|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: wie weet, misschien naief ok |
|
quote:Wat alleen jammer is is dat Seigneur Voland gewoon obscure underground black is en niet DIRECT met extreem rechts in verband te brengen is. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Zie je niet iets tegenstrijdigs in het bovenstaande? Een concert aflasten op basis van vermeende politieke ideeën IS een politieke daad en is derhalve een vermenging van muziek en politiek..... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
in de muziek van funeral winds is naar mijn idee ook nks terug te vinden van extreem rechts We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ik ken de band ook niet, en gewoon rechts en vaderlandsliefde vind ik niets op tegen maar ik heb wel eens concert gezien waar joden werden beledigt en projecties getoond werden van dode joden, en concentratiekampen zoiets, mogen ze van mij verbieden Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: kan ook een sociale daad zijn.. Do androids dream of electric sheep? |
|
quote: die ging dan ook door. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:zoiets is al illegaal... het gebeurd nog wel, maar amper en vooral niet in politiek correct nederland We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Ik betwijfel dat het om 'eventuele onlusten' en gemeenschapsgeld gaat, er spelen al jaren (ns)bm bands in Bladel en ik heb nog nooit gehoord van onlusten daar,, het concert is naar mijn idee gewoon afgelast omdat de burgemeester op de hoogte gebracht is van het feit dat de geprogrammeerde bands nazistische teksten op een podium naar buiten brengen en misschien ook wel t-shirtjes verkopen met swastika's erop,, of het hem nou iets kan schelen of niet, als hij het concert NIET af zou lassen zou hem dat kwalijk genomen kunnen worden.., het zou politiek immers zeer incorrect zijn om wetende dat er een dergelijke band speelt, hier niets aan te doen. |
|
quote:ik was er niet bij, maar ik kreeg het idee dat alles afgelast was We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Bladel ... te ver weg om me enigszins druk over te maken ... |
|
@valorian: stel je voor dat de burgemeester niet meer herkozen zal worden he We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
who gives a fuck, het is blacky metal "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:dan hou je je er gewoon buiten? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Wanneer komt er eens een vette powermetalband naar Bladel |
|
quote:Daar kwam dit dus bij lange na niet bij in de buurt. Verder is in hun muziek ook geen 'gewoon rechts' of chauvinisme te merken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: die brugemeester wil natuurlijk als hij verkiesbaar wort gesteld in de nabije toekomst ook gekozen worden. een aangezien Bladel limbau land is (toch?) zal de christen stemmer dit soort duivelsche troep liever niet hebben. Daarnaast is het politiek gezien veel makkelijk om een band te verbieden om rascistische dan om religieuze redenen. Dan mag na het hele gebeuren van imam huppeflups wel duidelijk zijn lijkt me. |
|
Bladel is Brabants |
|
quote: dan moeten ze het ook zeker niet verbieden, maar ach, is heel goede publiciteit voor die bands, kunnen ze weer stoer op een website zetten dat een concert van ze is af gelast iedereen tevreden toch? maar wel jammer dat sommige bands ten onrechte steeds achtervolgt worden door geruchten en roddels over bepaalde politieke ideeen.. Do androids dream of electric sheep? |
|
quote:Nou ging de 'duivelsche trope' alleen wel door Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
@ kristof: [Dit bericht is gewijzigd door HgarrothwulfF op 19-04-2004 14:45] We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: Hmm.. welke bands dan?? Bij de meeste bands kan je de politieke ideeen, indien ze deze willen uitdragen, toch wel uit de teksten halen... |
|
quote:waar liggen de duivelse tropen? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |