|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 31-05-2012 20:35] signature |
|
quote: |
|
Er komt een DVD/Blu-Ray aan van deze mensen. Fans zoeken maar naar details. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Keiveel zin in donderdag Lekker Sigur Rossen in Amsterdam. |
|
quote: If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: O_o nounou, nog een dikke week en dat naar Brussel signature |
|
den dezen ook! Horns up! |
|
quote: In 2008 zag ik ze voor het eerst live spelen, gisteren was het de 2de keer en mochten ze in de toekomst weer een zaal aandoen, dan koop ik blind mijn kaarten. Geweldige avond gehad met een perfect geluid en een erg mooie lichtshow/projecties. |
|
Keihard janken gister. Zo mooi. |
|
quote: Aan dat laatste heb je blind natuurlijk niks. |
|
quote: Gast. ik heb zeker 5/6 keer staan snikken en wenen gisteren. Fak. zo hoog en zo hard en zo mooi en ... en die overgangen tussen zo breekbaar en knal bang diepe drumslagen... shiiit massaal aangrijpend. 2 uur aan een stuk geen poot verplaatst op de tweede rij. Was bij momenten zelfs blij dat de vriendin er bij was signature |
|
|
|
Klinkt behoorlijk apart, maar ik trek het zeker wel. Zou voor mij zomaar de interessantste Sigur kunnen worden in een paar jaar tijd. (De 2 meest recente vind ik goed, maar ik grijp toch steeds terug naar oudere albums merk ik) |
|
Ja, mee eens. Best goed hoor die vorige twee albums maar het truukje is wel bekend inmiddels. |
|
quote: Naar mijn smaak was de vorige ook gewoon net iets te rustig en degene daarvoor iets te vrolijk. Ik blijf grote liefhebber van ( ). [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 23-03-2013 20:17] |
|
Als je de twee nieuwe nummers zo hoort beloofd deze wel een stuk anders te worden. Hier nog een nieuw nummer bij Jimmy Fallon live http://www.latenightwithjimmyfallon.com/video/sigur-ros-kveikur/n34191/ |
|
Ik tref veel gelijkenis aan bij het vorige nummer, dus je kan vermoeden dat het gehele album in deze trend zal zijn? Klinkt relatief industrieel heb ik de indruk. Ik ben alvast liefhebber van deze stijl |
|
Aegetys Byrjun en () waren prachtig, daarna begon het geneuzel en ben ik afgehaakt. Paar jaar terug nog eens live gezien. Uiteraard wel staan janken toen. ... hoe de hazen lopen ... |
|
Wat ik tot nu toe voorbij heb horen komen van de nieuwe plaat stemt mij wel blij |
|
Nog een weekje wachten en dan eindelijk Kveikur! De drie nummers die ik heb gehoord waren fantastisch en anders dan ik van de band gewend ben. Ik ben blij dat ze niet verder gaan in de richting van Valtari, dat vond ik echt een slaapverwekkend album. |
|
quote: Woensdag is de release in Japan, dus verwacht dat ie uiterlijk dan online staat. Ben heel benieuwd naar deze nieuwe sound, lekker duister. Nou nog een optreden in de buurt in een periode dat ik niet op wintersport ben... |
|
Gaan er nog mensen naar Sigur Ros over een paar weken? |
|
Dat denk ik wel. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Inmiddels is Kveikur al te vinden op het internet. Hij klinkt tot nu toe erg goed. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |