|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
de plaat werkt ontzettend op mn zenuwen, ik mis een beetje uitspattingen die () zo bijzonder maakten ... hoe de hazen lopen ... |
|
dat live album zal hier waarschijnlijk aangeschaft worden hier gaat de voorkeur ook naar () al weet ik eigenlijk elk album te waarderen |
|
iemand Inni al kunnen beluisteren? |
|
nee wel gepreordered .. cant wait |
|
INNI is erg mooi geworden. Prima concert met lekker geluid. Voornamelijk zwart/wit beelden. |
|
quote: NP |
|
ik zal het moeten stellen met de dvd versie volgende week eens aanschaffen ^^ |
|
wat is () toch een uberzalig album! |
|
|
|
Inni is echt ongelofelijk sterk met idd Popplagið als uitblinker |
|
Ik ken maar 2 of 3 albums en luister eigenlijk Agaetis Byrjun t meeste, heerlijk dromerige muziek. Ben benieuwd naar de rest! When your people matter, menstrual health matters |
|
Inni werd een week of 3 geleden reeds uitgezonden op Canvas. Wel raar want de release lag nog maar juist in de winkels Horns up! |
|
In Paradiso te aanschouwen: aug di 28 Sigur Rós aug wo 29 Sigur Rós Voorverkoop vanaf 17 maart AANVANG 20.30 UUR ZAAL OPEN 19.00 UUR ENTREE 36,50 excl. lidmaatschap (3,50 p.m. / 25,- p.j.) Maximaal 2 kaarten per persoon. Alleen ticketfast verkoop via internet. the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Godver, dat is nog ver weg en aardig aan de prijs. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Maar het is Sigur Rós waar je sowieso met tranen in je ogen bij vertrekt (van ontroering dan he) |
|
Nieuw nummer: http://www.sigur-ros.co.uk/ |
|
quote:Zo, dat was een jaar of zes geleden daar toch een stuk goedkoper. Maar goed, wel een band die live echt meer dan de moeite waard is. |
|
Nieuwe nummer is mooi, maar zonder dat het echt een diepe indruk op me maakt. Voorlopig nog geen Belgische data en ze zijn niet een van de headliners van pukkelpop (wat ik verwacht had)... Ik hoop op toch nog ergens een zaalconcert, want wil ze toch heel erg graag eens live zien. |
|
+1 signature |
|
Het nieuwe album zal Vatari heten en komt op 25 mei uit! Ik kijk er nu al naar uit. |
|
Ik ben ondertussen zo'n 3 luisterbeurten ver en het is opnieuw genieten! Wat ingetogener dan de vorige, wat mij persoonlijk erg bevalt. Ook wat minder nadruk op de zang. |
|
Ik denk ik zit dit eens op om wat sfeer te krijgen. Waarop mijn vriendin zegt: "Gaan we g*dv*****mme platvoet en z'n vriendjes kijken of zo?" Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Hahaha, goede vriendin. |
|
Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |