|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
heb je al contact gehad over de taake box? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote:Heb vandaag Orjan willen bellen maar hij was niet thuis...probeer het deze week nog eens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Heeft Audiopain een positieve recensie gekregen?Heb de nieuwe Aardschok namelijk nog niet gezien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
vrij prijzig... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
quote:Heb 'm nu niet bij de hand, maar hij was niet echt positief. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
De split is binnen! Nu nog een platenspeler zien te vinden. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Mooi,alles naar tevredenheid? Een platenspeler heb ik niet in mijn lijst staan hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ziet er prima uit, niks mis mee. Jullie zijn allemaal negers! |
|
quote:Heb Orjan gisteravond laat gebeld.De boxen zijn nog steeds niet klaar en kon nog zeker een week of 2 duren (alles ligt nog bij de drukkerij, geldt ook voor de cd met Thule nummers). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Vrij negatief zelfs.Enkele trefwoorden;gedateerde muziek,misplaatste baslijnen,kippenhokproductie...... spelfout weggehaald... |
|
Aardschok zuigt. Heel wat platen die daar afgekraakt worden zijn gewoon prima. |
|
quote: Yep klopt.Maar hij vroeg specifiek naar de resencie in de aardschok,en die heb ik hem(gedeeltelijk..)gegeven.Veel platen met een slechte resencie zijn idd best goed,maar daar ging het effe niet om spelfout weggehaald... |
|
Ik wilde het gewoon even zeggen [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 06-07-2004 19:56] |
|
quote: Snap ik spelfout weggehaald... |
|
Ik heb de aardschok ondertussen ook ja,het was te verwachten zo'n recensie te krijgen.Die horen er ook bij.De Griekse Metal Hammer heeft zelfs de maximale score gegeven en een amerikaans internetzine heeft die cd als "best release 2004" bestempeld wat toch wel erg overdreven is haha. Maar idd, de Aardschok is niet geweldig in het schrijven van recensies en het maken van interviews.Veel medewerkers hebben te weinig kennis van zaken is mij al meerdere malen opgevallen zodat zeer regelmatig foutieve info word gegeven (ik spreek dan over de blackmetal en aanverwante muziekstijlen). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Gelukkig is Rene Veerkamp weer terug van weggeweest. Die heeft er tenminste wel kijk op vind ik zelf. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Nu te koop: Cult of Catharsis/Opus Forgotten split digipack-cd (60 min.) Cult of Catharsis (Nor) bestaat uit leden van Taake, Aeternus, Helheim en Malice in Wonderland en speelt epische vikingmetal in de stijl van Helheim en Bathory. Opus Forgotten (Nor) speelt blackmetal in de stijl van Emperor tijdens hun "Anthems..." cd. Een recensie is te vinden op www.vampire-magazine.com Digipack cd €15,00 incl. p&p Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
same shit as ever... MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Koldbrann/Ljå split 7"ep's allemaal uitverkocht. Nu te krijgen: Grenjar/Vantro (Nor/Nor) split cd Noorse blackmetal ala oude Ulver 11,50 euro incl. p&p. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hey Marcel.....te gek wat je allemaal doet...tot vanavond (en vergeet Monique niet) Fuck it all |
|
Tot vanavond...en uiteraard vergeet ik Monique niet.Hebben er megaveel zin in Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Homepage? F*ck hippies |
|
quote: Klinkt interessant, geen sampeltje ergens te vinden? |
|
Nee, Cult of Catharsis heeft geen homepage en ook zijn er nergens samples te beluisteren helaas.De band bestaat ondertussen niet meer.Tormod richt zich momenteel op Taake,Chris op Malice in Wonderland en Orjan op Helheim en Aeternus. Wel heb ik een tijdje terug een interview (het enige CoC interview) gedaan welke een dezer dagen op Vampire te lezen zal zijn...met alle benodigde info. Ik kan in ieder geval iedereen die "Hammerheart" van Bathory en "Av Norren Æt" van Helheim waardeert deze band zeker aanraden. "Lord of the gallows" is in ieder geval de enige officiele nog te verkrijgen CoC release aangezien de demo reeds lang is uitverkocht en ook hier gaat de verkoop goed. (cd is gelimiteerd tot 1000 stuks).Een recensie staat op www.vampire-magazine.com Opus Forgotten heeft als vast bandlid de huidige Carpathian Forest gitarist (voor de geintersseerden). Verder bevat de cd een cd-rom gedeelte van CoC met een biography,personal info list van elk individueel bandlid en een reeks fotoos. [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 21-08-2004 19:33] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |