|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Is mij ook eens gebeurd ja...was ik blij dat die oude knakker niet kon schieten... [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 02-05-2004 17:57] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Schieten is voor homeaux. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
idd...vandaar ook dat de meeste metalheads het tof vinden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Idd, Metal is namelijk ook voor homeaux. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dat verklaart in jouw geval een hoop ja... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Godver, je hebt natuurlijk gelijk. Ben jij nog vrij? Oud Vuil. |
|
Kwil ooit nog is een Tiger-ll aanschaffen "Sehnsucht" |
|
Weer een reden erbij om de VS te gaan wonen, daar kun je tenminste echte wapens kopen en niet die kinderspeeltjes.. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
Ik heb een keer (op de AK tentoonstelling in het legermuseum) een shirt gezien met daarop "Ak-47 world massacre tour" die zoek ik nog steeds I am the 1%. |
|
quote: ja gaaf, man. en dan zo'n rode bandana om je hoofd gebonden en samen met je makkers van de bloods lekken knallen met je semi-automatische wapen op de crips. dat is het wel, natuurlijk. We hebben het hier over schieten ter ontspanning. voor de lol. btw. hier in nederland kun je ook gewoon een wapen kopen, hoor. je moet alleen wel een vergunning regelen. das niet veel anders dan in amerika, lijkt me. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-05-2004 20:36] Oud Vuil. |
|
quote:de fal gebruiken ze al jaren niet meer, ik loop nu godganse dagen met een FNC rond The FNC™ is extremely accurate up to 450 m with iron sights and to 600 m with optical sights. The FNC™ retains its accuracy up to 20,000 rounds in normal use. The FNC™ is designed to be reliable in all conditions, without using an excessively high rate of fire. Being a gas operated weapon, it allows adjusting the rate of fire to combat conditions. Ik schiet ook nog met een minimi en de MAG = mitralieur a gaze A true medium support machine gun Dismounted units - intensive supporting fire - fire against light fortifications and buildings - long range interdiction area fire For vehicle mounted applications, the FN HERSTAL MAG™ perfectly meets the requirements of users operating from all types of vehicles, aircrafts and boats : - Can be pintle mounted - Available in coaxial configuration for armored vehicles - Proven long life of all major parts - Accuracy allows safe overhead fire - Effective against dismounted troops in the open, and behind light protective structures, up to 1,500 m, and for area fire up to 2,000 m. - Belt fed, fires from an open breech and has a Quick Change Barrel En als handwapen gebruik ik de GP |
|
quote: aha, ik ben dan ook in '97 ofzo weggegaan bij de marine. we hadden ook nog een magnum pistool, dacht ik.(lijkt trouwens identiek op je laatste 2 plaatjes) en de uzi. maar daar heb ik nog nooit wat mee geraakt. [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 02-05-2004 20:43] Oud Vuil. |
|
is logisch hé Trouwens MAG moet zowat het grootste kuwapen ooit zijn, weegt 13 kilo van evenredig is met niet leuk om mee door het bos te crossen En kuisen dat je moet doen aan dat wapen |
|
quote: Ik zat dan ook bij de marine, weinig wandelen met dat ding. Oud Vuil. |
|
ja, ik zit bij de landmacht dusja |
|
niet zaniken, als je weet waarmee de lange arm der wet mee mag spuiten... ....en dan heeft men natuurlijk nog de Heckler en Koch MP2 als zwaarder geschut. [Dit bericht is gewijzigd door Zwarte Kruisiging op 02-05-2004 22:26] Crappy days |
|
quote: Het ding was een stuk zwaarder dan hij had verwacht toen hij het in zijn hand kreeg. Ik ben iig wel blij dat hij niet uitgetest heeft of dat ding wel echt was, ik zat naast hem. |
|
quote:Erm, de Belgische neem ik aan...? Wij "Hollanders" hebben de FAL een tijdje terug vervangen door dit speeltje: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:MP-2? Die ken ik niet! Ik wist wel dat speciale teams van de politie de sub-automatische MP-5 hebben, maar MP-2...? Heb je daar misschien nog plaatjes van? Heb zojuist gezocht en niets kunnen vinden op het internet. Wat voor wapen is het precies? Dank! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: tikfoutje...is idd de MP-5...... Crappy days |
|
ga vandaag een smith & wesson ophalen voor een fotosessie Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
"This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: die heb ik alleen jammer genoeg istie te klein en dun ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat shirt heb ik ook! uit Tsjechie, helaas heb ik een kut-versie want later zag ik dat er nog een veel mooiere was in het zwart. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |