|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: 6mm? .22 bedoel je? (die zijn 5.5mm) |
|
quote: Dat zal wel dan. Tis te lang geleden (jaar of 10) om het me precies te kunnen herinneren.. |
|
quote:hé das verboden in belgië, combatshouting. Enkel de flikken mogen er zo mee vuren. De rest moet mikken met 1 hand en das lastig en minder stabiel |
|
quote: In combat word er door iedereen wel geschreeuwd.... |
|
och ja, je weet wat ik bedoel |
|
quote:Geen idee, ken het alleen uit het leger, nóg een hobby erbij, hoezeer het me ook aanspreekt, wordt me te duur. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
M82A1 semi-auto tot 1,800 m herlaadtijd 5.5 seconden .50 cal ball 10 rounds magazijn (als ik het goed heb ) Do or do not. There is no try. |
|
Oei, die wil ik voor mijn verjaardag. Oud Vuil. |
|
1,8 kilometer? Ik hoorde dat je met dat ding zo'n 3 kilometer kon schieten. I am the 1%. |
|
quote: Dat ligt uiteraard aan degene die dit ding vast heeft, als je goed bent zou het waarschijnlijk kunnen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dan zou er dus niet moeten staan tot 1800 meter . Ik had laatst op discovery een programma gezien over doelzoekende kogels. met een kop die kan draaien en daarmee een vliegroute neemt naar een punt wat met een laser is ge-lockt. I am the 1%. |
|
quote: mja.. maarre. zelfs .22 haalt al 1.6 km.. dus das ook nix speciaals.. en herlaadtijd 5.5 sec.. i can beat that |
|
quote: jah maar dat duurt nog wel een tijd lijkt me. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: dat is gewoon gay.. betekent gewoon dat men niet meer goed hoeft te kunnen schieten |
|
quote: Wel goed moeten kunnen mikken met een laser. I am the 1%. |
|
quote:je kan er mischien wel zo ver mee schieten, maar dat beteknt dat het 1800 m doeltreffend is. een LAW (Licht Antitank Wapen) Wil ik eens mee vuren, maar we mochten niet omdat het te duur is 40 000 BEF komt op 1000 euro per schot. wapen moet dan weggesmeten worden |
|
Daar sta je dan met je zielige luchtbuks en katapultje...tering wat een bruut ding. Daarmee blaas je die moskee bij mij in de buurt zo weg ! |
|
Daar mien jong kan je wel iets goedkopers voor verzinnen als je echt wil! F*ck hippies |
|
Echt ??? Zoals ??? Ik bedoel maar, brandende kerken hebben we nu al wel genoeg gehad...zelfs hier in nederland |
|
quote: nee hoor nog lang niet the day the church burnt http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Goedkoop bommen maken. Tegenwoordig hoef je alleen naar de gamma te gaan en klaar is kees. F*ck hippies |
|
mail mij maar even een handleiding over hoe ik zo snel mogelijk een simpel bommetje in elkaar knutsel. Heb ik meteen een nieuwe hobby ook....dewaal56@planet.nl |
|
Je neemt een fles wijn, als ie al leeg is goed, als ie nog niet leeg is, maak je hem leeg, (door middel vna weggkappen, of opdrinken, je giet er wat benzine in, wat pure alcohol, en een grote portie confituur, goed schudden, Jre drenkt en doek, in goed ontvambare stof(denk white spirit, pure alcohol), liefst iets dat niet te snel verviegt. Je propt dit in de fles, steekt die in de fik smijt hem weg AUB een moltofcoctail dacht ik toch |
|
http://www.unitednuclear.com/smoke.htm http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2004/03/31/nterr231.xml F*ck hippies |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |