IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Auteur:
Topic : Warhammer (games workshop) 2 Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 16-06-2004 1:05 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 15 juni 2004 21:05 schreef Greycloak het volgende:
Blijt van kracht, mensen!
Dan doe je een Tactical Squad, dan een Assault Squad, dan een setje Terminators, pak je een Rhino, dan weer een Tactical Squad, dan wat Command modellen...


U stuurt maar

Doe maar naar robindeg at xs4all punt nl, aangezien mijn hetemeel boxje nogal onleeg aan het raken is.


Life doesn't get much better than this!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 16-06-2004 8:44 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/



Life doesn't get much better than this!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 16-06-2004 9:08 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Ze zijn heel erg tof!!! Heerlijk abnormaal groen. Space Marines zijn zo cool in het niet gebruiken van camouflage.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Anoniem
Usericon van Anoniem
Posted 16-06-2004 12:14 by Anoniem Wijzig reactieProfiel van AnoniemQuote dit bericht

Netjes gedaan, en ok ik geef toe voor elke spacemarien moet je 2 tyranits schilderen maar ik vindt de hyve tyrant, lyktor, carnivex en alle andere brute beesten van de tyranits zo cwl om te verven en de carnivex is zo leuk om mee te spelen


Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2004 20:27 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Heb dank, en H-K voor het plaatsen. Tsja, Space Marines en camo... Het is niet hun ding nee. Maar als je ooit nog eens ergens toevallig een plaatje tegenkomt van Pre-Heresy Night Lords Space Marines... Ik geloof in de Index Astartes nummertje 1.

Da's echt wel even andere koek.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 16-06-2004 20:56 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Hehe, space marines hebben geen camouflage nodig. Ze vrezen niks en hoeven zich dus ook niet te verstoppen. Gewoon slachten maar

(hoewel mijn necron natuurlijk lekker stoerder zijn)


Life doesn't get much better than this!


Anoniem
Usericon van Anoniem
Posted 16-06-2004 20:59 by Anoniem Wijzig reactieProfiel van AnoniemQuote dit bericht

totdat ze tyranits tegen komen dan kun je blijven schieten maar ze blijven ook komen en komen


Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2004 21:00 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Phase out, foul Xeno-brood!



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 16-06-2004 21:01 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 16 juni 2004 20:59 schreef Anoniem het volgende:
totdat ze tyranits tegen komen dan kun je blijven schieten maar ze blijven ook komen en komen


Er is een reden dat Tyranid Hive fleets met een grote boog om tomb worlds heen gaan.


Life doesn't get much better than this!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 16-06-2004 21:02 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 16 juni 2004 21:00 schreef Greycloak het volgende:
Phase out, foul Xeno-brood!





Now you see me, now you don't


Life doesn't get much better than this!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2004 21:03 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 20:59 schreef Anoniem het volgende:
totdat ze tyranits tegen komen dan kun je blijven schieten maar ze blijven ook komen en komen
Hive Minds killen en ze spuiten alle kanten op.



What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Anoniem
Usericon van Anoniem
Posted 16-06-2004 22:35 by Anoniem Wijzig reactieProfiel van AnoniemQuote dit bericht

laten die nou net het moeilijkst te killen zijn


Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!!


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 16-06-2004 22:48 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 16 juni 2004 22:35 schreef Anoniem het volgende:
laten die nou net het moeilijkst te killen zijn
Makkelijkst te raken. Shoot The Big Ones-regel.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 16-06-2004 22:52 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Plus zelfs de simpelste necron met gauss wapen heeft elk schot de kans om wie dan ook te raken met een 6. Veil of darkness en een aantal immortals en hij piept wel anders.
(denk ik, nog nooit tegen een tyranid gespeeld, maar in een van die codexen staat iig dat de tyranids tomb worlds mijden als de pest, dus ze zullen allicht ergens bang voor zijn )


Life doesn't get much better than this!


Anoniem
Usericon van Anoniem
Posted 17-06-2004 1:50 by Anoniem Wijzig reactieProfiel van AnoniemQuote dit bericht

ze zijn bang dat ze er doorheen zakken met hun gewicht en er zijn idd niet veel mensen die met tyranits spelen, het is een vrij moeilijk leger als je er niet goed mee speelt verlies je heel snel maar als je er goed mee speelt win je ook snel


Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 17-06-2004 12:51 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Zo, ik ga eens even kijken of ik de IG van een maat van me in de pan kan hakken voor de tweede keer.


Life doesn't get much better than this!


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 17-06-2004 17:08 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Het is heel logisch dat de Hive Fleet niet naar een Tomb wereld gaat. Een Hive Fleet is namelijk op zoek naar levende organismen om die te verorberen. Op een Tomb wereld is niks anders te krijgen dan een schot in je kop. Die Necrons hebben ook weer geen drol aan de Hive Mind. Dus eigenlijk vechten ze maar zelden met elkaar.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 17-06-2004 23:21 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Tomb Worlds zijn lang niet altijd onbewoond. Verder leven de baasjes van de Necron op verorberde zielen. Je zou zeggen dat zo'n hivemind wel een lekkere snack is (hoewel ik niet weet of dit valt onder waar de c'tan op leven)

Die maat waar ik mee speelde had trouwens zijn Ultramarines ipv zijn IG leger erbij gepakt. Helaas konden we het niet afmaken


Life doesn't get much better than this!


Anoniem
Usericon van Anoniem
Posted 18-06-2004 1:13 by Anoniem Wijzig reactieProfiel van AnoniemQuote dit bericht

hmm een kameraat van mij is begonnen met een tao legerte bouwen (hij hoopt dat die genoeg vuurkracht hebben om mijn tyranits te stoppen voor ze in close combat zitten, wat zal hij verbaast zijn als ie erachterkomt dat ik de volgende keer mijn orks op ga zetten )


Gues What?........... YOU SUCK!!!!!!!!!!!


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 18-06-2004 1:18 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 18 juni 2004 1:13 schreef Anoniem het volgende:
hmm een kameraat van mij is begonnen met een tao legerte bouwen (hij hoopt dat die genoeg vuurkracht hebben om mijn tyranits te stoppen voor ze in close combat zitten, wat zal hij verbaast zijn als ie erachterkomt dat ik de volgende keer mijn orks op ga zetten )


Tau vuurkracht is destructief genoeg om welk leger dan ook af te maken. Aan hightech prullaria hebben ze in close combat echter weinig meer aan (good old kroot tho' hehe)


Life doesn't get much better than this!


Pil
Horned is the Hunter
Usericon van Pil
Posted 18-06-2004 13:03 by Pil Wijzig reactieProfiel van PilQuote dit berichthttp://elfwood.lysator.liu.se/loth/p/i/pilon/pilon.html

quote:
Op 16 juni 2004 20:56 schreef H-K het volgende:
Hehe, space marines hebben geen camouflage nodig. Ze vrezen niks en hoeven zich dus ook niet te verstoppen. Gewoon slachten maar

(hoewel mijn necron natuurlijk lekker stoerder zijn)


Inderdaad, camouflage is de kleur van lafheid!

Maarre, zeer mooi geschilderd Greycloak, verder niks op aan te merken!


For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 18-06-2004 21:41 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 1:13 schreef Anoniem het volgende:
hmm een kameraat van mij is begonnen met een tao legerte bouwen (hij hoopt dat die genoeg vuurkracht hebben om mijn tyranits te stoppen voor ze in close combat zitten, wat zal hij verbaast zijn als ie erachterkomt dat ik de volgende keer mijn orks op ga zetten )


TAO, wow dat is helemaal het leger waar je extreem goed mee moet zijn. IG is het makkelijkste leger om mee te spelen. Daarna denk ik de Space Marines en de Necrons.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-06-2004 9:50 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

Straks ga ik even wat Mordor Orcs en Mordor Uruk-hai halen. Tevens is mijn spuitbus zwart, mijn scorched brown en mijn chaos black op. Aj.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 24-06-2004 12:20 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2004 21:41 schreef goblinjester het volgende:
TAO, wow dat is helemaal het leger waar je extreem goed mee moet zijn. IG is het makkelijkste leger om mee te spelen. Daarna denk ik de Space Marines en de Necrons.


Ik ga dan ook voor de IG...

Wanneer de buidel het toelaat.


I am the 1%.


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-06-2004 13:24 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

IG is ook gewoon het tofst. Ze zijn het mooist om te zien. De kleine tanks ( dus niet de Leman Russ ) zijn het mooist. Etc. Helaas dat alleen de plastiek ventjes niet zo mooi zijn.


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Dit topic is 29 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen