IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Burgemeester in bladel last concert af. Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-04-2004 15:04 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

dit zijn iig de partijen die er actief zijn, ze hebben er niet eens een sp haha
Politieke partijen

Algemeen Belang
inl.: A.F.J. Kolen, Victor de Bucklaan 20, 5531 CV Bladel
tel.: 0497-381141,
e-mail: d.kolen@12move.nl

CDA
inl.: G. Paasschens, Felix Timmermanslaan 33, 5531 SH Bladel
tel.: 0497-383006
e-mail: gcw.paasschens@planet.nl


Fraktie Hoogeloon
inl.: J.P.J. van der Heijden, Landrop 17, 5528 NA Hoogeloon
tel.: 0497-682196
e-mail: jo.heijden@hetnet.nl
website: www.fraktie-hoogeloon.nl


GroenLinks, afd. De Kempen
inl.: P. van Gerven, Bremlaan 72, 5552 GR Valkenswaard
tel.: 040-2046184
e-mail: bladel@groenlinks.nl


PvdA
inl.: P. Maas, Hoefblad 64, 5527 KV Hapert
tel.: 0497-385206
website: www.bladel.pvda.nl


Vrije Hapertse Partij
inl.: A. van Dun, Mars 12, 5527 CM Hapert
tel.: 0497-382708
e-mail: tvandun@bvpp.nl


VVD
inl.: J.A. Koster, Emmaplein 31, 5531 HL Bladel
tel.: 0497-360404
e-mail: kobra.holland@tiscali.nl
website: www.vvd-bladel.nl




iemand de religie sectie al gezien?

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 19-04-2004 15:05]


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 19-04-2004 15:05 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 19 april 2004 15:03 schreef Kristof het volgende:
Ga ik direct doen, even een fluisterwoud cd opzetten, en nadenken over de ware black metal spirit...



qua muziek en tekst heb je gelijk, qua ale bahalve 1 bandlid niet


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 15:06 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 15:04 schreef ghoulliette het volgende:
dit zijn iig de partijen die er actief zijn, ze hebben er niet eens een sp haha

Ik verhuis naar Bladel.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-04-2004 15:06 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 15:04 schreef kwelgeest het volgende:
Maar de aflassing is wel tot stand gekomen nadat er een linkse groepering met halve waarheden en on-onderbouwde 'bronnen' kwam.
Dat zo'n burgemesster geen zin heeft om alles na te trekken kan ik me dan ook wel weer voorstellen want idd er zijn wel belangrijkere dingen dan metal.

en dat weet jij zeker?

linkse mensen dat zijn wel goddeloze....

de besluiten staan trouwens ook online, kan (nog) niets vinden over dat concert


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 19-04-2004 15:06 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 19 april 2004 15:04 schreef kwelgeest het volgende:

Dat zo'n burgemesster geen zin heeft om alles na te trekken kan ik me dan ook wel weer voorstellen want idd er zijn wel belangrijkere dingen dan metal.
zoals?


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 19-04-2004 15:08 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 15:03 schreef Kristof het volgende:
Ga ik direct doen, even een fluisterwoud cd opzetten, en nadenken over de ware black metal spirit...





Dit heeft dus totaal niets te maken met deze discussie.


Subtiel kamerolifantje


Kristof
metalfan.nl
Usericon van Kristof
Posted 19-04-2004 15:08 by Kristof Wijzig reactieProfiel van KristofQuote dit berichthttp://www.metalfan.nl

quote:
Op 19 april 2004 15:06 schreef HgarrothwulfF het volgende:
zoals?


gemeentebelastingen verhogen en duur uit eten gaan met kredietkaart van de stad


Do androids dream of electric sheep?


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 15:09 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 15:06 schreef ghoulliette het volgende:
en dat weet jij zeker?

linkse mensen dat zijn wel goddeloze....

de besluiten staan trouwens ook online, kan (nog) niets vinden over dat concert
Dat weet ik zeker ja want de AFA is ermee naar de gemeente gestapt en hun argumenten (extreem rechts ) waren/zijn niet kloppend.
quote:
Op 19 april 2004 15:06 schreef HgarrothwulfF het volgende:
zoals?
Woonwagen kampen invallen en uitgeprosedeerde asiel zoekers uit zetten.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 19-04-2004 15:09 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 19 april 2004 15:08 schreef Kristof het volgende:
gemeentebelastingen verhogen en duur uit eten gaan met kredietkaart van de stad
was een retorische vraag


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


HgarrothwulfF
F.E.S.
Usericon van HgarrothwulfF
Posted 19-04-2004 15:10 by HgarrothwulfF Wijzig reactieProfiel van HgarrothwulfFQuote dit berichthttp://vilosophe.hyves.nl

quote:
Op 19 april 2004 15:08 schreef stigma het volgende:
Dit heeft dus totaal niets te maken met deze discussie.
op zich niet, maar tjah... kristof he


We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-04-2004 15:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 15:04 schreef ghoulliette het volgende:
ze hebben er niet eens een sp haha



Heerschend dorp.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-04-2004 16:11 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 april 2004 15:04 schreef kwelgeest het volgende:
Maar de aflassing is wel tot stand gekomen nadat er een linkse groepering met halve waarheden en on-onderbouwde 'bronnen' kwam.
Dat zo'n burgemesster geen zin heeft om alles na te trekken kan ik me dan ook wel weer voorstellen want idd er zijn wel belangrijkere dingen dan metal.

Maakt dat de politiek dan links???
pssst je hoeft niet links te zijn om tegen extreem rechts te zijn. Maar dat is een fout die veel mensen in dit topic maken. Is er nou eigenlijk uberhaubt wel hard te maken dat de AFA extreem links is. Of is dat net zo slecht onderbouwd als dat de betreffende bandjes extreem rechts zijn.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-04-2004 16:13 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 16:11 schreef arrebar het volgende:
Maakt dat de politiek dan links???
pssst je hoeft niet links te zijn om tegen extreem rechts te zijn. Maar dat is een fout die veel mensen in dit topic maken. Is er nou eigenlijk uberhaubt wel hard te maken dat de AFA extreem links is. Of is dat net zo slecht onderbouwd als dat de betreffende bandjes extreem rechts zijn.
Dat zeg ik niet ik zeg slechts dat het niet uit rechtse hoek kwam ook al is de burgemeester CDA-er.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Endstille
Usericon van Endstille
Posted 19-04-2004 16:16 by Endstille Wijzig reactieProfiel van EndstilleQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/Diseased

Ja ok,beetje flauw allemaal...Laat die bands gewoon lekker optreden...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 19-04-2004 16:22 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 19 april 2004 16:13 schreef kwelgeest het volgende:
Dat zeg ik niet ik zeg slechts dat het niet uit rechtse hoek kwam ook al is de burgemeester CDA-er.

Ja maar je zegt het als tegenwerping op dat de politiek rechts of centrum is.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Kriegshammer
Usericon van Kriegshammer
Posted 19-04-2004 16:22 by Kriegshammer Wijzig reactieProfiel van KriegshammerQuote dit bericht

Eerst de kazerne dicht en nu dit cancellen.
Gaat lekker allemaal....

[Dit bericht is gewijzigd door Kriegshammer op 19-04-2004 16:23]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-04-2004 16:31 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 15:16 schreef Chelman het volgende:
Heerschend dorp.


ja lekker. zo een christelijke gemeente.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 19-04-2004 16:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 16:13 schreef kwelgeest het volgende:
Dat zeg ik niet ik zeg slechts dat het niet uit rechtse hoek kwam ook al is de burgemeester CDA-er.

je moet toch inzien dat het de burgemeester mooi uitkwam dat er protest was. Alsof een handje vol actie voerder echt wat teweeg kan brengen wanneer het de burgemeester niet ui zou komen. Volgens mij heb je iets te veel vertrouwen in de democratie.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 19-04-2004 18:07 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2004 16:11 schreef arrebar het volgende:Is er nou eigenlijk uberhaubt wel hard te maken dat de AFA extreem links is. Of is dat net zo slecht onderbouwd als dat de betreffende bandjes extreem rechts zijn.


Dat is wel degelijk hard te maken je hoeft alleen naar hun site te kijken. Het is net zo'n onomstotelijke feit als dat je in Polen Zywiec bier moet gaan drinken en naar Zakopane gaan als je toch in Krakau bent.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 19-04-2004 22:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Om welke bands ging het alweer?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 20-04-2004 11:51 by bor Wijzig reactieProfiel van borQuote dit bericht

Ik heb niet alle paginas doorgelezen.
Een nadeel voor de metalliefhebbers dat hun concert is afgelast.
Maar aan de andere kant moet je , je afvragen of het niet "terecht" is.

Racistische bands/ antisemitische bands hebben veel invloed, iedereen leest / luisterd naar de lyrics van een band.
Een concert als dit is meestal lekker samen komen voor extreme rechtse mensen. Sta je dit toe gebeurt het vaker.

Ten eerste is het kwetsend ten over mensen.
2. Laatst heb ik zelf ondervonden hoe extreem-rechts te werk gaat (zonder reden worden bedreigd, vanwege een groene jas:S)

10 april bij de demonstratie. reactie van rechts, Als je het niet eens bent met het uitzettingsbeleid , ga je er zelf ook maar uit.
Dus eerst de Asielzoekers, dan alle "gekleurde" mensen, dan de Nederlanders die anders denken,
Daarna de roodharigen eruit?

quote Hitler
The only way they could have stopped us was if they gave us a good kickin in the beginning


We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-04-2004 12:06 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 11:51 schreef bor het volgende:
Racistische bands/ antisemitische bands hebben veel invloed, iedereen leest / luisterd naar de lyrics van een band.
Een concert als dit is meestal lekker samen komen voor extreme rechtse mensen. Sta je dit toe gebeurt het vaker.



Laat ik nu het volgende zeggen:

quote:
Linkse bands/ anti liberale bands hebben veel invloed, iedereen leest / luisterd naar de lyrics van een band.
Een concert als dit is meestal lekker samen komen voor extreme linkse mensen. Sta je dit toe gebeurt het vaker.



Zou je het dan nog steeds goed vinden wanneer ik als burgemeester van Bladel het concert zou aflasten?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 20-04-2004 12:09 by bor Wijzig reactieProfiel van borQuote dit bericht

Als ik politiek rechts zou zijn jah

Anyway je hebt natuurlijk wel een punt.

Maar ik ben van mening dat links meer "respect" voor mensen heeft
en dat "extreem-rechts" (waar ik het over had) toch meer de 1 ras kant op wil.

Oftwel Als een paar linkse hippies daar staan met love the planet, save the animals zie ik minder gevaar in dan, Kill the blacks and kick the jews..



We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-04-2004 12:26 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

En TOCH: die 2 bands in kwestie waren niet extreem rechts.
De AFA voerde valse argumenten aan, de burgemeester hapte toe.
That's what happened.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 12:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 12:26 schreef MBMarduk het volgende:
En TOCH: die 2 bands in kwestie waren niet extreem rechts.
De AFA voerde valse argumenten aan, de burgemeester hapte toe.
That's what happened.

nee de burgemeester kwam het goed uit omdat hij die zut sowieso niet in zijn christenlijk gemeente wilde.


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen