![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Saruman is echt een model dat ik heb geschilderd als uitdaging. Ik vind het model erg tof. Lee speelt de rol extreem tof in de film. En in het boek is Saruman ook erg tof. En met mijn Uruk-hai wilde ik dus ook Saruman hebben. Mijn Uruks schilder ik omdat ze wel geinig zijn maar meer omdat het een noodzakelijk kwaad is. Het spelen is leuker dan schilderen. Met Saruman wil ik bijvoorbeeld weer niet vechten. Ik heb ook nog Isildur en 4 Men Of Gondor die heb ik ook voor de lol geschilderd. Voor deze modellen had ik een stulpje en voor dat stulpje heb ik weer een apart stuk diorama gemaakt. Boromir en een Ringwraith liggen ook klaar om voor de lol geschilderd te worden. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Ik heb een pic van mijn eerste Salamander hier op mijn pc, alleen geen (zin in het aanmaken van een) server. Wie kan ik mailen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Je kan ook naar http://photobucket.com gaan, en daar foto's uploaden. Isse gratis. ![]() |
|
quote: Ik wil hem ook wel op mijn webserver zetten. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Erg mooi gedaan. ![]() ![]() |
|
quote:Heb je mail? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Staat wel in mijn profiel toch? ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Ziet er puik uit trouwens ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote:Dank! Dit is de minste van de 10 die ik afheb ook nog. Niet dat ie radicaal verschilt, maar deze heeft de meeste schoonheidsfoutjes. En ik geen zin om die eruit te halen. Vernis erop, klaar. ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
quote: Hehe, bij mij is klaar ook klaar ja. Het is maar goed dat ik niet zo'n perfectionist ben. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
Die Salamander is erg tof geworden. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Heb een retescherpe van mijn complete squad. Vrijwilligers het ding te hosten? ![]() What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
ik vindt space marines altijd een beetje te saai om te verven de eerste 3 zijn wel leuk maar dan is alles hetzelfde. Ik speel zelf met Tyranits en mijn uber Carnivex ![]() Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!! ![]() |
|
En Tyranids zijn niet saai??? Ik werd al die Hormogaunts behoorlijk zat. Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
minder dan space marines, tyranits hebben verschillende soorten units ook een verschillend soort uiterlijk bij space marines is het alleen een ander geweer, een boltgun of een ander wapen maakt voor mij niet genoeg verschil (behalve de leidinggevende figuren die zijn wel leuk om te schilderen) Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!! ![]() |
|
Ook nog mensen met een gewoon Ork's and Goblins leger? Dus niet van Warhammer 40000? Kheb wel weer es behoefte aan een fatsoenlijke battle ![]() ["Drep alt og alle - Terror, War, Destruction, Carnage and global Death"] ![]() |
|
ik heb wel een skaven leger maar die is oud en beschadigt Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!! ![]() |
|
quote:Blijt van kracht, mensen! quote:Dan doe je een Tactical Squad, dan een Assault Squad, dan een setje Terminators, pak je een Rhino, dan weer een Tactical Squad, dan wat Command modellen... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Alsof het niets is, niet iedereen heeft een cursus snelschilderen gevolgd ![]() Ik ben maanden bezig om een paar 1/32 mannetjes te schilderen, waar ik dan tevreden over ben ![]() Red de fietsen de winter door. ![]() |
|
quote:Ik werk 42 uur in de week, minstens, daarnaast kijk ik redelijk tv en heb ik vrienden bij wie ik wel eens kom; dan nog doe ik 10 Marines in een week tijd als ik dat wil. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Tijd heb je niet, tijd maak je blijkt maar weer ![]() Ik ga binnenkort beginnen aan een romeins centurion en een normale romeinse soldaat, beloofd een flinke uitdaging te worden qua schilderen. Gelukkig zijn deze wel van metaal ![]() Weet iemand of het nieuwe rulebook van 40k binnenkort uitkomt? Red de fietsen de winter door. ![]() |
|
quote:Eind augustus als je m voorbesteld; september/oktober zal wel moeten kunnen. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit ![]() |
|
Hey Anoniem, Op zich heb je wel gelijk dat de verschillen bij Tyranids wel groter zijn. Maar het verschil tussen een Tank en een space marine zijn groter dan die tussen Termagaunt en een Liktor. Tevens hoef je niet zo heel veel space marines te schilderen hoor. Voor elke space marine kan je als Tyranid speler twee ventjes tegenover zetten. Trouwens ik krijg weer zin om mijn Chaos uit de kast te gaan pakken. hmmmm Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
![]() |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |