|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe.... Wie doet er mee om een Nederlandse afdeling van deze partij op te richten? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Count me in - Mutatis mutandis - |
|
Plegers moordaanslag spoorloos *************************************** ZWOLLE Twee mensen die zijn veroordeeld wegens de moordaanslag op een 49-jarige man,zijn spoorloos.Ze ontsnapten uit hun voorarrest nadat de rechter hun een dag onbegeleid verlof had gegeven.Dat schrijft het Algemeen Dagblad. De twee veroordeelden,een man van 42 en zijn 22-jarige vriendin,werden eind 2003 gearresteerd voor het afvuren van zes kogels op de man uit Zwolle.Vorige week werden ze veroordeeld tot acht en zes jaar cel. De rechter had hun verzoek tot verlof ingewilligd,zeer tegen het advies van het OM in.De mannelijke verdachte leidt al 25 jaar een crimineel bestaan. Nederlandse rechters..... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ja. Dit heb ik ook vanochtend gehoord. Dit is echt te bizar voor woorden. In plaats van die mensen levenslang op te sluiten worden ze even vrij gelaten om hun 'woning uit te ruimen'. Hoe fucking naief kan je zijn? Dat moet echt een rechter zijn geweest die geitenwollensokken onder zijn toga draagt en die elk weekend op boomomhelzingstochten gaat op de Veluwe. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ik pleit voor spartaanse maatregelen tegen dit soort lui - Mutatis mutandis - |
|
quote: De rechters of de veroordeelden? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Of Iraakse maatregelen, in de cel en alleen maar Metallica draaien... |
|
quote:Die rechter moet gewoon uit z'n baan ontheven worden, zonder recht op WW of bijstand, en nooit meer in de juridische sector werken. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: De veroordeelden sowieso, maar in dit geval zijn de rechters echt niet goed bij hun hoofd geweest... Als je tegen een advies ingaat (niet bindend, dat blijkt wel weer ) vind ik dat de verantwoordelijkheid bij hen ligt. [Dit bericht is gewijzigd door Skull op 21-07-2004 13:22] - Mutatis mutandis - |
|
quote: dat bedoel ik - Mutatis mutandis - |
|
quote: Of een sampletje van Frans B, "Heb je even voor mij, Heb je even voor mij, Heb je even voor mij, heb je even voor mij" In loop voor een dag of 5 en compleet Gaga.. (geinspireerd door de film Lily Marlene) maar werkt goed.. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Vrijspraak in Mannesmann-zaak *************************************** DUSSELDORF Een Duitse rechtbank heeft ex-commissaris Ackermann en vijf andere verdachten van het handelsconglomeraat Mannesmann vrijgesproken.Ze waren ervan beschuldigd enorme bonussen te hebben toegekend aan de top van Mannesmann. Voor totaal 60 miljoen euro ging de top akkoord met de overname van de mobiele tak van het bedrijf door Vodafone in 2000,in Duitsland een astronomisch bedrag.De belangen van aandeelhouders waren geschaad,stelde het Duitse OM. De aanklager eiste celstraffen tot drie jaar.De rechter acht de beschuldigingen echter niet bewezen.Ze hekelde pogingen van politici om haar te beïnvloeden. Wat heeft het OM hier in hemelsnaam mee te maken? Is men in Duitsland net zo gek als in Nederland en probeert men daar hoe dan ook, terecht of onterecht, topmannen de grond in te boren? Nog steeds horen we niemand klagen over de inkomens van topvoetballers. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
men is jaloers dat ze zelf niet zo succesvol zijn. want rijk wordt je niet zomaar. MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote: maar natuurlijk als de mensen met de dikke auto's verhuizen naar het buitenland hebben we het fileprobleem opgelost ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat dat betreft zijn de Duitsers nog veel erger dan hier in Nederland. Die gasten leven nog steeds in een extreem lnkse wereld. In deze zaak ging het niet zozeer om het feit dat het een 'exorbitante' vergoeding was maar meer om het feit dat die vergoeding uberhaupt plaatsvond. Hij zou namelijk pas verstrekt worden na een succesvolle overname met gunstige voorwaarden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
'Verbod op lpg veilig en lucratief' Uitgegeven: 22 juli 2004 08:10 AMSTERDAM - Alle veiligheidsproblemen rond lpg-tankstations in woonwijken zijn in één klap verholpen als de verkoop van lpg als autobrandstof wordt verboden. Bovendien levert zo'n verbod tussen de 600 en 852 miljoen euro op. Dat blijkt volgens de Volkskrant uit een onderzoek van Ecorys in opdracht van vier ministeries, waaronder die van VROM en Verkeer en Waterstaat. Een lpg-verbod is volgens de onderzoekers effectiever dan het slopen van huizen rond lpg-stations of het aanpassen van bouwplannen. Ook strengere veiligheidsmaatregelen bij het transport en opslag van de brandstof halen minder uit. Nederland kent ruim tweeduizend lpg-stations, waarvan er bij honderden het risico op een ramp te hoog is. Ook levert het transport vaak onveilige situaties op. Door een verbod op lpg wordt het transportgevaar met 60 procent teruggedrongen. Het risico verdwijnt niet geheel omdat het vervoer van gasflessen blijft bestaan. Het meeste voordeel is voor de rijksoverheid bij een lpg-verbod, doordat de meeste lpg-rijders op diesel zullen overstappen. Dat zal de Belastingdienst naar schatting 288 miljoen euro per jaar extra aan accijns opleveren. Ook de grond waarop de lpg-stations leveren geld op, en bouwen in de omgeving van de stations is niet langer verboden. |
|
Veiligheid blablabla OH JA! het levert geld op voor de staat .. DOEN! |
|
eerst invoeren omdat het beter is en daarna weer afschaffen wat gebeurt er met de overige LPG ? dat wordt dan toch weer zinloos afgefakkeld? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Duitse agent mag meer in Nederland *************************************** HILVERSUM De Duitse politie mag in de toekomst in heel Nederland optreden en omgekeerd.Dat staat in het concept van een Nederlands-Duitsverdrag dat aan de Tweede Kamer wordt voorgelegd. Nova,dat al over het concept beschikt, meldt dat de Duitse politie verdachten straks in heel Nederland mag volgen en observeren.Ook mag de Duitse politie in Nederland DNA-onderzoek uitvoeren. Critici vrezen dat de Duitse politie straks meer in Nederland mag dan de Nederlandse politie.In Duitsland zijn veel meer opsporingsmethoden toegestaan dan in Nederland.De kans zou groot zijn dat de Duitsers die ook hier toepassen. Dus als we willen dat niet verkeersgerelateerde zaken in Nederland opgelost worden, kunnen we binnenkort naar de Duitse politie gaan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dat Greenpeace een militante kutorganisatie vol met mongolen zonder respect voor andermans eigenodm is, wist ik allang.....tsja...doel heiligt de midelen hé? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Hehe.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Goh .. typisch |
|
quote: Ik ga dit weekend een rondje lopen denk ik....ik hoop dat ik niet gebeten word. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Shit... ik denk dat ik mijn golf-vakantie in Maleisië maar cancel... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |