|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: AHa ik zie m`n baas dat al doen..en ik werk van 5 uur sochtends till 3 uur smiddags... Goeie tijden voor het openbaar vervoer..En ik krijg gewoon 18 cent +10 cent belast..Geen vetpot maar kan redlijk toe..Als m`n barreltje me niet te veel in de steek laat..Anders koop ik in polen wel een maluch..rijdt lekker goedkoop..kan zelfs volgens mij op petroleum rijden..Want daar ruikt het soms wel naar Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Een voorschot op reiskosten is altijd een mogelijkheid, zeker in deze situatie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik ga never van me leven in Amsterdam wonen..ontzettende zuighstad voor mij..Je moet een boom niet te veel verplaatsen... Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ey hypno.. USA OKAY!!! (effe lekker stoken ) maar zie het allemaal niet zo zwart-wit joh. en er zijn ook goede dingen aan de VS hoor (mythbusters bijv.). |
|
quote: Als je puur benzine rekent (en dus geen onderhoud, wegenbelasting, verzekering en eventueel afschrijvingskosten) dan maak ik op dit moment nog steeds behoorlijke winst op mijn reiskostenvergoeding (18 cent per kilometer) .. maar helaas kost autorijden in Nederland uberhaupt al behoorlijk wat geld en dan wordt de drempel om maar de trein te gaan pakken toch een stuk lager .. |
|
quote: als ze eens niet ontsporen bijv of op tijd rijden. fuck-NS. maar mensen, als je veel auto moet rijden, koop toch gewoon een LPG-tank, als het technisch mogelijk is en als je ertegen kunt als je niet meer cool bent (volgens een zekere kenner hier dan ) |
|
quote: mythbusters? hmm... nuja, misschien zijn er wel goeie zaken ook. Wat is ook wel hilarisch vind is het gemiddeld verbruik van die Amerikaanse wagens. Tegenwoordig is dat ook wel minder, maar toch... En die accelereren dan ook nog eens als een 2CV... wat wil je met zo een gewicht. Begrijp ik ook wel als er een familie op reis wil... zou ze niet graag in een Honda steken. signature |
|
haha, diesel staat bijna even hoog als super signature |
|
Ben je lekker in de aapgelogeerd als je prive een diesel rijdt. Hogere wegenbelasting, zelfde brandstofprijs. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
hogere aankoopprijs, en een diesel is geen echte motor signature |
|
Diesellocs heerschen anders menig ander motor eruit. We zijn iig aardig op weg naar de 2 euro.. godver nu al 4,50 gulden per liter Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Geen idee hoe actueel dit plaatje is: Maar ik kan me nog herinneren dat een liter diesel "vroegah" rond de 35 guldencent was o.i.d. |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Schandalig die prijzen, betaalde gisteren 1,55 voor euro95. Hoe hoog moet die prijs nog worden voordat ze eens een korting gaan doen op de belasting. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Dat kan je in Nederland wl shaken. Stel je voor dat je de burgers eens tegemoet komt. Zo wordt iig wel wat aan de files gedaan. Alleen het rijke volk kan nog door rijden. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
ik hoorde pas dat verwacht werd dat het in juni 2 euro de liter gaat worden voor de benzine. best wel kut maar de alternatieve energiebronnen kunnen hier nog steeds niet goed tegen concurreren. Dus lekker fietsen maar ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
klein vraagje, hoeveel betalen jullie vor een liter diesel aan de pomp? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: dan is Nederland het rijkste land van de wereld want gezien de drukte op de weg,de bezettingsgraad van parkeerplaatsen in de stad/supermarkt, etc,.. vermoed ik dat er geen auto minder om rijdt. |
|
quote: Loodvrij 95: € 1.627 Loodvrij 98: € 1.681 Diesel: € 1.439 ter vergelijking met andere landen: http://www.vab.be/nl/viavab/verkeersinfo/europa/brandstofprijzen/default.aspx [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 01-06-2008 16:40] Je moeder. |
|
quote: De diesel is ongeveer even duur als hier dus, jullie loodvrij is wel erg duur , hier betalen we het volgende: DIESEL : € 1,447 EUROSUPER 95 : € 1,58 SUPERPLUS 98 : € 1,588 Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Ik zag 'm vrijdag ergens voor 1,70.9 |
|
quote: voor een volle tank is dat verdorie 85€ Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
En daar heb ik er minimaal twee per maand van nodig. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:Dat zal dan 98 ofzo zijn .. advies prijs ligt nog onder de 170 namelijk |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |