![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik werk voor Ara(bieren) ![]() ![]() |
|
Benzineprijs? Hoe duurder hoe beter... Dan worden producten maar duurder omdat de vrachtwagens die het aanleveren meer moeten betalen, totdat de mensen het zo beu zijn dat de roep om andere goedkopere en schonere brandstoffen niet meer ontkend kan worden... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: ik heb geen verstand van autos daarom snap ik de link tussen een LPG-tank en lekker autorojden eerlijk gezegd niet (mijn auto rijdt perfect; echt waar). ![]() ![]() |
|
quote: lekk0r! ![]() signature ![]() |
|
quote: En de helft van de mensen al aan de bedelstaf is omdat ze geen geld meer overhouden... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
Als het gemiddelde gezin in nederland twee auto's heeft dat lijkt mij de bedelstaf niet bepaald een dreigend gevaar... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Straks wordt het hier Marokko ! ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
quote: dat is al zo . ![]() .................. ![]() |
|
met hun Mercedes aan de pomp ja... signature ![]() |
|
quote: voila heel juist .................. ![]() |
|
quote: Effe je eigen post teruglezen en dan nog eens nadenken... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... ![]() |
|
quote:De olie raakt nog lang niet op. Als je eens wist hoe ontzettend veel er nog op voorraad ligt en hoeveel er nog ontgonnen kan worden... Waarom maken ze benzine duurder? Omdat ze het kunnen en de mensen toch wel betalen, da's de enige reden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Eigenlijk klopt dit niet. Ongeacht de nog beschikbare hoeveelheid olie in de wereld is er een bepaalde productiecapactiteit. Momenteel is de (verwachte) vraag hoger dan de productie...dus gaan de prijzen omhoog. Een paar jaar geleden toen er een kleine crisis in Azie was zakte de vraag naar olie met zo'n 6-7%. De olieprijs daalde toen van iets van $28 naar $13 net als in elke andere markt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Hier heb je ongelijk. Je moest eens weten hoeveel 'voor de markt klaargemaakte' olie e.d. er klaar ligt. De vraag is idd groot maar er is rekening gehouden met een grotere vraag dus er is al voor-geproduceerd en al die olie (in welke vorm dan ook) ligt klaar. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Als een land als Amerika nou eens wat zuiniger om zou springen met de olie, zou het al fiks schelen. Kuthomo;s aldaar ![]() |
|
quote: UIteraard. Een strategisch belangrijk product als olie die ook nog eens de prettige eigenschap heeft om lang houdbaar te zijn (miljoenen jaren ![]() KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: heerlijk ongenuanceerd, maar je hebt wel gelijk ![]() Bruce Banner ![]() |
|
quote: Je hebt niet helemaal gelijk aangezien de stijgende vraag de laatste jaren bijna uitsluitend aan de Chinezen te danken is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Reken het verbruik is gerelateerd aan het aantal inwoners .. zul je zien dat Amerikanen meer olie verbuik per hoofd van de bevolking dan de chinezen aan rijstkorrels vreten ![]() |
|
quote: Jep. Ik had het over de stijging van de vraag. En daar nemen de Chineze het grootste gedeelte voor hun rekening met als gevolg een hogere wereldvraag en hogere olieprijzen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Een hogere modernisering van een land als Amerika zou ook moeten leiden tot een daling in de hoeveelheid olie die ze nodig hebben, maar dat doen de Amerikanen niet ... nee, ze vallen de olieproducerende landen gewoon binnen ... ![]() |
|
quote: Tsja....in Nederland daalt de vraag ook niet bepaald.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote:Ja? En? Dus? Sinds wanneer vind jij Nederland voortvarender dan de VS? ![]() |
|
quote:Maar het aanbod is juist niet dalend....dat proberen de grootste leveranciers het 'gewone volk' voor te houden.....En dan heb ik de reserves voor uitzonderlijke situaties niet eens mee geteld, want dat ligt ook klaar voor gebruik. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |