|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Best rigoreus, maar dan ook wel een zware overtreding, zo gebeuren namelijk de ongelukken. Maar was het verder nog leuk/nuttig je dienst tijd? Heb zelf altijd wel bij defensie willen werken. |
|
Ik heb het in het begin zeker naar mn zin gehad in dienst, alleen de laatste 2 jaar waren naadje. En een tip als je dr in gaat, geloof NIKS van wat ze beloven totdat je het zwart op wit hebt, en laat alle afspraken die je maakt zwaryt op wit zetten, voorkomt een hoop gezeik, geloof me |
|
Ook al zou ik het graag willen , zover komt het denk ik toch niet. Kom naar alle waarschijnlijkheid niet door de keuring heen.. |
|
Hoezo niet? |
|
Nou, ik heb een paar afwijkingen waar ze denk ik niet op zitten te wachten, en ook al kom je door de keuring en je verzwijgt het en ze komen er later achter, dan denk ik niet dat ze daar erg blij mee zullen zijn.. |
|
...mocht ik ze maar houden... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Ja leuke wapens, een AK en een SVD Druganov |
|
quote: wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Dat valt opzich wel mee hoor, ik heb ook best wat afwijkingen(sommige voordat ik dienst inging) als je die eerste 3 maanden maar door komt. Mij is het gelukt met een krommem ruggegrtaa, een been wat langer is, scheefstaand bekken en zo kleurenblind als ik groot ben. Wat zijn die afwijkingen als ik mag vragen? |
|
Ja vooral de patroon hulzen van die wapens waren leuk... |
|
je hebt ze toch niet weggegooid he>? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nee, daar kreeg ik de kans niet voor toen ze in beslag genomen werden op de kazerne, sorry....... |
|
quote: Ja hoor, die van mij zijn vooral van psychische aard, dus ik denk niet dat ik daarmee kans maak. Ik heb een autistische stoornis nl. syndroom van asperger en Gilles de la Tourette.. |
|
quote: haha, werd dat spul niet gewenst? |
|
Hmm, ben bang dat je dan idd niet aangenomen wordt nee En nee, met die hulzen waren ze niet blij, ik ging mn spullen inleveren omdat ik eruit ging, en toen zaten die hulzen dr nog in, en ik lag al niet zo goed in de markt daar zeg maar, dus vul de rest zelf maar in... |
|
quote: Volkert! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gheghe, die vergelijking is nog niet eerder gemaakt, heb het er dan ook niet zo vaak over. Maar mijn coordinator op de middelbare school wees me er een keer op, dat die vergelijking wel een keer kon worden gelegd. Maar goed, dat Volkert van der G. dat zou hebben is nooit onderzocht, dat is een keer naar voren gebracht door een psychiater die vond dat ze daar maar eens naar moesten kijken, omdat hij toch wel trekjes ervan vertoonde. Die psychiater is trouwens ook mijn behandelend arts. |
|
Het is altijd beter dan vegetariër zijn. Dan wordt je met Hitler vergeleken. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hele rare vraag misschien, maar Tourette ken ik wel, maar wat is Asperger voor iets dan? |
|
Valt wel mee hoor, het is een autistische spectrum stoornis en word gekenmerkt door mindere sociale vaardigheden, en vaak het onvermogen om emoties te begrijpen bij mensen, op http://en.wikipedia.org/wiki/Asperger_Syndrome staat dat veel beter uitgelegd |
|
Ah, ok heb dr een beetje een beeld bij. Wat ik me wel afvraag, en dit is geen belediging of iets dergelijks, en ook zeker niet zo bedoeld, zit je zelf ook bij een schietvereniging? Zo ja, werden daar geen vragen over gesteld? (nogmaaals, geen belediging ofzo!!) |
|
ik denkt niet dat dit uitmaakt voor een schietvereniging omdat de stoornis je niet gevaarlijker maakt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ah kijk, dat is dus een antwoord waar ik iets mee kan. Ik stelde de vraag alleen maar omdat ergens in een van de post van Nimbus stat dat ie gewaarschuwd werd dat ie met Volkert vd G vergeleken kon worden, vandaar de vraag |
|
quote: Ja ik zit bij een schietvereniging, en nee er werden geen vragen over gesteld, dat zal zijn omdat ze het (nog) niet weten. Ik heb het er niet vaak over namelijk. Als iemand er wat over wil weten, praat ik er wel over maar vaak niet uit mezelf. En geloof ook niet dat het je gevaarlijker maakt. En ik vond het geenszins beledigend hoor |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |