IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Auteur:
Topic : Sigur Rós Vorige pagina | Volgende pagina
Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 04-08-2005 23:00 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik hoopdat het eind augustus noig niet is uitverkocht, anders ben ik er zeker bij! (eind augustus krijg ik salaris van 125 uur werken )


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-09-2005 15:30 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb de nieuwe cd binnen (wel aan de prijs de limited edition met alleen extra artwork kost 25 euro!) en zit net te luisteren. Sigur Ros is vrolijk, maar nogsteeds dromerig en episch. Ik ben benieuwd


grevdrake
BC Rich fansite
Usericon van grevdrake
Posted 13-09-2005 22:13 by grevdrake Wijzig reactieProfiel van grevdrakeQuote dit berichthttp://www.bcrich.kicks-ass.org

Ik vind het zeer bijzondere muziek die je stemming sterk kan beinvloeden. Ik heb het album () en ook het album daarvoor (weet even de titel niet). Het is mooie dromerige muziek als het mooi weer is, maar bij slecht weer werkt het bij mij deprimerend.
Alleen op volle luidsterkte luisteren!

[Dit bericht is gewijzigd door grevdrake op 13-09-2005 22:14]


...only dead people are cool...


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-09-2005 23:38 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2005 22:13 schreef grevdrake het volgende:

Alleen op volle luidsterkte luisteren!


Untitled track 8 zéker


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-09-2005 15:39 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

wat ik op een ander forum had geschreven over Takk:

Het neight meer naar Agaetis Byrjung dan naar ( ), zelfs meer als een tegenpool van ( ). Een stuk vrolijker, ietsje meer pop maar nog nét zo dromerig en behoud zijn functie, namelijk het creëren van een 'portal' om even uit het dagelijks leven te stappen, in een wereld waar liefde, angst, frustratie en wanhoop vervagen en het ook niets meer uitmaakt.

De zang is gelukkig nog net zo mooi, Milanó is een prachtig 10 minuten durend meesterwerk! En de hoop straalt er vanaf, het blijft bizar wat bepaalde muziek met je gemoedstoestand kan doen.


[Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 14-09-2005 15:41]


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 03-12-2005 12:02 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht



slome
Usericon van slome
Posted 17-12-2005 10:44 by slome Wijzig reactieProfiel van slomeQuote dit bericht

Damn, ik kende de muziek al een tijdje maar gisteren viel ineens het kwartje. Wat een geweldige muziek is dit! Hier moet ik meer van horen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-12-2005 21:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

GVD wat een muziek!! Ik krijg er tranen van... wat een gevoeligheid! DAMN!


signature


Lies
Usericon van Lies
Posted 23-12-2005 1:32 by Lies Wijzig reactieProfiel van LiesQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2005 12:02 schreef Psychonaut het volgende:
http://sigur-ros.co.uk//tour/2005/20051127.php

Een heel concert!

Daar zijn een paar vrienden van me naartoe gegaan.

Ik ben zelf helemaal niet onder de indruk van Sigur Rós, maar omdat een vriend van me gek is van die groep, kreeg ik het heel wat te horen dit jaar (Takk werd tot mijn grote spijt grijsgedraaid.). Soms viel het wel mee, maar ik zou me er zeker nooit een CD van kopen.


[Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation.


Razor Jack
Usericon van Razor Jack
Posted 23-12-2005 7:44 by Razor Jack Wijzig reactieProfiel van Razor JackQuote dit bericht

Ik vind het prachtige muziek! En het concert was enorm goed.


~ Hysteria at the moment of sudden illumination ~


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 04-01-2006 19:14 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Godver wat een geweldig intense plaat dat Takk


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 04-01-2006 22:17 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Yup, erg lekkere plaat. Heb em wat vaker gedraaid de afgelopen weken en hij bevalt me heel goed. Hij is soms wat mere uptempo dan () en dat is wel een pluspunt. Ook zijn de songs iets minder minimalitische en dat vind ik ook wel prima.

Misschien maar even mijn top20 aan gaan passen. Kan meteen Swarm of the Lotus erin (denk aan: Old Man Gloom, Converge, Laatste The Ocean, Cult of Luna, Neurosis)



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 04-01-2006 23:18 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Ik heb (). Ik had eigenlijk verwacht dat ik het erg tof zou vinden, is helaas niet het geval. Ik kan die plaat nauwelijks af luisteren (is me wel gelukt, met grote moeite). Maar ik snap de 'appeal' van deze band wel denk ik, ik trek het zelf echter behoorlijk slecht.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 13-02-2006 19:26 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Officiele torrent-site:

http://www.drrnwbb.com/bt/log/


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 07-04-2006 14:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 07-06-2006 14:54 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

ftp://sigur-ros.serveftp.com/

paar honderd concerten online daar


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


Cainam Ladicius
Usericon van Cainam Ladicius
Posted 07-06-2006 15:23 by Cainam Ladicius Wijzig reactieProfiel van Cainam LadiciusQuote dit bericht

Jezus, dat zijn wel erg veel concerten ja Waar moet je beginnen.....



NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 27-12-2006 19:36 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Dit is toch wel een van de meest heerschende videoclips die ik ooit heb gezien! Kijk en huiver!:

http://www.youtube.com/watch?v=doc1eqstMQQ

Wat een sfeer!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2007 8:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als het niks is ga ik Nerobert rossen
Twee cd's via ebay gescoord, die waar dat bovenstaande nummer op staat en de s/t


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 05-10-2007 8:37 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

s/t? Hebben ze die?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2007 8:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Geen titel = s/t ...


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 05-10-2007 8:56 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Oh, je bedoelt denk ik ( )


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 05-10-2007 9:08 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2007 8:36 schreef Jenje het volgende:
Als het niks is ga ik Nerobert rossen



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-10-2007 9:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah, is dat de officiele titel ..


R.
Usericon van R.
Posted 31-10-2007 16:53 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

De live-album's "Odin's Raven Magic" en die met Steindór Andersen zijn enorm gaaf! Het enigste nadeel aan hun andere albums is dat Jonsi zo'n enorm vervelende zang stem heeft. Sigur Ros zou mooier zijn zonder vocalen(!).


Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen