|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
SNaack en altx sitting in a tree K.I.S.S.I.N.G. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Wat een pretentieus gezwetz. Geef is wat voorbeelden van die synergie? "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
is = eens edit: volgens mij is het een goede zaak dat 0tolerance zich niet met teksten bezighoudt. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-05-2004 19:40] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: nou, anal cunt op de achtergond geeft altijd een aparte dimense aan de werken van Bronte bijvoorbeeld. pff, ik weet nu ook effe geen voorbeeld uit mijnhoofd maar tochis het echt waar. |
|
quote: lol "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: BrEeZaH! Wat wil je met die voorbeelden doen dan? |
|
quote: En je drinkt ook nog breezer, of was dat een kansloze poging tot een grap? Geef er maar is een paar, dan zien we wel verder wat je met die voorbeelden zou kunnen doen "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: quote: Dat was een "nee". Wat heb jij eraan te weten bij welke platen ik zo'n sensatie ervaar? Duik eens goed in je eigen collectie zou ik zeggen. |
|
quote: Ik spreek ook niet voor mezelf hier, ik heb wat research gedaan en ben aan het proberen je te versieren door de dingen te zeggen die jij ook zou zeggen. Euhm.. Neuken, en een biertje? |
|
quote: Je durft ze niet op te noemen, of je kan ze niet op noemen? Of is het daadwerkelijk een probleem om ze te noemen. Het probleem ontgaat me "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Ah, zo ken ik je weer... Phew... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Probleem? Lees mijn post nou nog eens een keer kerel.. De academici van tegenwoordig.. |
|
quote: Het is niet meer zoals vroegah he "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Beantwoord mijn vraag nou eens: wat zou je aan mijn voorbeelden hebben? Ik begrijp het echt niet.. |
|
quote:kuch icq/msn ? |
|
quote: Daar gaat het niet om of ik er wat aan heb, het was meer interesse. Maar omdat je er zo moeilijk over doet hoef ik het niet te weten "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Zwakke teksten = onkunde inderdaad. Maar de muziek moet wel de prioriteit blijven -- anders had ik m'n Slayer-platen allang de deur uit gedaan. Om over die belachelijke "poetische" black metal teksten maar te zwijgen... Ik vind het erg jammer als een band verbaal niet kundig is om er iets van te maken en goeie teksten voegen uiteraard veel toe aan een nummer. De tekst is, naast de muziek, een stuk creatieve expressie en het is jammer als dat verspild wordt. Bij veel death metal is het extra gay omdat de meeste metalheads een stel fucking hippies zijn die toevallig naar ingewanden-muziek luisteren. Death metal bands met teksten die ik zelf erg tof vind zijn het reeds eerder aangehaalde Immolation, Suffocation en sommige stukjes Cryptopsy. De tekstueel meest geniale black metal band is Funeral Mist, de rest mag eigenlijk gewoon meteen maar optiefen, tekstueel gezien. Al die meuk over 'glorious empire' e.d. slaat natuurlijk helemaal nergens op. Oh ja, Slayer heeft trouwens wel nog een toffe tekst gemaakt: die van Post Mortem. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 24-05-2004 23:37] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wat mij betreft ben ik hier een van. Teksten als van Leprosy, Born dead en Pull the plug vind ik schitterend, net als teksten van oude Gorefest bijv. Het gaat hier niet om de bedoeling of om gemiste kansen maar om wat iedereen hier schijnbaar laat liggen nl. het door mij al eerder aangehaalde feit dat teksten qua ritmiek op de muziek moeten aansluiten. Dit is, samen met de klank ervan, veel belangrijker dan welke inhoud dan ook. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-05-2004 0:39] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Buiten dat je wel gelijk hebt, zijn Pull the Plug en Leprosy natuurlijk niet 100% domme gore tektsten |
|
Een echt goede zanger doet beide: een goede tekst goed geplaatst 'zingen'. |
|
Teksten doen mij werkelijk helemaal niks. Als ik een CD opzet wil ik goede muziek horen, als ik een goede tekst wil lezen dan ga ik wel naar de bibliotheek.. Just my 2 cents |
|
Ik vind het wel opmerkelijk dat er hier een aantal mensen posten dat ze de tekstuele inhoud van een song totaal niet boeiend vinden, terwijl ze wel op hun achterste poten staan als er een band is met een christelijke boodschap in de teksten, om maar wat te noemen. Als het maar beukt, toch? |
|
songteksten zijn geen toegevoegde waarde aan de muziek, de muziek is juist de toegevoegde waarde aan een tekst en de intentie daarvan beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Leg uit. Waarom? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |