![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
vuurwapens zijn gewoon overbodig. Als ik ooit nog "last" krijg van huisvredebreuk, dan molesteer ik met precisie. D.m.v. mijn überheerschende jaren 70 asbak. Suck my piss ![]() |
|
quote: Ik heb hier een aantal zwaarden en Axes hangen..die moeten de klus ook wel klaren..... ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 15-09-2005 14:34] Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
|
![]() |
|
quote: en terecht, je bent ook dom als je zo'n aap met een wapen vertrouwd en vervolgens een bord boven je kop gat houden ![]() "I had sex, intercourse with her. It's one of those things that I guess got to be part of my life, having sexual intercourse with the dead." Henry L. Lucas ![]() |
|
Mijn gun schiet alleen maar inkt ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote: Squib? signature ![]() |
|
haha het vuurwapen topic ik heb een 3e wapen erbij Colt M1911A1 uit 1942 ![]() ![]() |
|
hey leef jij ook nog, luie aap ![]() ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Denk er het vuur maar even bij! ![]() ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
quote: ik rook een vuurwapen topic ![]() ![]() |
|
quote: dude ga maar een zwaardjestopic maken [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 23-09-2005 1:27] ![]() |
|
geilt er niemand mee op mn 1911? ![]() ![]() |
|
leuk ding maar wat is de kwaliteit nog van dat kreng (1942). Volgens mij zijn een hoop van die colts ook nog gebruikt in vietnam. En kwamen ze na reparatie beurten vaak terug met verkeerde onderdelenen en miste er vaak nog eens wat. ![]() |
|
deze zomer voor het eerst met vuurwapens geschoten, een Graganov, een Kaleshnikov en een handgun waar ik de naam niet van weet... wat een adrenalinestoot geeft dat zeg! ![]() ![]() wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ghehe, zo'n 5-6 jaar geleden in Zuid-Afrika ook voor het eerst wezen knallen. Dubbelloops jachtgeweer, pump action, .22 (scope en al) en een pistool. I am the 1%. ![]() |
|
quote: Draganov, kalashnikov [Dit bericht is gewijzigd door ZwaarMetaal op 01-10-2005 2:47] ![]() |
|
quote: 63 jaar en schiet nog steeds als een scheermes ![]() |
|
quote: Dat is dan wel weer goffik verantwoord. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Volgens mij is dit echt nep. Wie is er zo fucking dom voor een Ak-47 te gaan staan terwijl ze op je schieten. Teminste richting jou dan. Dit kan echt niet hoor. Trouwens, wie zou dat durven richting iemand schieten met een echte kogel. Ook al mik je op iemand anders. Stel je voor dat ie gewond raakt of erger. [Dit bericht is gewijzigd door Frantic op 14-10-2005 0:41] ![]() |
|
Gisteren ben ik met de schietvereniging naar een vuurwapenbaan geweest. Dat was gaaf, heb met een .22 geweer, pistool en revolver geschoten, ging nog wel aardig ook. Is weer eens iets anders dan luchtgeweer. De instructeurs hadden ook leuke wapens bij zich: CZ 85, S&W .357, Norinco 1911, Sig Sauer P226, Dan Wesson .357, Glock 17. ![]() |
|
quote: MASTER!! ![]() ![]() Suck my piss ![]() |
|
quote: Schiet jij ook dan? Maar die leden hebben nog wel leuker spul: de club zelf heeft een Garand, er is iemand met een IMI Galil en iemand met een H&K G3 ![]() |
![]() |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |