|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ja maar Helmet, je hebt nog steeds niet verteld waarom die "druide" heerst. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: , still going up, but not the normal way |
|
Geloof er allemaal geen fuck van. 10 miljoen voor een bal? Kom op zeg! |
|
ik ook niet, echter kent ebay zekere regeltjes die je niet zo maar kunt omzeilen, zoals de provisie en dat is toch al gauw 8% van het verkoop bedrag....... |
|
Ik snap even iets niet... Post ik een leker wijf in het juiste topic (het lekkere wijven topic) is het hele topic weg... Sorry, is die weer terug... [Dit bericht is gewijzigd door Meester op 15-07-2004 11:23] |
|
quote: Ik vind 10 miljoen eigenlijk ook wel wat veel.. maar vergeet niet dat er voor sommige home-run-honkballen van beroemde Amerikanen ook van dat soort bedragen zijn neergeteld (op veilingen als Christy's en Sotheby's geloof ik) dus waarom voor een Beckham-blunder-bal niet hè.. |
|
quote: Bovendien heeft ebay ook nog eens bepaalde regels dat boven bedragen van 10.000 euro ofzo allerlei identificatie-methodes worden toegepast.. je kan dus niet even onder een fake-emailadres een account aanmaken en tot een miljoen gaan bieden... |
|
quote:Ik denk dat Helmet de volgende keer dat hij gaat larpen of fantasy lezen iets minder paddestoelen moet eten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Gefeliciteerd Helmet; het is je gelukt, een uitspraak op icequeen nivo ... |
|
quote: Wanneer een kroeg een kledingvoorschriften mag hebben, mag een restaurant dat ook niet. Waag eens een dansje! |
|
quote: Weet ik ook weer hoe dat is.. reacties uitlokken en dom reageren I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:Een kroeg en een restaurant zijn totaal verschillende zaken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
in sommige kroegen wordt je ook geweerd als je bijvoorbeeld een voetbalshirt aanhebt of gympen.. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Of omdat je harer heerscht dan de gemiddelde bezoeker. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Het zijn allebei uitgaansgelegenheden. Waag eens een dansje! |
|
quote:Horeca Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Euh...een kroeg mag best kledingvoorschriften hebben. Ze hebben ze meestal niet omdat het voor hun bedrijfsvoering niet echt relevant is. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Niets mis met dresscodes vind ik .. er wordt je een product aangeboden met bepaalde voorwaarden, wil je het hebben dan moet je aan die voorwaarden voldoen, wil je dat niet, dan zoek je maar een ander product (bijv. een Febo) |
|
quote: Oh jawel, nou dresscodes/kledingsvoorschriften... Het is vaker dat je geen merkkleding/schoenene aan mag hebben. Hier in Zwolle dan, maar dat zou vast in meer cafe's zo zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 15-07-2004 12:02] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Inderdaad. Dit vind je misschien leuk: http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/browse/-/285082/ref=amb_right-2_92826_1/103-6278069-9393401 Een speciale afdeling van Amazon die aan Criterion Collection DVD's is gewijd. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Nha nu alleen nog dat fantasyshit afstoten, en je bent een echte metalhead .... snif .. ik raak ontroerd ... |
|
quote: Thx. heb al vaker rondgezworven op amazon.. zit erg veel verleidelijks tussen.. www.silentera.com is een goede site als je van bekende oude films wilt weten welke dvd-versie het meest de moeite waard is.. |
|
Only in America... Wordt u al geholpen? Amerikaanse tv-producenten hebben de serie 'Are you being served?' geweerd van de televisie. De serie, vooral het personage 'Mrs Slocombe' werd door de Amerikanen als schokkend ervaren. Sommige mensen klaagde zelfs de televisiezender aan na het zien van de serie. De serie werd 30 jaar geleden juist een succes door de dubbelzinnige opmerkingen van de excentrieke mrs Slocombe, zoals: "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet." Bron: nu.nl I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |