|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
zooo Mutilator, lekker bezig om de metal-discussies op gang te brengen?? Gelukkig trouwens... Iron Maiden - tja, zijn eigenlijk allemaal klassiekers...oke, tot No Prayer for the Dying dan... Saxon - eerste albums Mercyful Fate - Melissa (altijd moeilijk om King Diamond en co in een hokje te stoppen; sommige zien ze als black metal) Judas Priest - Painkiller Manowar - op elk album staan wel 3 gave nummers... (als er ook power metal bij kwam dan kwam Helloween en Iced Earth er ook nog bij) Qua heavy/power metal ben ik zeer kritisch, de oude goden zijn en blijven geweldig, bands als Hammerfall, Sonata Arctica, Rhapsody, Labyrinth en meer van zulke jaren 90 bands kunnen mij totaal niet bekoren) http://www.vampire-magazine.com [1997-2008 RIP, nu Archaic Magazine]; http://www.myspace.com/vampiremagazine |
|
Black Sabbath - Ironman |
|
niet alleen ironman, hoor Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Iron Maiden - Iron Maiden Slaughter - F.O.D. (fuck of death) |
|
quote: Neu, maar wist zo niks anders te noemen |
|
een echte heavy metal klassieker vind ik roll over lay down van status qou en whole lotta rosie van ac/dc maar ook paranoid van blacksabbath welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Dark Avanger van Manowar [Dit bericht is gewijzigd door FireFox op 15-11-2001 15:25] Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
AC/DC - Thunderstruck Priest - Painkiller Life doesn't get much better than this! |
|
Easy livin van Uriah Heep, Paranoid van BS, Smoke on the water van Deep Purple zijn voor mij DE klassiekers. Uw dienaar Beli Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Yo H-K Hier past Agent Steel dus mooi tussen: Unstoppable force (1986) Skeptics apocalypse (1988) Verder: Iron Maiden - Iron Maiden/ Killers / Number of the beast Helloween - Keeper of the seven keys part 1 & 2 Judas Priest - Painkiller (nog steeds hun beste IMHO (naast de live plaat 98 Meldown) Queensryche - Operation mindcrime Dio - Lock up the wolves [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-12-2001 1:27] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Agent Steel is idd erg goed, maar er is meer voor nodig dan oud zijn en lang meegaan om klassieker te zijn. Laat ik Agent Steel maar als persoonlijke klassieker zien, het is niet zoals bijvoorbeeld maiden een band die door iedereen gezien wordt als klassieker. Life doesn't get much better than this! |
|
Van mij mogen ze erbij. Ze zijn extra cult omdat ze miskend zijn. Exodus - Bonded by blood (= eigenlijk te thrashy voor dit topic) Ondergewaardeerde speedmetal: Powermad - The madness begins Powermad - Quick change SLAUGHTERHOUSE!!!!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 11-12-2001 3:31] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Every one of us has heard the call!!! |
|
Morbid - Blasphemy Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Bedoel je de band Morbid? Ik heb de naam wel eens gehoord maar de muziek ken ik niet. Hoe klinkt het? (Of bedoel je Morbid Angel - Blasphemy of the holy ghost; deze past goed in Death/thrash klassiekers, waar Altars of madness meteen genoemd is; naturally!!!) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
him - join me soundgarden - black hole sun madonna - frozen (mischien nog niet zo super oud maar dat ben ik ook niet ) fear my moo of wrath |
|
Black Sabbath is al genoemd, nog wat klassieke werkjes; Deep Purple - Smoke on the Water/Child in Time Alice Cooper - Halo of Flies Focus - Hocus Pocus Led Zeppelin - Stairway to Heaven/Dazed and Confused En nog wel wat nummers, de grondleggers van de harde muziek! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Wat lul je nou weer? Dit bedoel ik nou met je mond houden als je nergens verstand van hebt! |
|
wat lul jij nou weer? dit zijn gewoon mijn klassiekers, nummers die altijd goed zal blijven vinden! nummers die ik al sinds ik rock muziek luister mooi vind! problemen mee? [Dit bericht is gewijzigd door King of the Damned op 03-12-2002 17:53] fear my moo of wrath |
|
quote: Tja mensen dat wisten jullie niet maar Madonna is stiekem een Heavy Metal Band! En HIM (only for gay people) ook! whahahaha zijn dit jou Heavy Metal Klassiekers? |
|
quote:Respect voor deze twee superbands! en nu je zegt Quick Change (Circus Of Death), da's ook een cultband ala hele oude OverKill (de US). Meteen twee klassiekers erbij. andere Hm Klassiekers? heb je'n uurtje? vlug enkele bands: Raven, Samson, MagnuM, Quartz, Obsession, Ostrogoth, Maltese Falcon, Hazzard, Bullet, ... een voor een klassiekers in het genre Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Judas Priest - Painkiller Black Sabbath - Paranoid Motorhead - Ace of Spades AC/DC - Highway to Hell hoe bedoel je die zijn allemaal toch al genoemd, mja hihi...dat was mijn mening [Dit bericht is gewijzigd door Sorpresa op 03-12-2002 17:55] "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
mensen zoals jullie blijven maar doorzeiken, niks btr te doen? mischien zoals je zusje te iriteren ofzo? fear my moo of wrath |
|
quote: Ik heb er geen problemen mee hoor. Ik vind HIM en Madonna (die CD) ook best wel goed te doen. Maarrrr... Lees de topic titel eens? HEAVY METAL klassiekers, niet je persoonlijke klassiekers... Madonna is geen heavy metal, niet eens rock... Beter lezen en schrijven zal de helft van je frustraties hier doen oplossen! |
|
ja ok ok, maar het gezeik om him snap ik nou weer niet he, maar zal wel aan mij liggen vintersorg is natuurlijk ook alles! fear my moo of wrath |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |