IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Burgemeester in bladel last concert af. Vorige pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2004 15:30 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 15:29 schreef Misanthrope het volgende:
Qua regeringsvorm waren het facsisme en het communisme ook ongeveer hetzelfde.
No shit Sherlock


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2004 15:30 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Hell yeah!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2004 15:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Er is btw een keer wel een concert daar doorgegaan waarbij de leden van een vd bands wat rechts zijn en dat ook te merken is in de cd's/muziek.
Erg lekker consequent weer.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 20-04-2004 15:38]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


bor
Drommels, Drommels en nog eens Drommels
Usericon van bor
Posted 20-04-2004 17:55 by bor Wijzig reactieProfiel van borQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 15:29 schreef Misanthrope het volgende:
Qua regeringsvorm waren het facsisme en het communisme ook ongeveer hetzelfde.


Ow en jij hebt het communisme meegemaakt?

Ik heb nog nooit communisme gezien in deze wereld.

Het communisme zou uit zichzelf ontstaan en word niet opgedrongen door "leiders".

Ik ben geen communist ofzo...


We live in a world where people would rather close their eyes than ever admit that we're anything but civilized


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 20-04-2004 17:56 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Lul toch geen onzin.


F*ck hippies


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 20-04-2004 17:57 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 17:55 schreef bor het volgende:
Ow en jij hebt het communisme meegemaakt?

Ik heb nog nooit communisme gezien in deze wereld.

Het communisme zou uit zichzelf ontstaan en word niet opgedrongen door "leiders".

Ik ben geen communist ofzo...
In dat opzicht heb ik ook nog nooit facsisme gezien. De ideologie is zoals hij uitgevoerd wordt. Bovendien wordt het communisme wel opgedrongen door 'leiders' die het proletariaat ertoe aanzetten de revolutie te ontketenen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 20-04-2004 20:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Het communisme had nooit in Rusland plaatskunnen vinden omdat Rusland een achterlijk land was, het manifest is niet voor niets in Engeland opgeschreven

maar dat terzijde

ps. het fascisme werd net zo goed opgedrongen als het communisme. hitler is niet "democratisch gekozen" hij heeft nooit de absolute meerderheid gehad maar geluk omdat achterlijke conservatieven dachten te kunnen profiteren van hem. en hij dat dus heel slim om wist te draaien.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 20-04-2004 21:01]


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 20-04-2004 21:41 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 20 april 2004 12:09 schreef bor het volgende:
Als ik politiek rechts zou zijn jah

Anyway je hebt natuurlijk wel een punt.

Maar ik ben van mening dat links meer "respect" voor mensen heeft
en dat "extreem-rechts" (waar ik het over had) toch meer de 1 ras kant op wil.

Oftwel Als een paar linkse hippies daar staan met love the planet, save the animals zie ik minder gevaar in dan, Kill the blacks and kick the jews..




Ik zie het verschil niet hoor.. ze willen allebei met geweld hun zin krijgen en dus verwerpelijk. Een 'linkse hippie' is natuurlijk wel wat anders dan een extreem-links figuur; zodra er geweld bij komt kijken zouden er sancties moeten volgen vind ik, eerder niet. Zolang je de wet niet overtreedt is er toch niks aan de hand? Schijnheilige eikel die burgemeester.


~ By the fallen one I shall arise ~


Ishtar
Out of the maze with clearsight
Usericon van Ishtar
Posted 20-04-2004 21:48 by Ishtar Wijzig reactieProfiel van IshtarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Deathspell_alfa

quote:
Op 20 april 2004 13:59 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zeg het omdat Ghoullie het probeerde af te wentelen op een CDA burgemeester die er waarschijnlijk gewoon geen aandacht aan geschonken heeft; Iets wat ik me erg goed kan voorstellen.De burgemeester had er denk ik gewoon geen tijd/zin in gezien het Satanische gedeelte wel doorging slaat jouw christen theorie nergens op.
Wat zou jij doen als er een stel voddebalen komt huilen? Ik zou proberen er zo snel mogelijk vanaf te komen.


Hm je hebt wel een punt maar dan zou ik als burgemeester toch eerder van die voddebalen af willen dan van die bands. ...Maar ik ben dan ook totaal niet geschikt als burgemeester...
Maarja; speculatie.


~ By the fallen one I shall arise ~


Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 20-04-2004 21:50 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

laat ze allemaal lekker kanker krijgen



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 20-04-2004 21:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 17:55 schreef bor het volgende:
Ow en jij hebt het communisme meegemaakt?



Ja
quote:

Ik heb nog nooit communisme gezien in deze wereld.



Ik wel
quote:

Het communisme zou uit zichzelf ontstaan en word niet opgedrongen door "leiders".







KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-04-2004 23:47 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 april 2004 17:55 schreef bor het volgende:
Ow en jij hebt het communisme meegemaakt?

Ik heb nog nooit communisme gezien in deze wereld.

Het communisme zou uit zichzelf ontstaan en word niet opgedrongen door "leiders".

Ik ben geen communist ofzo...
Jij bent nog onwetender dan de kiezel in het profiel van mijn kist.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen