|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hebben we een quorum? Ja. Ik ben namelijk aanwezig...da's voldoende. Ik stem voor. Aangenomen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Mislyd zien we jammer genoeg nooit posten. Haar gedrag is niet Belgisch, dus acceptabel. F*ck hippies |
|
quote: Heeft die alweer internet dan? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Man blaast keuken op om slecht kokende vrouw te straffen. Een Roemeense man wordt gerechtelijk vervolgd nadat hij zijn eigen keuken had opgeblazen. Hij wou zijn slecht kokende vrouw een lesje leren. De 41-jarige Viorel Leahu uit Todiresti wilde zijn vrouw straffen omdat ze altijd dezelfde slappe kost klaarmaakte. De man kreeg naar eigen zeggen het idee om de keuken op te blazen nadat hij films met Arnold Schwarzenegger en Bruce Willis had gezien. Hij opende de gaskraan en gooide een brandende lucifer op het fornuis. De explosie vernielde een groot deel van de keuken. Bovendien hield de dommerik er brandwonden aan zijn hand aan over. Viorel Leahu riskeert drie jaar cel voor het vernielen van eigendom en het in levensgevaar brengen van zijn vrouw. http://www.hln.be/hln/cch/det/art_14945.html Oud Vuil. |
|
F*ck hippies |
|
quote:*pruillipje* |
|
Dan beginnen we toch gewoon een zwaremetalen.be? |
|
inclusief "jeugdforum"? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: daar zou ik erg heetgebakkerd op reageren http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Manifest voor rechts VVD Gepubliceerd op vrijdag 02 juli 2004 De Tweede-Kamerleden Wilders en Oplaat willen dat de VVD een rechtsere koers gaat varen. Ze lanceren tien stellingen om het debat binnen de partij een forse impuls te geven. "Wij zijn van mening dat Turkije nooit lid zal mogen worden van de Europese Unie. Ook moet de maximumsnelheid omhoog en zal het geld dat Nederland aan ontwikkelingssamenwerking besteedt, moeten worden gehalveerd", aldus Wilders. Politiek gevoelig Naast deze drie stellingen lanceren Wilders en Oplaat ook een politiek zeer gevoelig standpunt. Ze willen het kiesstelsel niet veranderen. Hiermee druisen zij in tegen het regeerakkoord waarin CDA, VVD en D66 hebben afgesproken dat het kiesstelsel fors wordt veranderd. Vorige maand werd nog ternauwernood een kabinetscrisis voorkomen. Toen dreigde VVD-fractieleider Van Aartsen het kabinet op te blazen als D66-minister De graaf van Bestuurlijke Vernieuwing de VVD zou passeren bij de invoering van een nieuw kiesstelsel. De Graaf zal zijn plannen in augustus kenbaar maken. Terrorisme Een ander paradepaardje van het VVD-duo Wilders en Oplaat is de aanpak van terrorisme. Zij zijn bereid om te tornen aan de bescherming van de privacy om terreurdreiging te verminderen. Zo willen ze een verbod op radicale moskeeën en radicale imams het land uitzetten. Ook de crimineel hoeft op weinig coulantie te rekenen. In navolging van het Amerikaanse 'three strikes you're out', moeten criminelen volgens Wilders en Oplaat na drie misdrijven zonder pardon levenslang de cel in. Allochtonen Van slecht integrerende allochtonen, de overheid en een toekomstig paars kabinet zijn Wilders en Oplaat ook niet gediend. Allochtonen worden gestraft voor niet tijdig integreren in de Nederlandse samenleving. Het VVD-duo wil in dat geval emigratie of afname van het verkregen Nederlanderschap. Om een eind te maken aan de bureaucratie mag de overheid mag alleen een nieuwe regel invoeren als er twee worden afgeschaft. Als laatste stelling willen Wilders en Oplaat nooit meer een paarse coalitie met PvdA en D66. In dat geval moet altijd de keuze worden gemaakt voor het voeren van oppositie. Persoonlijke titel Wilders benadrukt dat hij en zijn collega Oplaat de stellingen op persoonlijke titel hebben gelanceerd. Zij vinden dat de VVD te veel een middenkoers vaart en niet herkenbaar is als behoudende partij. Het manifest 'Recht(s) op je doel af' zal in september tijdens een regionale partijvergadering in Limburg worden besproken Bron: http://www.planet.nl/ Wat een lachtertje. "moeten criminelen volgens Wilders en Oplaat na drie misdrijven zonder pardon levenslang de cel in. " Een arme zwerver steelt 3 keer een brood en moet daarna levenslang de gevangenis in. Vraag me af hoe ze dit willen realiseren. F*ck hippies |
|
quote: Simpel....de grens tussen een misdrijf en een overtreding verschuiven.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Neen I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Ik bedoel hoe ze dat met gevangenissen willen opvangen. Ze zijn al begonnen met 2 gevangenen in een cel door ruimte tekort. Zo komen er nog meer bij. F*ck hippies |
|
quote: is het niet zo dat er "schijn"ruimte te kort is, omdat bepaalde cellen alleen voor bepaald soort delicten zijn? |
|
quote:Neen, gevangenen hebben wel een redelijk groot aantal m2, daarom hebben ze besloten tot flexibere regels. Vandaar 2 personen in een cel. (zie onderzoek Nyfer) In 2003 heeft ook een politie chef uit Amsterdam gesproken voor uitbreiding van cellen door middel van gebruik cellen in Polen. Maar nog is het gevangenisnis wezen niet klaar voor een sterke toename langdurige gevangenen. [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 02-07-2004 14:23] F*ck hippies |
|
quote: http://www.nu.nl/news.jsp?n=353541&c=21 |
|
België begint een beetje een crimineel landje te worden |
|
quote: So, wie z'n billen brandt moet op de blaren zitten. Van mij mag het wel, meer mensen in de gevangenis. Dan wordt er ook minder ingebroken. Voor een veiliger Nederland ben ik best bereid een paar dagen per jaar langer te werken. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: je spreekt me daarmee niet tegen. |
|
quote: Op Rock Werchter dus? |
|
quote: |
|
Ow heersch, ik ga nu nóg harder op de VVD stemmen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Je hebt je eigen speel-stemlokaal onder je bed staan? |
|
quote: Wow.. Het is natuurlijk wel een beetje dubieus om over geluidsoverlast te klagen als je op een rockfestival aan het camperen bent, maar om daar nou iemands keel voor door te snijden gaat wel weer ietwat ver. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |