|
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | ||||
Auteur: |
|
|
Makkelijk om gewoon Dawn Of War te spelen, scheelt je een hoop ellende met al die modelletjes "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Geloof het of niet, het is zowaar leuk Life doesn't get much better than this! |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Die laatste is toch wel een erg doorgeslagen vergelijking Maar ik begrijp de "verslaving" ervan wel. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Hee, op een écht speelveld zijn het wél "jouw" mannetjes die daar staan! Zelf geplakt, geverfd, met liefde getransporteerd naar de slag... Dat schept een band, pixels niet. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Klopt, een greenstuff mod voor DoW heb ik nog niet gevonden Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Hehehe, of een combi Bolter/Melta. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Mja, zo kan ik nog lang doorgaan. Hoewel het wel leuk was om mijn sacred steelers inclusief logo na te maken voor DoW. Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Ben bezig met iets waarvoor je een ban op ZM krijgt; inclusief vlaggetje. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Smaad-marines Life doesn't get much better than this! |
|
quote:Mja, Smaad Smaad meer. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Help me out here, "greatcoat guard"? |
|
Valhallan's, krieg deathkorps? Die hebben beide modellen met zulke jassen. Ga er van uit dat je het over zijne keizerlijke imperiale gardes hebt Life doesn't get much better than this! |
|
Nee die bestaan al, death corps of krieg zijn steel legion modellen op een bepaalde manier beschilderd en hebben bepaalde doctrines, ,aar van greatcoats heb ik nog nooit gehoord? |
|
Yeah, de dawn of war developers kit is uit. Nu kunnen de modders eindelijk nieuwe units gaan importeren en levels maken Life doesn't get much better than this! |
|
Zag trouwens dat nieuwe Ogre leger voor Fantasy. Vond ik er ook wel gaaf uitzien. Life doesn't get much better than this! |
|
Ziet er gaaf uit, maar ik ga toch liever voor tedere Elves "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Bah, elven. Ik ben voor elvengenocide. Eldars mogen ook dood, zijn ook net elven. Life doesn't get much better than this! |
|
Dark Elves vind ik anders heerschende legers zijn "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Och, elfjes zijn elfjes. De DE zijnwel het minst homofiel van alle elfjes, das dan wel weer waar. Life doesn't get much better than this! |
|
What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Das prettig speelgoed ja. Ik heb mijn kleurtjes nog door dmv testen uit moeten vinden. Naja, is ook wel leuk Life doesn't get much better than this! |
|
Greatcoat guard zijn de Steel legion en Valhallen. Death korps is geen echte modellen reeks van. Edit: elfjes en eldar zijn gay, maarja guardsmen zijn ook niet veel soeps [Dit bericht is gewijzigd door stoomfiets op 17-11-2004 21:32] I am the 1%. |
|
Och, als je er maar genoeg hebt om de dood in te stu.. ik bedoel, als je ze maar tactisch gebruikt, dan kan je er leuke dingenmee doen. Bovendien hebben ze wel iets stoers. Life doesn't get much better than this! |
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |