|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
@hub Ai, daar heb ik volgensmij nog eens een demo van gekregen in het verleden. (van jouw) [Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 21-08-2004 20:08] F*ck hippies |
|
Ik heb jou inderdaad ooit die CoC demo gekopieerd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als ze nog een website willen, moet je het zeggen. Ken wel iemand die geinteresseerd is daarin. F*ck hippies |
|
De band bestaat niet meer omdat ze het te druk hebben met Taake/Helheim/Aeternus/Deathcon/Malice in Wonderland. Een website is daarom niet nodig. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Lees jij met dichte ogen ofzo ?/ Hardcore in de aardschok wordt netzoveel aandacht besteed als Black of Death Metal...een pagina of 3, hooguit vier. |
|
Voor de geinteresseerden: het Cult of Catharsis interview nu online op www.vampire-magazine.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik ben zelf jarenlang lid geweest van de aardschok, dus ik weet heus wel waar ik het over heb. Misschien had ik beter ook punk bij de hardcore kunnen noemen. En daarentegen komen ook altijd dezelfde bands voorbij (incl. alle overbodige projecten van Aad). Het enige wat me nog een beetje plezier deed waren de recensies van cd's en concerten. Maar aangezien dit een HDG topic is, laat ik het hierbij. don't mistake lack of talent for genius |
|
De recensies van concerten en cd's vallen me ook vies tegen.Ze weten vaak ECHT NIET waar ze het over hebben.Zo las ik in de laatste Aardschok in de recensie van Wacken Open Air dat Bal Sagoth uit Noorwegen komt?!?!?!Die zanger heeft zelfs op het podium nog gezegd dat ze een Engelse band zijn! waar heeft die recensist dan gezeten?Zeker met z'n kop in z'n gat. Er komen gewoon TEVEEL fouten voor in de Aardschok Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nu zeer beperkt verkrijgbaar bij HDG-distribution: Ljå (Nor)-Vedderbaug cd (Mordant records) gelimiteerd tot 444 stuks handgenummerd. Erg gave underground blackmetal cd: 10 euro incl. p&p Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Site wederom ge-update....met o.a. reacties van Anders Odden (Cadaver) en Jarle Kvåle (Windir). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 18-09-2004 8:58] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Alle Ljå cd's zijn nu uitverkocht! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Alle Audiopain shirts zijn nu uitverkocht.Er komen geen re-prints! Van de Audiopain/Mysticum split 7" gatefold ep zijn er nog slechts 3 te koop. Dit zijn de allerlaatste wereldwijd!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Site wederom ge-update. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
pop-ups toegevoegd? |
|
Er is inderdaad 1 irritant pop-up schermpje maar daar kan ik niks aan doen. Gewoon negeren dus hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nu te koop: Mysticum-Lost masters of the universe cd 16 euro incl p&p. (review te lezen op www.vampire-magazine.com) De laatste exemplaren van deze tot 3000 stuks gelimiteerde cd...bijna uitverkocht nu. Ikzelf krijg 10 stuks komende week! Voor reserveringen mailen naar marcelbanziger@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 24-10-2004 11:28] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Site wederom ge-update. Laatste exemplaren van Mysticum!!! [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 16-11-2004 19:09] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Je hebt mail Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Must I Cum? |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wegens annulering van een bestelling is er nog 1 exemplaar verkrijgbaar van de officieel uitverkochtte "Vedderbaug" cd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De site is geheel ge-restyled en ge-update incl. gastenboek Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nu verkrijgbaar: Fallen (Nor)- A tragedy's bitter end digi-pack cd, handgenummerd en gelimiteerd tot 1000 stuks. Er komt geen nieuwe persing!!! Fallen, bestaande uit leden van Funeral, speelt funeral-doom metal en is vergelijkbaar met de eerste Cathedral lp!!! Prijs 15 euro incl. verzend-en verpakkingskosten! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Site wederom ge-update. Nu ook verkrijgbaar: Lamented Souls-The origins of misery cd 13 euro Infernö-Thrash metal dogs of hell 7"ep op snotgroen vinyl 8 euro Verder binnenkort weer verkrijgbaar de re-release van "Contagious" en "1986" van Audiopain Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |