|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hoezo? Was jij dat? Joa, midden voor het podium, op ongeveer een derde vanaf het podium naar de tribunes. Lijers! Maar ik ben er al overheen hoor. En de volgende keer in de HMH ga ik gewoon weer op de tribunes zitten, net als toen met Zappa plays Zappa. Prima geluid, prima zicht en een stuk minder hinder van de drukte. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
ik stond daar, en brabantse kunstacademicussen stonden lekker te blowen |
|
Godverdomme, wat een mooie muziek. Die laatste moet ik nog horen ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
De laatste vind ik net wat te vrolijk huppelend. Geef mij Takk maar En ik moet die Heima DVD nog steeds hebben. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Oeh, die is wel erg geweldig ja. Boeiender |
|
Kom er nu pas achter hoe geniaal dit is Gisteren Hvarf-Heim gekocht (compilatie) |
|
mooie hé signature |
|
Absoluut, ik heb de komende tijd weer wat aan te schaffen. Au, mijn portemonnee grijpt me in mijn reet |
|
( ) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Ik vind Takk toch een partij kitsch, bah "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
hier is ook () de favoriet! wat een geweldige sfeer |
|
Takk, () zijn de favoriete, de rest ook errg sterk. |
|
de soloplaat van Jonsi kan ik ook erg hebben [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-01-2011 17:58] signature |
|
ik word hier zoooo soft van wat een stem heeft die man [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-01-2011 18:20] signature |
|
this make's me happy to be alive argh ik moet die dvd hebben [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 02-01-2011 18:48] signature |
|
heb gisteren de heina of heima dvd gezien. Mooie muziek, zang trek ik niet echt optimaal. Leuk ook demonstreren tegen een dam, akoestisch wel te verstaan. JA ALLEEN DE ZANG TREK IK NIET. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: had je dan liever een grunt erin gehoord? |
|
wat denk jij zelf? [Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 04-07-2011 17:35] IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
dat laatste nummer op () blijft wel dikke vette heersch ... hoe de hazen lopen ... |
|
signature |
|
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Takk heb ik toen blind gekocht na die 2 andere geniale albums. Wat was ik teleurgesteld zeg... ... hoe de hazen lopen ... |
|
Takk is way mijn favo ultragay maar zo mooi signature |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |