|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: daar heersch ik dan weer in. Oud Vuil. |
|
quote:Discovery? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Gewoon in de jas. F*ck hippies |
|
quote: ? |
|
quote:voor een heel klein deel, het meeste heb ik van het "terroristen handboek" tik maar in op google en er verschijnen kansloos veel versies ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
"je heb ook nog de explosieven die van zouten gemaakt zijn, Amoniumnitraat(Oklahoma building) en bijvoorbeeld maar die zien er anders uit op de rontgenpoort op het vliegveld, maar alsnog niet heel erg moeilijk te verstoppen. " F*ck hippies |
|
quote: sorry iek allochtoon ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
anyway.. dit is het vuurwapen topic.. niet het explosieven topic |
|
Ik had het tegen ZM,,.,,., F*ck hippies |
|
Kunstmest doet het ook goed |
|
quote: maar ik ben dan ook een echte heerschende man ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mooi 'dingetje', ik zou er zelf alleen niet mee om kunnen gaan. |
|
quote: amoniumnitraat IS kunstmest maar mag in de handel niet boven de 30%(?) amoniumnitraat bevatten vanwege de explosiviteit, maar dan knalt het nog lekker ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Mijn oude legervriend. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Doen mensen hier ook aan kleiduifschieten? I am the 1%. |
|
nee wel aan klootschieten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Verbaasd me niet I am the 1%. |
|
quote: niet? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 10-05-2004 21:40] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Godver, een spelfout. Daar gaat mijn imago als echte Nederlander. Daar zie ik wel eens een kerel mee in m'n tuintje liggen. Rare snuiter I am the 1%. |
|
Apart haar. Oud Vuil. |
|
Dat is de nieuwste trend! (hier in Maarssen althans...) I am the 1%. |
|
Een desert eagle is wel bruut, jammer dat ie in films zo achterlijk nep geimiteerd word Met 1 hand vasthouden zonder terugslag??? Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Ik had laatst de film Commando weer gezien, geweldig hoe die daar achteloos staat te zwaaien met zijn proppenschieters I am the 1%. |
|
quote:Die zit op het VMBO. Dat is dat ventje dat naast Murat zat bij Godsdienst. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |