![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vet man Ja, ik had al een beetje een ideetje voor een legertje: mages CORE: archers, silver helms rare: alleen maar bolt throwers maargoed, ik woon in haarlem en is dat spul van jou allemaal nog nieuw enzo? note: ik heb pas weer geld na de vakantie ![]() ![]() |
|
Ga je nog naar festjes..? Ik maak wel ff een lijst met wat ik zoal kan missen. Eind volgende week; tenzij je naar Waldrock gaat, spreken we daar wat af. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Ik heb Greycloaks Warhammer collectie gezien. Dat vond ik leuk. ![]() |
|
quote:\ hehe alleen fields of rock 18 juni ![]() ![]() |
|
quote: Dan ben ik jarig. Echt hoor. ![]() |
|
ik zie het maar wat veranderd dat verder? ![]() Want ik ben 4 dagen ervoor jarig ![]() |
|
Dat veranderd mijn leeftijd, gekkie. ![]() |
|
quote: Verrek. ![]() |
|
quote: Het is trouwens Too, in je undersign. Een beetje gay en overrated van je. Kortom, niet erg metal. ![]() |
|
quote: In me signature ja. Ah joh. ![]() Maar we dwalen af he, nu weer even ontopic ![]() |
|
quote: Oh ja, vertel mij even wat ik moet doen, snotneus. ![]() |
|
![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Die Warmachines of zo zijn vét gay. ![]() |
|
quote: welke ![]() |
|
Van het spel, Warmachine. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Ow, ik dacht bolt throwers en hellcannons ![]() Warmachine is zeker zoiets van fanatic? ![]() |
|
quote:Géén idee. Maar de modellen zijn wél wreed... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Inderdaad, net ff gechecked, is inderdaad wel ok ![]() maargoed, wat heb je zoal over van High Elves? of is het een idee om het via MSN uit te lullen? ![]() ![]() |
|
quote:Sorry, ff te druk met "andere dingen" momenteel om die doos met HE open te breken. Volgende week zaterdag kom ik er aan toe, en me adden op msn is no problemo. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
"Andere dingen" He-he-he-he. *rent snel weg* ![]() Bloodied by the thorns beside the leaves ![]() |
|
Ben nu zelf bezig met de Vampire counts black coach.. pittig stukje schilderwerk ik maak fotoos wanneer ik klaar ben en ik zet mijn tomb king giant binnenkort hierop SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. ![]() |
|
quote: ![]() Added. het wil bij mijn legertje op dit moment niet echt lukken, stomme ZWARTE ravenwing speeders ![]() Maargoed, wanneer ik geld heb, maak ik een tacticalsquad af en post ik wel wat foto's Hier is een (kut) foto van een redelijke freehand angel tekening op de zijkant van een speeder: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 30-05-2005 20:02] ![]() |
|
quote: ![]() Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
quote: Thanks ![]() hij is alleen nog niet af, de vleugels enzo.. Ik ben van plan om dit op iedere speeder te doen ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |