|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ziet er strak uit op eerste gezicht! Ik ga het vanaaf eens verder bestuderen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben idd niet kundig genoeg om zelf een site te maken en dus heeft Geert idd geholpen.Hij heeft er echt heel mooi werk van gemaakt waarvoor dank Geert De Mysticum 7" zal niet op cd verschijnen en zodra deze EP is uitverkocht ook niet meer worden bijgeperst. Wel is eindelijk alles rond aangaande de Mysticum shirts...heeft lang geduurd,ik weet het maar Preben is nu eenmaal niet zo'n snelle hehe. Verdere aanvulling op de distro zijn alle 4 de She Said Destroy demo cd's à 7 euro per stuk of alle 4 samen voor 25 euro. Verwacht 0ver een maand: -Koldbrann/Ljå split 7"ep (slechts 3 stuks dus reserveren noodzakelijk) -Taake picture disc box+shirt (slechts 5 stuks dus reserveren noodzakelijk) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: is dit van de nieuwe cd? wat gaat het kosten? ik wil er best wel een "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
De prijs van die box is nog niet bekend (weet ik zodra de definitieve versie bij de band is...zo'n 2 weken nog).De box bevat de pictures "Nattestid","Bjoergvin" en de nieuwe demo cd van Taake/Thule op picture plus een shirt. Met deze reservering zijn nu al alle 5 exemplaren gereserveerd. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 07-06-2004 22:33] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nu verkrijgbaar exclusief bij mij: alle 4 de She Said Destroy demo cd's (http://shesaiddestroy.norge.cc) [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-06-2004 19:57] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Als in: picture LP's ? Jullie zijn allemaal negers! |
|
Yep,kortom de box bevat drie picture lp's en 1 shirt en is gelimiteerd tot 888. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jammer dat je een aantal mooie dingen alleen op vinyl hebt. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Er mist nog een link |
|
quote: Shit, had dat eerder verteld. Nou ja, mocht er onverwachts iemand z'n reservering annuleren, meld het me dan even. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: Staat in de eerste post... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Mocht ik er toch meer kunnen krijgen laat ik het weten.Komende week weet ik meer als het goed is Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oke dan. Jullie zijn allemaal negers! |
|
De site is ge-update met nieuwe items Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub, kun je even een exemplaar van die Ljaa-Koldbrann split voor me apart leggen? Stuur je spoedig wel een mailtje. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Oh, en mocht die Isvind-Orcrist er nog zijn, doe voor die even hetzelfde. Jullie zijn allemaal negers! |
|
@Meltdown: van de Isvind split ep heb ik gisteren de laatste verkocht.Koldbrann/Ljå hou ik voor je apart (mailadres staat op de site). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub, je hebt weer mail. Ik vergat me vorige keer voor te stellen. Staat er nu wel in. Jullie zijn allemaal negers! |
|
Je hebt mail terug Bedankt voor je bestelling! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wederom een up-date. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb je m'n geld ontvangen? Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote: hm jammer, dit lees ik te laat. |
|
quote:Heb vanmorgen op internet mijn rekening gecheckt en het stond er nog niet op.Ik hou het dagelijks voor je in de gaten en zodra het geld binnen is stuur ik effe een bevestigend mailtje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ah ja, het is Girotel. Dat duurt altijd even voor ze het overschrijven. Jullie zijn allemaal negers! |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |