![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat kleine gele smileytje op die poot ![]() ![]() I am the 1%. ![]() |
|
Flame Falcons? [offtopic]Nog gemaft zaterdagnacht, Pil? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Whahahahaha! ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
By the way, vandaag het nieywe 40K rulebook gescoord voor 40 Euri (hihihi) en nog geen Ordo Xenos gevonden. Dus óf ze zijn nog niet begonnen óf ze willen me verrassen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
40 euro! Dat is weer 10 euro goedkoper, waar heb je 'm vandaan? I am the 1%. ![]() |
|
quote:Door een maat laten halen op Ducosim, staat altijd een gast die rechtstreeks bij de dealer zijn ding doet. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Die punthelmen zijn zeker erg geinig. Leukste Space Marines. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote: Schoft! hehe Maaruh, ordo xenos zal er idd wel niet instaan, denk dat het nog wel paar maandjes duurt. micro.. uhh.. games workshop kennende gok ik op een release rond de kerst. Ben wel benieuwd wat ze er bij gaan verzinnen. Von die pentinent engines en die lopende inquisitor throne erg gave units. Iemand het killteam gedeelte van het rulesbook al doorgelezen? (hehe, herhaling) Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Best geslapen ![]() ![]() For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. ![]() |
|
Zelf chapters verzinnen is altijd leuk. Ik ga binnenkort een heel spel systeem ontwikkelen waarbij je maar een aantal ventjes nodig hebt. Allemaal simpeler maar ook echter. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Ik ga straks eens kijken welke IG er nog te koop is. Ik vond vroeger die Valhala gasten erg cool. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Van 40k vind ik de Cadian er wel vet uitzien, maar voor de rest vind ik 40k minder dan fantasy. Moet ook me chariot maar eens afmaken, maar eens tijd voor vinden. ![]() |
|
Net een ork bike in elkaar gezet, lag hier al een paar maand (heb er nog twee. Stiekem hebben ze wel wat, mischien er maar eens wat van maken. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Momenteel bezig de laatste details van mijn Dreadnought in te vullen (met een stuk of 8 armen, meer onderdelen verft leuker) en hoop hem helemaal af te hebben op donderdag! ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ze hadden toch 2 blisters Valhala. Maar konden ze niet meer bestellen. Verder hadden ze een heavy bolter team Steel legion. Die heb ik gekocht. En ik heb er 6 troopers en een luitenant bij besteld. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Ik heb eindelijk een dreadnought gekocht, zo lekker schilderen. Binnenkort weer bierhammeren, altijd geweldig, na 4 turns totale chaos wat meestal eindigt in exterminatus als we het zat zijn (of zat zijn hehe) Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Vond nog een plaatje van mijn SM's (gekocht via ebay) Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:Welk Chapter? Heb je ook close-ups, of pics van enkele mini's? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Close-ups daarvan, goed idee! ![]() "Obras son amores y no buenas razones" ![]() |
|
Je hebt behoorlijk wat devastators. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Vandaag een paar potjes gedaan. Eerste potje schoot m'n leman russ de eerste beurt halve HQ van chaos space marines dood ![]() De rest van de veldslag totaal niks geraakt met m'n battle cannon. Het laatste potje de eerste beurt meteen space marine dreadnought verrot geschoten met m'n tank ![]() Ik ben erg content over de eerste prestaties van m'n leman russ. Gister ook een commisar gekocht en half geschilderd. I am the 1%. ![]() |
|
quote: Crimson fists, maar ben ze aan het converten tot mijn eigen chapter (sacred steelers hehe) Plaatje is niet door mij gemaakt, maar door degene wara ik ze van gekocht heb, mijn camera is te brak voor fatsoenlijke foto's Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Klopt, ook 7 multimelta's (meer dan twee kan ik er nooit opstellen hehe) Nu druk bezig om mijn dreadnought te schilderen, krijg elke keer als ik hem zie zin om hem op te pakken en 'pow pow' te roepen hehe Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:Devastators heerschen. Neem een groep van 5 en nog zo eentje; Groep 1. 2 missile launchers, 1 lascannon, 1 plasmacannon Groep 2. 2 missile launchers, 1 heavy bolter, 1 plasmacannon. Groep 1 is je anti-tank eenheid, groep 2 je anti personeeleenheid. Maar als de nood aan de man komt kan je eventueel een taak overnemen, wegens de overeenkomsten in wapens. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |