|
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | ||||
Auteur: |
|
|
leuke videoclip van “Gobbledigook” :D Inter faeces et urinam nascimur |
|
|
|
. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 09-06-2008 20:12] Je moeder. |
|
Gratisch online? Hoe? Gaaf verders |
|
JUIST NIEUW ALBUM!!!! zo kan ie wel weer |
|
hij schijnt dus nu te streamen op sigurros.com maar mijn 5-euro-per-maand-kut-upc internetaansluiting trekt dat niet. Het klinkt als een soort rapsong hierzo. Ik weet wel een akoestische gitaar te distelleren. zo kan ie wel weer |
|
op LastFM kan je hem in zn geheel en betere kealiteit streamen... |
|
Sterker nog, hij is al geheel te downloaden. |
|
Ohja hier krijg ik nog muziek van, hè BRG! [edit] wat ik gehoord heb was wel errrrrrrg goed! Heerlijk melancholisch! [Dit bericht is gewijzigd door LLphotograph op 18-06-2008 12:14] |
|
koop anders een keer een cd? |
|
Ja of zoek het op internet.....da's heul makkelijk Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
nee gewoon kopen, das beter. |
|
Ja daar heb je wel gelijk in. Ons heeft dit op dvd met mooi fotoboek erbij Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Sigur ros maakt altijd mooie hoezen, daarom wil ik die sowieso origineel hebben |
|
En sommige artiesten wil ik wel blijven steunen door originele cd's te kopen. Vaak download ik het eerst om te luisteren, bij echt geweldig komt de cd en/of dvd er ook bij. Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Ik koop het ook vast nog wel een keer, maarja ik blijf een arme student die t geld niet voor het oprapen heeft om alles wat wel interessant klinkt te gaan kopen... Maar een originele CD komt zekerweten wel hoor! |
|
Vanavond op Canvas: Sigur Ros: Heima Als ik het goed begrepen heb in de tv-gids een docu over de band en de Heima DVD (die overigens prachtig is). Ergens laat in de avond. ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
hoe laat? |
|
quote: Hij is nog niet uit. Dacht dat ie pas rond de 28ste van deze maand in de schappen komt. Heb alles orgineel van deze band, hun laatste werkje komt ook zeker tussen hun voorgangers te staan! [Dit bericht is gewijzigd door R. op 19-06-2008 13:09] |
|
Ligt morgen in de winkel. |
|
quote: Helemaal niet dus.... Die Veronica liegt dat het gedrukt staat Ipv Sigur Ros kwam er een programma over jazz in de jaren 20.... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
Ze komen in November onze kant op. Iedereen die 80 euro neerlegt kan ze dan zien in de HMH te Amsterdam. Ik vind 80 euro (170 guldens!) natuurlijk teveel. http://www.ticketforsale.nl/nieuw/ticketDetail/?concertId=1086&gclid=COn25KOCrpQCFQeVMAodlEpwtw |
|
80?? de tering nee Je moeder. |
|
quote: Wie koopt ze dan ook bij die oplichters van ticketforsale? Ik zou persoonlijk wachten op de officiele voorverkoop via mojo/ticketmaster waar de kaartjes ten hoogste 50 euro zullen gaan doen. |
Dit topic is 9 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |