|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Morgen tanken in Belgie en Frankrijk. |
|
Gewoon weer gaan, dat zal ze leren! |
|
Effe een vraagje, hoeveel betalen jullie aan de pomp voor diesel? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Idd, maar dan Luxemburg. Dat scheelt een berg, Frankrijk was in mijn vakantie ook behoorlijk prijzig. Bazzio Attacks!!! |
|
quote:Diesel weet ik zo niet, maar bezine (95 oct) is bij mijn supercheap pomp nu 140.9 |
|
Wat ik me vooral afvraag is het volgende: merken jullie niet dat je gemiddeld minder kilometers kan rijden op een volle tank van the cheap stuff vgl. met een volle tank benzine van een dure tankstation? Het klinkt inderdaad als klinklare onzin maar fuck! In amerika hebben we op 75 liter benzine bijna 1400 mijl gereden! (3.3l V6, gemengd stads- en snelwegverkeer) Probeer die afstand eens af te leggen met 75l hier in europa. [Dit bericht is gewijzigd door Mikeee op 02-09-2005 0:53] |
|
da idd veel.... ik rij met mijn motortje 10 mijl op een liter... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
in de VS heb je gallons ... niet liters... een auto die 19 mijl/l rijdt ... lijkt me lastig (of je moet constant rechtdoor rjiden, bijna geen remmen/optrekken hebben) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 02-09-2005 0:54] |
|
1 gallon = 3.785 liter. I know. Volgens het handboekje is de capacity van de tank 72l. (niet omgerekend zo stond het letterlijk) En we hebben 2x getankt; 1e keer bij 1/4 tank (zeg maar 60l) en de 2e keer zo rond iets onder de 3/4 voor het inleveren bij de rental. |
|
1 mijl = ong 1.6 km Zou je een verbruik van bijna 30 km/l hebben ... in de VS .... lijkt me niet mogelijk ... |
|
Volgens mij mis ik iets. Lamaar. |
|
quote: Geloof ik geen reet van. Sorry. Zeker als je bedenkt dat je in de VS nagenoeg geen 98 kan kopen maar meestal 92 en bij uitzondering 95. Daar kan je minder kilometers uit halen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Auto's met dit soort gemiddeld verbruik bestaan zowel in de VS als hier niet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
De auto is een geweldige melkkoe voor de overheid, straks ook weer betalen om in de file te staan.Dadelijk rijden de politici over de snelweg zonder enige wagens om zich heen, omdat niemand het meer kan veroorloven.Denken die klootzakken, ...zo hebben we toch wat aan die fileoverlast gedaan Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Inderdaad en het gaat dan nog om een 3.3 liter. Wij hebben ginds ruim 5000 km gereden met een 5 liter bak en die zoop dan ook als de beesten. Met gemakt 15 - 20 liter per 100 km. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
mijn dieseltje rijd 1 op 19 |
|
quote: 1.13 bij de Shell langs de A2. Ik heb er vanochtend op gelet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Onze vorige Opel Kadett reed op een goede dag 1 op 18/ 1 op 19 (benzine) Hatsjikidee! |
|
Mijn auto hoort 1 op 20 te kunnen. Maar dan moet ik 100-110 blijven rijden. Ik haal zelden meer dan 1 op 12.5 KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
vanavond op de a12 voor 1,549 getankt..tankpas bleek verlopen dus kon ik zelf nog gaan dokken ook |
|
HIer ist nu 1.459 |
|
Hier 1.478 o.i.d. En laat ik nu de leenauto afgetankt hebben moeten inleveren, en m´n eigen auto ook weer moeten voltanken. Doei ruim 100 euro. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik ken het ... kut uitzenburo heeft mij loon deze weke niet betaald, moet nu echt opgaan passen met de ootoo |
|
Vroeger... Prijzen per: 01-01-1996 € Euro 95 Ultra Laag Zwavel 0.871 Super plus Ultra Laag Zwavel 0.898 Shell Diesel zwavelvrij 0.634 bron: http://www.shell.com/home/nl-nl/html/iwgen/app_profile/nl-nl_hoeveelkost.html [Dit bericht is gewijzigd door renYek op 03-09-2005 22:51] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |