|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Shell zuigt aars, en regering nog erger |
|
Ga binnenkort maar weer op den fietsch naar m'n werk Bazzio Attacks!!! |
|
en die betalen meer belasting .. |
|
quote: Dat valt dus 100 % mee als je een G3 installatie hebt. Kan er makkelijk uit, als je maar genoeg rijdt. En ik rijd elke dag zo´n 80 km. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: dat doe ik sinds kort (verhuisd, dichter bij werk). ga mijn auto ook verkopen (als ik mijn verbouwing klaar heb, nu nog te vaak nodig hehe) |
|
Gisteren al bijna 1,52 euro betaald voor een liter loodvrij Schandalig dat de mensen het geld op deze manier uit de beurs word getild Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik gisteren 1,549 (zie 1 pagina eerder) *jank* |
|
quote:Waar ga je tanken dan? Hier kost een liter 1,409. |
|
quote: Q8 zeker... die hebben we hier niet... hier in t dorp kost ie ook 1,47 "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Gisteren de Texaco in Helden, hier in Roermond ligt de prijs ongeveer hetzelfde momenteel. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Boeien wat die benzine kost.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:1 op 12,5, in een 307? Schakel jij ooit? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Nee hij kan niet rijden |
|
quote: 12.8 om precies te zijn. Dat is dan wel mijn gemiddeld verbruik hé? Dus inclusief 160-170 op de snelweg, file, stadsverkeer etc. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ja, het gaan de goede kant op.. the only way is up! Hoe heette die tijdelijke minister van EZ ook al weer? Van Heinsbroek Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
wordt er nu eigenlijk opeens minder getankt? of gaan mensen "bewuster" rijden?? (lang leve LPG trouwens) |
|
Heb gelukkig weer (tijdelijk) werk in m'n woonplaats, fietsbandjes maar eens gaan plakken. Afgelopen zaterdag ook 1,54 per liter kunnen betalen... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Dat denk ik niet. Ik meen gehoord te hebben dat er zelfs vorige maand meer getankt is dan vorig jaar augustus. Niet vreemd aangezien de meeste mensen niet voor hun lol in de auto rijden. quote: LPG is uncool. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: als mensen niet voor de lol in de auto zitten, dan moet het openbaar vervoer maar weer eens een flinke financiële input krijgen zodat het een serieus alternatief wordt van het eigen vervoer. het zou toch een goede oplossing zijn voor mensen die verder op hun werk niet mobiel zijn? en of een goed functionerend openbaar vervoer nu door privatisering of door de staat geregeld word kan mij geen fluit schelen. als ik maar op betrouwbare tijden van punt a naar punt b kan komen. quote: vast, maar ook goedkoop (en dat jij als man van de centen niet al lang vijf tanken in je achterbak hebt staan is natuurlijk een groot raadsel [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 05-09-2005 13:12] |
|
quote: Ik verwacht dat het openbaar vervoer nooit een ECHT alternatief voor de auto zal vormen. Het mist immers een ZEER belangrijk aspect: flexibiliteit. quote: Een man van centen, maar ook een man die bepaalde dingen graag waardeert....waaronder lekker autorijden. Ik koop ook geen Schultenbrau terwijl ik een man van de centen ben, zeg maar. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Je kan allemaal janken, maar de olie raakt ooit op. Benzine zal gewoon alleen maar duurder worden....niets aan te doen. Gewoon een zuinigere auto kopen om het verschil te compenseren.. (rijdt zelf ook micra 1.2) |
|
Sla-olie is teh sith signature |
|
Boycot Shell! Gewoon doen. |
|
quote: jaaaaaaaaaaaaaaa, dan krijgen die Arabieren NOG meer macht!!!! signature |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |