanaf te komen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 14:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

religieuze uitingen zijn niet te verbieden in nederland omdat ze boven de grondwet lijken te staan.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2004 14:43 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 14:38 schreef ghoulliette het volgende:
religieuze uitingen zijn niet te verbieden in nederland omdat ze boven de grondwet lijken te staan.
Enorm ziek is dat.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2004 14:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 14:38 schreef ghoulliette het volgende:
religieuze uitingen zijn niet te verbieden in nederland omdat ze boven de grondwet lijken te staan.
Dus jij wil zeggen dat het niet is afgelast is omdat het 'extreem rechts' is maar omdat er makkelijk die stempel op te drukken is en dat dan een leuk excuus is om iets Satanisch niet door te laten gaan?
Waarom doen ze dat niet ook bij FW? Je hoeft er blijkbaar toch geen kloppende bronnen voor te hebben.
Ik denk trouwens ook niet dat we in Den Haag een poloitieke rel krijgen omdat er iets Satanisch afgezegd wordt

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 20-04-2004 14:44]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 14:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 14:43 schreef kwelgeest het volgende:
Dus jij wil zeggen dat het niet is afgelast is omdat het 'extreem rechts' is maar omdat er makkelijk die stempel op te drukken is en dat dan een leuk excuus is om iets Satanisch niet door te laten gaan?
Waarom doen ze dat niet ook bij FW? Je hoeft er blijkbaar toch geen kloppende bronnen voor te hebben.
Ik denk trouwens ook niet dat we in Den Haag een poloitieke rel krijgen omdat er iets Satanisch afgezegd wordt

ik zeg niet dat het zo is, het lijkt me alleen erg goed mogelijk. Bij elke vorm van rascisme schreeuwt iedereen meteen moord en brand, en daar kun je als machthebber mooi gebruik van maken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2004 14:46 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 14:45 schreef ghoulliette het volgende:
ik zeg niet dat het zo is, het lijkt me alleen erg goed mogelijk. Bij elke vorm van rascisme schreeuwt iedereen meteen moord en brand, en daar kun je als machthebber mooi gebruik van maken.
Dan nogmaals: Waarom het niet helemaal verbieden?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 14:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 14:46 schreef kwelgeest het volgende:
Dan nogmaals: Waarom het niet helemaal verbieden?

als je ze een vinger geeft zijn ze tevreden, geef je ze een hele hand dan heb je problemen.

Als je opeens alles gaat verbieden krijg je veel weerstand, als je een beetje verbied vinden ze dat wel vervelend, maar zijn er maar weinig mensen bereid daar actie tegen te ondernemen.

Net als bij arbeiders, als je een beetje onderdrukt kom je er best mee weg.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-04-2004 14:49 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 april 2004 14:43 schreef Misanthrope het volgende:
Enorm ziek is dat.

Ja, en dan was er een politicus die dat aan wou pakken door het verbod op discriminatie op te heffen. Dus dan mogen we allemaal vooroordelen jegens elkaar hebben. Allemaal verbieden juist.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-04-2004 14:50 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 april 2004 12:59 schreef Chelman het volgende:
Het concert ging door....alleen zonder de 'rechtse' bands.

Er kwamen 2 coverbands voor in de plaats.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2004 15:01 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 14:49 schreef arrebar het volgende:
Ja, en dan was er een politicus die dat aan wou pakken door het verbod op discriminatie op te heffen. Dus dan mogen we allemaal vooroordelen jegens elkaar hebben. Allemaal verbieden juist.
Alles verbieden? Dan mag je dus andere geloven en politieke overtuigingen niet meer bekritiseren! Dat is regelrecht communisme!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2004 15:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

ghoulliette het volgende:
als je ze een vinger geeft zijn ze tevreden, geef je ze een hele hand dan heb je problemen.

Als je opeens alles gaat verbieden krijg je veel weerstand, als je een beetje verbied vinden ze dat wel vervelend, maar zijn er maar weinig mensen bereid daar actie tegen te ondernemen.

Net als bij arbeiders, als je een beetje onderdrukt kom je er best mee weg. [/quote]Oftewel het was gewoon om van de AFA af te zijn en had geen kut met 'geloof' te maken.
quote:
Op 20 april 2004 15:01 schreef Misanthrope het volgende:
Alles verbieden? Dan mag je dus andere geloven en politieke overtuigingen niet meer bekritiseren! Dat is regelrecht communisme!
Nee hoor wat bij communisme zijn er geen andere stromingen meer dus ook niets om te kunnen bekritiseren.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2004 15:21 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 15:17 schreef kwelgeest het volgende:
Nee hoor wat bij communisme zijn er geen andere stromingen meer dus ook niets om te kunnen bekritiseren.
Een Communistisch systeem is het gevolg, omdat uitoefening van verschillende politieke stromen onmogelijk wordt, net zoals het beoefenen van verschillende geloven. Geloven worden taboe en er zal maar 1 politieke stroom zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door Misanthrope op 20-04-2004 15:23]


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2004 15:25 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 15:21 schreef Misanthrope het volgende:
Een Communistisch systeem is het gevolg, omdat uitoefening van verschillende politieke stromen onmogelijk wordt, net zoals het beoefenen van verschillende geloven. Geloven worden taboe en er zal maar 1 politieke stroom zijn.
Volgens mij is het eerder een bekrompe politieke partij opgezet door parasieten die de macht grijpt en dan al het andere verbied


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2004 15:26 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 15:25 schreef kwelgeest het volgende:
Volgens mij is het eerder een bekrompe politieke partij opgezet door parasieten die de macht grijpt en dan al het andere verbied
Mjoa, in principe is de bewoording 'communisme' verkeerd, het gaat erom dat er dan een 1-partij systeem zal zijn wat in regeringsvorm veel overeenkomsten vertoond met het communisme.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2004 15:27 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 15:26 schreef Misanthrope het volgende:
Mjoa, in principe is de bewoording 'communisme' verkeerd, het gaat erom dat er dan een 1-partij systeem zal zijn wat in regeringsvorm veel overeenkomsten vertoond met het communisme.
Zoals jij het ne verteld zie ik geen verschil met fascisme


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2004 15:29 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 15:27 schreef kwelgeest het volgende:
Zoals jij het ne verteld zie ik geen verschil met fascisme
Qua regeringsvorm waren het facsisme en het communisme ook ongeveer hetzelfde.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen